بلاگ, معرفی محصولات

کرم ترمیم‏ کننده ‏ی ایتولرانت اَوِن Avene Intolerant Skin Recovery Cream

پوست، اولین لایه‏ ی دفاعی بدن در مقابل عوامل تهدید‏کننده ‏ی بیرونی به شمار می‏ رود. به همین دلیل حفاظت از آن به توجهی ویژه نیاز دارد. همچنین این ارگان در اکثر موارد بازتاب‏دهنده ‏ی وضعیت سلامت عمومی بدن است. پوست‏ های خسته، کدر، خشک و لک‏دار معمولاً نشان‏ دهنده‏ ی بروز مشکلی در سلامت بدن، یا سبک زندگی ما هستند.

برای داشتن پوستی سالم مهم‏ترین قدم اصلاح سبک زندگی است. روش ‏های بسیاری برای حفظ سلامت پوست وجود دارد. قبل از استفاده از انواع کرم ‏ها و محصولات مراقبتی گران قیمت، با انجام کارهای ساده‏ای مانند رعایت رژیم غذایی سالم، پرهیز از استرس و سیگار، اصلاح الگوی خواب، نوشیدن مایعات به میزان کافی و استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، می‏ توانیم تا حد زیادی سلامتی و شادابی را به پوست بازگردانیم اما اگر پوست مقاومت خود را از دست داده و ضعیف شده باشد باید با به کار بردن روش‏ های تخصصی‏ تر آن را تقویت کنیم. از دست رفتن مقاومت پوست به دلایل متعددی روی می ‏دهد.

برای نمونه می‏ توان از دلایل زیر نام برد: ابتلا به بیماری‏ هایی مانند درماتیت سبورئیک، کوپروز، روزاسه، اگزما و نظایر این‏ها، مصرف داروها و پمادهای حاوی کورتون، انجام اعمال زیبایی مانند لیزر و پیلینگ، استفاده از شوینده ‏های نامناسب، مالش زیاد پوست، قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید بدون محافظ، سولاریوم و غیره. هر کدام از این عوامل به نحوی باعث ضعیف شدن پوست یا نازک، خشک و ملتهب شدن آن می ‏شوند.

کرم ترمیم‏ کننده ‏ی ایتولرانت اَوِن

در این گونه موارد به یک استراتژی درمانی نیاز داریم که هم مقاومت را به پوست بازگرداند، هم التهاب آن را برطرف کند و هم به آن زیبایی و درخشش ببخشد. کرم اینتولرانت اَوِن یک راهکار بسیار مناسب در این زمینه به شمار می ‏رود. آب معدنی چشمه ‏ی اَوِن موجود در این محصول، رطوبت از دست رفته را به پوست بازمی‏گرداند و ضمن تأمین املاح معدنی مورد نیاز، التهاب پوست را تسکین می‏دهد. از دیگر ترکیبات کرم اینتولرانت می‏توان به وازلین سفید (جهت حفظ چربی‏ های پوست)، Polyols (مرطوب‏ کننده)، اسکوالان (محافظ لایه‏ های پوست) و مواد محافظ خاص اشاره کرد.

این فرمولاسیون ویژه، یک ضد التهاب و تسکین بخش سریع به شمار می‏ رود و تحریکات پوستی را به سرعت کاهش می‏ دهد. این محصول برای تمام انواع پوست از خشک تا چرب قابل استفاده است و تنها کسانی که پوست‏ های با ترشح دارند نباید از آن استفاده کنند. کرم اینتولرانت سیستم دفاعی پوست را تقویت و از آن محافظت می‏ کند. این کرم فاقد عطر، رنگ، چربی و پارابن است و بنابراین ایجاد حساسیت نمی‏ کند.

در ضمن کرم اینتولرانت یک مرطوب‏ کننده و آب‏رسان فوری نیز محسوب می‏ شود. در نتیجه‏ ی استفاده از این محصول، پوست نمایی شاداب و درخشان خواهد داشت و در برابر تحریکات مقاوم خواهد بود. با استفاده از این کرم پوست وارد یک دوره‏ ی ریکاوری و ترمیم می‏ شود، مواد معدنی و رطوبت مورد نیاز خود را دریافت می‏کند و به مرور مقاومت از دست رفته‏ی خود را باز می‏ یابد. مصرف کرم اینتولرانت اَوِن محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. کرم را روزی دو بار روی پوست تمیز ناحیه‏ی مورد نظر به آرامی و ملایمت ماساژ دهید. این محصول به صورت تیوپ‏ های ۵۰ml عرضه می‏ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *