بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات ایسیتال اَوِن

امروزه توجه مردم به پوست و زیبایی بیشتر شده است. سالانه میلیون‏ ها محصول مراقبت از پوست در کارخانه ‏های سراسر جهان تولید می‏ شود و به دست مصرف کنندگان می‏ رسد. یکی از مهم‏ترین دغدغه ‏های مردم و به تبع آن‏ها تولید‏کنندگان، به تعویق انداختن روند پیری است. هزینه‏ های زیادی صرف پژوهش در این زمینه می‏شود و محصولات متنوعی نیز تولید می‏ شوند. در نهایت تمامی پژوهش ‏ها به این نتیجه می‏رسند که اصلاح سبک زندگی و بازگشت به طبیعت، بهترین راه مقابله با انواع بیماری ‏ها و البته حفظ جوانی و شادابی بدن است، اما علم راه‏کارهایی نیز برای مراقبت پیشرفته ‏تر از پوست ارائه می‏دهد.

پژوهش ‏های بسیاری درباره‏ ی ماهیت پیری صورت گرفته است. برخی نظریه  ‏ها معتقدند رادیکال‏ های آزاد و فرایند اکسیداسیون باعث می‏شوند سلول‏ ها به مرور پیر شوند و توانایی تکثیر و بازسازی خود را از دست بدهند. نظریه ‏ی دیگری که در این زمینه وجود دارد فرایند پیری را ناکارآمد شدن مکانیزم پاک‏سازی سلولی بدن Autophagy می‏داند. این سیستم مسئول پاک‏سازی بدن از سلول‏ های مرده، نامناسب و مشکل دار است و از تجمع این سلول ها در بدن جلوگیری می‏کند. متأسفانه امکان بازگشت ساده‏ ی این مکانیزم به حالت نرمال به وجود ندارد.

در واقع برخی افراد نسبت به دیگران از سیستم پاک‏سازی سلولی بهتر و مقاوم‏تری برخوردار هستند و به همین دلیل دیرتر پیر می‏شوند. دلیل پیر شدن بدن هرچه باشد، راه‏کارهای اثبات شده‏ ای برای کند کردن آن وجود دارد. پرهیز از اشعه‏ های مضر آفتاب، استرس، کم‏ خوابی، سیگار، الکل و رعایت رژیم غذایی سالم، نوشیدن مایعات کافی و ورزش کردن، برخی از این راه‏کارها به شمار می‏روند. استفاده از کرم ‏ها و لوسیون ‏های ضد پیری نیز یک درمان مکمل محسوب می‏شود. برند اَوِن محصولات ضد پیری متنوعی، با اهداف مختلف و برای افراد و رده‏ های سنی مختلف تولید کرده است. گروه محصولات ایسیتال یکی از لاین‏ های تولیدی ضد پیری اَوِن است.

برای جلوگیری از پیری سلول‏ ها در اثر اکسیداسیون، باید از آنتی اکسیدان‏ ها استفاده کرد. این مواد می‏توانند روند پیری را به تعویق بیاندازند. سبزیجات و میوه‏ ها منابع غنی از آنتی اکسیدان هستند و استفاده از آنها در رژیم غذایی روزانه، تا حد زیادی مانع عملکرد رادیکال‏ های آزاد خواهد شد، اما مصرف کرم ‏های حاوی آنتی اکسیدان نیز به این روند کمک می‏کند. سری محصولات ایسیتال اَوِن با دربرداشتن ترکیب رتین آلدئید و آنتی اکسیدان پری توکوفریل (پیش ساز ویتامین E)، انرژی لازم را، برای افزایش فعالیت سلولی و خنثی کردن اثرات مضر رادیکال‌های آزاد، فراهم می‏کنند. همچنین این محصولات، مانند دیگر محصولات اَوِن، دربردارنده‏ ی آب معدنی اَوِن هستند که ویژگی‏ های منحصر به فردی دارد و املاح معدنی مورد نیاز پوست را تأمین می‏کند.

آب اَوِن شامل املاحی مانند کلسیم، منیزیم، مس، روی و بی‏کربنات و سرشار از سیلیکات است، پوست را تسکین می‏دهد و به آن التیام می ‏بخشد. مصرف محصولات ایستیال، خطوط کوچک صورت را میزان قابل توجهی کاهش می ‏دهد و روند تولید کلاژن در پوست را تحریک می‏کند. به این ترتیب پوست خاصیت ارتجاعی خود را حفظ خواهد کرد.

متخصصین با انجام یک مطالعه بالینی بر روی ۱۹۳۳ زن به این نتیجه رسیده‌اند که بعد از ۴ ماه مصرف روزانه‏ی محصولات ایستیال، علائم پیری پوست کاهش می‌یابد و علائم بهبود به تدریج ظاهر می‌شود. محصولات لاین ایسیتال ضد چروک و پیشگیری کننده از پیری هستند و پوست را در برابر رادیکال‏ های آزاد محافظت می‏ کنند. این محصولات اعمال حیاتی سلول ها را در مقابله با پیری فعال می‏کنند و در نتیجه ‏ی استفاده از آنها پوست به مرور درخشان‏تر و لطیف‏تر خواهد شد. سری محصولات ایسیتال در دو نوع تولید می‏ شوند:
کرم ایسیتال AVENE YsthéAL Anti-wrinkle Cream برای استفاده‏ ی افراد با پوست‏های خشک و خیلی خشک در بطری‏ های ۳۰ml و به صورت پمپی عرضه می‏شود.

کرم ایسیتال AVENE YsthéAL Anti-wrinkle Cream

امولسیون ایسیتال Avene Ystheal Anti Wrinkle Emulsion برای افراد با پوست ‏های نرمال، چرب و مختلط در بطری‏ های ۳۰ml و به صورت پمپی موجود است.
کرم دور چشم و لب ایسیتال Avene YsthéAl Eye & Lip Contour Cream از چروک شدن ناحیه ‏ی دور چشم و لب پیشگیری می‏ کند، چروک‏ های خفیف را از بین می‏برد، تیرگی و کدری دور چشم و لب را برطرف می‏کند و به پوست این نواحی قابلیت ارتجاعی می‏بخشد. این کرم در سایز ۱۵ml پمپی عرضه می‏شود و برای انواع پوست مناسب است.

کرم دور چشم و لب ایسیتال Avene YsthéAl Eye & Lip Contour Cream

تمامی این محصولات بر روی پوست‏ های حساس قابل استفاده هستند و موجب تشدید التهاب نمی‏ شوند. شروع زمان مصرف از هنگام مشاهده‏ ی اولین نشانه ‏های پیری پوست و کدر شدن آن است. این محصولات را برای دو هفته یک شب در میان و سپس هر شب روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید.

کرم ‏پودر مایع کوورانس اَوِن Avene Fluid foundation corrector

اولین و شاید مهم‏ترین مرحله‏ ی آرایش صورت، زیرسازی است. یک زیرسازی خوب پوست را صاف و یکدست و طبیعی نشان می ‏دهد و زیرسازی بد، نمای پوست را مصنوعی می‏کند و رنگ‏ های مواد آرایشی دیگر را نیز بد جلوه می دهد. یک کرم‏پودر خوب مهم‏ترین وسیله‏ ی آرایشی هر فرد به شمار می‏ رود که به وسیله‏ ی آن جوش ‏ها، لک‏ها و ناهمواری ‏ها را می‏پوشاند.

کرم ‏پودر مایع کوورانس اَوِن Avene Fluid foundation corrector

همچنین استفاده از کرم ‏پودر مناسب در هنگام خستگی بسیار مفید است و پوست را شاداب نشان خواهد داد. البته پیدا کردن کرم ‏پودر مناسب کار راحتی نیست. انواع مختلفی از کرم‏پودرها با غلظت و فرمول‏ های متنوع وجود دارند که این امر انتخاب را سخت می ‏کند. در درجه‏ی اول باید توجه کنیم که یک کرم پودر خوب باید به راحتی روی پوست پخش شود و در نهایت جلوه ‏ای طبیعی داشته باشد. هیچ چیز زشت‏ تر از منظره ‏ی کرم پودر ماسیده روی پوست افراد نیست! در مرحله‏ ی بعد باید کرم‏ پودری انتخاب کنیم که برای نوع پوست ما مناسب باشد. مثلاً افرادی که پوست‏ های چرب و جوش‏دار دارند، باید از محصولات بدون چربی استفاده کنند. انتخاب رنگ کرم نیز یک مرحله ‏ی چالشی به شمار می ‏رود. کرم‏ پودری مناسب است که وقتی روی پایین فک مالیده شود، خطی بین چانه و گردن به وجود نیاید. انتخاب رنگ کرم مناسب کاری است که باید در نور روز و با امتحان چند رنگ انجام شود. کرم ‏پودر مایع کوورانس اَوِن یک انتخاب مناسب برای تمام انواع پوست به شمار می‏رود. از ویژگی‏ های این کرم می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:
– پوشش‏ دهی مناسب و یکنواخت کردن رنگ چهره
– پخش شدن آسان و ساختار سبک
– خاصیت ضد آفتاب و spf15
– دربرداشتن ویتامین C
– دربرداشتن آنتی اکسیدان
– پیش‏گیری از چروک
– فرمولاسیون بدون چربی
– خاصیت ضد حساسیت
آب معدنی اَوِن که در کرم پودر مایع کوورانس به کار رفته است، ضمن تأمین املاح مورد نیاز، پوست را تسکین و التیام می‏بخشد و از التهاب و خارش و قرمزی جلوگیری می‏ کند. روغن هویج به کار رفته در این محصول یک ماده‏ ی مغذی است و DHA موجب تحریک تیروزینار می‏ شود. این کرم جوش ‏های ریز، کک و مک، اسکار و لکه ‏های ناشی از بارداری یا آفتاب را می‏ پوشاند و یک پایه‏ی ایده‏ آل برای آرایش به شمار می‏رود. این محصول فرمولی ضد آب دارد و در برابر عرق مقاوم است. به این ترتیب برای مدت زمان طولانی‏تری روی پوست دوام می‏آورد و سایر رنگ ‏ها و مواد آرایشی را نیز حفظ می‏کند. کرم پودر کوورانس در پنج رنگ پورسلین، طبیعی،شنی، عسلی و خورشیدی تولید شده است که نیاز تمام رنگ‏ های پوست را برطرف می‏کند. قبل از استفاده از کرم ‏پودر کوورانس، پوست را بشویید و با استفاده از یک مرطوب‏ کننده ‏ی مناسب آن را مرطوب کنید، سپس کرم ‏پودر را به میزان کافی روی پوست قرار دهید و با استفاده از نوک انگشتان و یا اسفنج، با حرکات مدور، آن را در تمام سطح صورت و گردن پخش کنید. بعد از اتمام آرایش بهتر است با استفاده از یک دستمال کاغذی به آرامی مواد آرایشی را روی پوست خود یکنواخت کنید. این کرم در تیوپ‏ های ۳۰ml موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *