بلاگ, معرفی محصولات

کرم بدن آکرات Akerat Body Cream

پوست بدن بعضی افراد، بر اثر برخی بیماری ‏ها و یا مراقبت نامناسب خشک می‏ شود. استحمام با آب داغ، استفاده از شوینده‏ های شیمیایی قوی، رژیم غذایی نامناسب و عوامل بسیار دیگری ممکن است موجب بروز خشکی شدید در پوست بدن شوند. خشکی پوست علاوه بر ایجاد ظاهر و احساس ناخوشایند، ممکن است موجب جذب عفونت و باکتری به بدن شود بنابراین مراقبت از پوست و مرطوب نگاه داشتن آن امری بسیار مهم است. برای داشتن پوستی لطیف و زیبا، علاوه بر رعایت نکات بهداشتی ساده مانند انتخاب شوینده ‏ی ملایم و یا استحمام با آب ولرم، انتخاب یک کرم یا لوسیون مرطوب کننده ‏ی مناسب نیز لازم است.

برند اَوِن کرم بدن آکرات را برای پوست‏های خیلی خشک و زبر طراحی کرده است. این کرم التیام‏بخشی مناسب برای افراد مبتلا پسوریازیس به شمار می‏رود. پسوریازیس یا صدفک یک بیماری خود ایمنی است که باعث افزایش سرعت چرخه ‏ی سلول‏ های پوست می‏ شود. در این بیماری سرعت تشکیل سلول ‏های پوست از سرعت ریختن آنها بیشتر است. در حال حاضر درمان قطعی برای پسوریازیس وجود ندارد اما با برخی روش ‏ها می ‏توان آن را کنترل کرد. نرم و مرطوب نگه داشتن پوست، برای مبتلایان به این بیماری تسکین‏ دهنده خواهد بود. کرم بدن آکرات با فرمولاسیون ویژه ‏ی خود این امکان را فراهم می‏کند. این کرم، مانند دیگر محصولات اَوِن، حاوی آب معدنی چشمه ‏ی اَوِن است.

خواص آب چشمه‏ ی اَوِن، اولین بار در قرن هجدهم به صورت اتفاقی کشف شد. در طول زمان و با تأسیس مرکز آب درمانی، مردم بیشتری با خواص این چشمه آشنا شدند. کمپانی پیر فابر طی سی سال گذشته در آزمایشگاه ‏های خود به تحقیق درباره ‏ی آب اَوِن و تولید محصولات مراقبت پوست بر پایه ‏ی این آب پرداخته امکان استفاده از ویژگی‏ های منحصر به فرد آب اَوِن را برای مردم سراسر جهان فراهم کرده است. آب معدنی اَوِن با داشتن ۲۲۶ میلی گرم املاح معدنی در لیتر، یک التیام‏ دهنده، تسکین‏ دهنده و ضد التهاب طبیعی برای پوست به شمار می‏ رود. این آب PH خنثی دارد و سرشار از املاحی مانند کلسیم، منیزیم، مس، روی و همچنین بی کربنات و سیلیکات است.

علاوه بر آب معدنی اَوِن، سینرژیسم سه ماده‏ ی اوره، لاکتیک اسید و سالیسلیک اسید در فرمولاسیون کرم آکرات، موجب نرمی و لطافت بی‏نظیر پوست خواهد شد. کرم آکرات کراتین اضافی پوست را از بین می‏برد و به همین دلیل مصرف آن برای مبتلایان به کراتوز بسیار مناسب است. کراتوز سبورئیک یک تومور پوستی خوش خیم است و به صورت لکه‏ های گرد یا بیضوی قهوه ‏ای روشن تا سیاه روی پوست بروز پیدا می‏کند. از دیگر خصوصیات این کرم می‏ توان به کنترل خارش و التهاب پوست اشاره کرد.

علائم بیماری‏ های نام برده شده، و خشکی شدید پوست، ممکن است روی تمام قسمت‏ های بدن به ویژه دست‏ها و پاها نمایان شود. این علائم سبب زبری و پوسته پوسته شدن نقاطی از بدن می‏شود و در صورت عدم درمان منجر به زخم و عفونت خواهد شد. به همین دلیل لازم است کرم آکرات را روزی یک یا دو بار روی نقاط مورد نظر بمالید. این محصول مانند تمامی محصولات اَوِن ضد حساسیت و غیر کمدون زا است و استفاده از آن محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. کرم آکرات در تیوپ‏ های ۲۰۰ml عرضه می‏ شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *