برندها

معرفی برند اوریاژ Uriage

معرفی برند اوریاژ Uriage

هرچه دانش بشر بیشتر می‏شود، دانشمندان بیشتر به این نتیجه می‏رسند که بازگشت به طبیعت تنها راه بقای انسان است. روز به روز خواص بیشتری از گیاهان و مواد ارگانیک کشف می‏شود و طبیعتاً مردم تمایل بیشتری به استفاده از درمان ‏های طبیعی پیدا می‏کنند. یکی از روش ‏های درمان طبیعی، چشمه‏ های آب معدنی هستند. اوریاژ Uriage نام یک چشمۀ آب معدنی دو هزار ساله در دامنۀ کوه ‏های بلدون Belledone فرانسه است. پس از هجوم قوم گل، رومی های قرون وسطی هنگام عبور از کوه ‏های آلپ، این چشمه را کشف کردند و به خواص درمانی آن پی بردند و نخستین مرکز درمانی آب معدنی را تأسیس کردند.

آثار باستانی کشف شده در اطراف چشمه این نظر را تأیید می‏کند. سال‏ های طولانی ساکنان منطقه از خواص درمانی این چشمه استفاده می‏کردند تا اینکه در سال ۱۸۲۳ صاحب قلعۀ اوریاژ Marquisede Gautlieron مرکز آب معدنی خود را بر روی حمام ‏های قدیمی رومی تأسیس کرد. در سال ۱۸۷۷، آکادمی پزشکی پس از  تحقیقات مفصل علمی، خواص درمانی آب این چشمه را تأیید و آن را مکانی عام‏ المنفعه اعلام کرد. به تدریج اوریاژ به یک مرکز آب معدنی شیک و مدرن تبدیل شد و افراد مشهوری چون ادموند روستند  Edmand Rostand شاعر و نمایشنامه‏ نویس، کوکو شنل Coco chanel طراح مد و بازیگر مشهور فرانسوی اون کولت Even Colette برای استفاده از خواص درمانی به این چشمه مراجعه کردند.

در سال ۱۹۹۲ برند اوریاژ شکل گرفت و به تولید محصولات مراقبت از پوست برپایۀ آب معدنی پرداخت؛ محصولاتی که مورد استقبال متخصصین پوست قرار گرفتند. در سال ۲۰۰۱ خط تولید محصولات در محل چشمه افتتاح شد و به این ترتیب امکان بهره‏ وری بیشتر و کنترل بهتر و دقیق‏تر در تمام مراحل تولید فراهم آمد. در سال ۲۰۰۹ کمپانی اوریاژ لابراتوارها و آزمایشگاه‏ ها و خطوط تولید و بسته‏ بندی خود را یکپارچه ‏سازی کرد و پس از سه سال  به بخش محصولات آرایشی-بهداشتی مربوط به پوست گروه جهانی Puig پیوست و مجوز آزمایشگاه پوست‏ شناسی را دریافت کرد.

ویژگی ‏های تولیدات برند اوریاژ:

محصولات اوریاژ دارای خاصیت نرم‏ کنندگی بالایی هستند. این خاصیت به دلیل غلظت بالای نمک‏ های معدنی، مشابه با عوامل مرطوب‏ کنندگی پوست، که در آب معدنی اوریاژ وجود دارند، ایجاد شده است. همچنین به دلیل وجود نمک‏ های منیزیم و کلسیم این محصولات باعث کاهش حساسیت‏ های پوستی می‏شوند. سیلیکون موجود در آب معدنی اوریاژ خاصیت هیدرولیپیدیک پوست را افزایش می‏دهد و باعث ترمیم و احیای آن می‏شود. لایۀ هیدرولیپیدی روی سطح شاخی پوست مانند یک سد محافظ عمل می‏کند و مانع تبخیر آب و از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می‏شود. سه نوع آب اثرگذار بر روی سلول‏ ها وجود دارند.

اگر سلول‏ ها را درون محلول هیپوتونیک Hypotonic قرار دهیم آب به درون سلول نفوذ می‏کند و باعث تورم آن می‏شود. محلول هیپروتونیک Hypertonic آب درون سلول را جذب خواهد کرد و سلول چروکیده می‏شود، اما آب ایزوتونیک Isotonic باعث حفظ اندازه و حجم سلول‏ ها می‏شود و اجازه نمی‏دهد مایعات از آن خارج یا به آن وارد شوند.

روشن است که داشتن چنین خاصیتی تا چه حد در حفظ زیبایی و جوانی پوست تأثیرگذار خواهد بود. آب معدنی اوریاژ ایزوتونیک است، مانند یک سرم فیزیولوژیک عمل می‏کند و به هیچ وجه فعالیت سلولی را تغییر نمی‏دهد. به همین دلیل محصولاتی که بر پایۀ این آب تولید شده ‏اند تا حدود زیادی توانایی جوان‏سازی،حفظ رطوبت و ترمیم پوست را دارند. خاصیت نرم ‏کنندگی آب معدنی اوریاژ در آزمایش‏ های بالینی تأیید شده است. در این آزمایش، افراد به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول تحت درمان با آب معدنی اوریاژ قرار گرفتند و پس از یک ساعت مشاهده شد که خاصیت آب‏رسانی در پوست افراد این گروه ۳۲ در صد بیشتر از پوست افراد گروه دوم است که از آب معدنی استفاده نکرده ‏اند.

امروزه نزدیک به سه دهه از فعالیت برند اوریاژ می‏گذرد و محصولات این برند در ۷۰ کشور جهان عرضه می‏شوند. اوریاژ به یک اساس‏نامۀ دقیق بر اساس استانداردهای داروسازی پای‏بند است. فرمولاسیون محصولات فاقد پارابن، مواد حساسیت‏ زا و کمدون زا است و با کمترین میزان مواد نگه‏دارنده تهیه می‏شود، بنابراین باعث ایجاد جوش نمی‏شود و برای انواع پوست‏ های معمولی و حساس مناسب است. متخصصان و پژوهشگران در لابراتوارهای تخصصی اوریاژ همواره در پی نوآوری و بهبود کیفیت محصولات خود هستند و با استفاده از دانش روز بیوتکنولوژی، محصولات جدیدی به بازار عرضه می‏کنند.

برند اوریاژ بسته‏ بندی منحصر به فردی دارد، تمامی ترکیبات موجود در محصول روی بسته درج شده‏ اند و برای استفادۀ افراد نابینا، نام محصولات با خط بریل روی جعبه حک شده است.

 

درباره نویسنده

Related Posts

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید