بلاگ, معرفی محصولات

گروه محصولات Essential از برند اسکین کد

کرم دور چشم Time Rewindig برای پیشگیری از چین و چروک پوست‏ های نرمال، خشک و خیلی خشک مناسب است. این محصول برای پوست ظریف دور چشم طراحی شده است، روند پیری را به تعویق می‏اندازد، و با آب‏رسانی عمقی باعث سفتی و استحکام پوست و کاهش چروک می‏ شود. کرم دور چشم Time Rewindig فاقد هرگونه مواد نگه‏دارنده و مشتقات حیوانی و حاوی چای سفید،ویتامین C & E،هیالورونیک اسید است. این کرم باید صبح و شب با ملایمت در نواحی دور چشم استفاده شود.

سرم ضد چروک اسکین کد Time Rewindig Serum، با تکنولوژی بازگشت به عقب، روند پیری را به تعویق می‏اندازد و پوست را بازسازی و احیا می‏‏کند. این سرم ۳۰ml سرشار از آنتی اکسیدان، چای سفید، ویتامین C & E و هیالورونیک اسید است که به پوست جوانی و شفافیت می‏ بخشند. سرم ضد چروک اسکین کد را صبح شب روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده کنید.

کرم ضد چروک روز SPF15 اسکین کد Time Rewindig Day Cream، حاوی شی باتر و فیلترهای UV، پوست را در برابر اشعه‏ ها و آلاینده ‏ها محافظت می ‏کند و روند پیری را به تعویق می‏ اندازد. این کرم را می‏توان هر روز صبح و یا بعد از سرم روی پوست تمیز صورت و گردن استفاده کرد.

کرم روشن‏ کننده، ضد لک و تیرگی دور چشم اسکین کد Brightening Eye Contour Cream، حاوی CM-گلوکان، ویتامین B3، کمپلکس گیاهان آلپ، جلبک سبز، شی باتر و کافئین است که اطراف چشم را روشن و شفاف و سم‏زدایی می‏ کنند و پف، لک و تیرگی‏ ها و حلقه ‏ها را از بین می ‏برند. این کرم را صبح و شب در ناحیه ‏ی دور چشم به آرامی ماساژ دهید.

کرم روشن ‏‏کننده و ضد لک دست اسکین کد Brightening Hand Cream، لک ‏های پوست را، مخصوصاً آنهایی که در اثر بالا رفتن سن ایجاد شده ‏اند، کاهش می‏ دهد و پوست دست را شفاف و لطیف می‏سازد. این کرم قدرت آب‏رسانی عمقی دارد و از چروک‏ ها پیش‏گیری می‏کند. فرمولاسیون ویژه‏ ی کرم دست اسکین کد حاوی CM -گلوکان، ویتامین B3، کمپلکس گیاهان آلپ و ویتامین C & E است که خاصیت روشن‏ کنندگی و جوان‏سازی دارند.

کرم ضد پیری و پیشگیری از چروک شب Time Rewinding Night Cream، برای پوست‏ های نرمال، خشک و خیلی خشک مناسب است و با بهبود بخشیدن به عملکردهای پوست، به آن خاصیت ارتجاعی می‏ بخشد و خطوط و چروک ‏ها را برطرف می‏ کند. به این ترتیب صبح روز بعد از مصرف، پوستی شفاف و یکدست خواهید داشت. در فرمولاسیون این محصول از تکنولوژی بازگشت به عقب، شی باتر و عصاره‏ ی جینسینگ استفاده شده است. کرم را هر شب روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید.

ماسک روشن‏ کننده و ضد لک شب اسکین کد Brightening Overnight Cream، بافتی مغذی و سبک و مخملی دارد. این محصول شامل ترکیبات ضدلک و آنتی اکسیدان قوی سوپراکسیددیسموتاز است و در طول شب باعث صافی و شفافیت پوست می‏شود. فرمولاسیون ماسک ضد لک اسکین کد حاوی مواد CM -گلوکان، ویتامین B3، کمپلکس گیاهان آلپ و ویتامین C & Eاست که پوست را شاداب و باطراوت می‏ کند. این ماسک را هر شب روی پوست تمیز ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح باقی بماند.

سرم روشن‏ کننده و ضد لک اسکین کد Brightening Clarity Srum، خاصیت آب‏رسانی بالایی دارد و سطوح ناهموار و لکه‏ دار را یکدست و روشن می ‏کند. این سرم حاوی CM -گلوکان، ویتامین B3، کمپلکس گیاهان آلپ، گلیسیریتیک اسید و ویتامین Cاست. سرم را می‏توان صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن و دور چشم‏ ها استفاده کرد. مصرف آن همزمان با سایر محصولات مکمل، تأثیر بیشتری خواهد داشت.

کرم روشن‏ کننده و ضد لک روز اسکین کد SPF15 Brightening Day Cream، بافتی ابریشمی و سبک دارد و به راحتی جذب می‏ شود این کرم حاوی CM-گلوکان، ویتامین B3، کمپلکس گیاهان آلپ، ویتامین C و E است که لکه‏ های پوست را، به خصوص آنهایی که در اثر بالا رفتن سن ایجاد شده‏ اند، بهبود می ‏بخشد. فرمولاسیون کرم ضد لک روز اسکین کد شامل فیلترهای UVA و UVB است و اثرات مضر اشعه ‏ی UVA را که باعث پیری زودرس می‏ شود را خنثی می ‏کند. کرم را هر صبح یا بعد از سرم ضد لک روی پوست تمیز استفاده کنید.

سرم تنظیم ‏کننده ‏ی فوری چربی پوست S.O.S Oil Control Blancing Serum، خاصیت آنتی باکتریال و بافتی سبک دارد و میزان ترشح چربی در پوست را کنترل می‏کند. این سرم منافذ پوست را جمع می‏کند و رنگی مات و غیر براق به آن می‏بخشد. فرمولاسیون این محصول شامل CM -گلوکان، ترکیب جمع کننده و پاک‏‏ کننده‏ ی منافذ و عصاره‏ی گزنه است. سرم را هر صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید و از تماس آن با چشم پرهیز کنید.

بالم ۲۴ ساعته ‏ی التیام بخش اسکین کد ۲۴h du-Stress Comfort Balm، برای پوست‏ های نرمال تا خیلی خشک و دهیدراته مناسب است و جهت برطرف کردن التهاب، قرمزی و خارش پوست طراحی شده است. این کرم برای درمان خشکی پوست لب، زانو، کف پا نیز قابل استفاده است و به رفع التهاب‏ های بعد از اصلاح کمک می‏ کند. فرمولاسیون بالم اسکین کد شامل CM -گلوکان، ترکیب فعال ضد خارش و ضد التهاب، جلبک قرمز، شی باتر و هیالورونیک است و پوست را تسکین و التیام می‏بخشد.

کرم تقویت‏ کننده و انرژی ‏زای ۲۴ ساعته ۲۴h Cell Energizer Cream، حاوی درصد بالایی از ترکیب cm-گلوکان است و سیستم ایمنی پوست را تقویت می‏کند. این کرم خاصیت آب‏رسانی قوی دارد و با علائم پیری مبارزه می‏کند، به پوست استحکام می‏بخشد و خطوط و چین و چروک‏ ها را کاهش می‏ دهد. در فرمولاسیون این محصول علاوه بر cm-گلوکان نشاسته ‏ی برنج و ویتامین C و E نیز به کار رفته است. این کرم را می‏توان در صورت نیاز بدون محدودیت روی پوست تمیز استفاده کرد.

لوسیون ضد آفتاب با SPF50+ اسکین کد Sun Protective Face Lotion، بافتی سبک و فاقد چربی دارد و پوست را در برابر اشعه ‏های مضر، رادیکال‏ های آزاد و استرس اکسیداتیو، محافظت می‏کند. ترکیبات CM -گلوکان، فیلترهای UV ، عصاره‏ی وانیل و ویتامین C & Eموجود در این محصول، علاوه بر محافظت، پوست را ترمیم و بازسازی و به آن آب‏رسانی می‏کنند. این کرم را ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست استفاده و هر چهار ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

لوسیون مات کننده‏ ی پوست اسکین کد S.O.S Oil Control Mttifying Lotion، برای پوست‏ های چرب و جوش‏ دار مناسب است. این محصول یک مرطوب‏ کننده‏ ی بسیار قوی است و ترشح چربی را در سطح پوست تنظیم می‏کند. ترکیبات CM -گلوکان، ترکیب جمع کننده و پاک‏‏ کننده ‏ی منافذ، عصاره‏ ی گزنه، عامل مات‏‏ کننده‏ ی پوست، ویتامین C و ویتامین Eموجود در لوسیون مات کننده‏ی اسکین کد، چربی ‏های اضافه را جذب می‏کند و به پوست ظاهری مات و مخملی می‏ بخشد.

پاک‏ کننده‏ ی مخصوص پوست‏ های چرب و آکنه‏ ای S.O.S Oil Control Clarifying Whash، برای پوست‏ های چرب و براق مناسب است و چربی‏ ها و ترشحات ناشی از آکنه را با ملایمت پاک می ‏کند. همچنین باعث انسداد منافذ و التهاب پوستی را برطرف می‏ شود. این محصول حاوی CM -گلوکان، ترکیب جمع‏‏ کننده و پاک کننده ‏ی منافذ، سالیسیلیک اسید و کائولین است. پاک ‏کننده ‏ی اسکین کد را هر صبح و شب روی پوست بمالید، سپس با آب بشویید و از تماس آن با چشمانتان اجتناب کنید.

سرم لیفتینگ قوی اسکین کد Intenssive Lifting serum، برای سفتی و استحکام پوست طراحی شده و شامل ترکیبات CM -گلوکان، عصاره آلوئه ورا، ویتامین A,C & E و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات علاوه بر لیفتینگ پوست باعث آب‏رسانی عمقی و رفع خطوط و چین و چروک‏ ها نیز می ‏شوند. سرم را صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید. مصرف آن برای انواع پوست مانعی ندارد.

کرم بازسازی کننده ‏ی شب اسکین کد Regenerating Night Cream، پوست را در طول شب بازسازی می‏ کند و صبح روز بعد استحکام و رطوبت پوست قابل مشاهده خواهد بود. ترکیبات CM-گلوکان، BioNymph Peptide، پانتنول، ویتامین C و چای سفید موجود در این کرم موجب تقویت، تسریع سنتز کلاژن و ترمیم DNA می ‏شود. کرم را هر شب روی پوست تمیز استفاده کنید. مصرف آن برای پوست‏ های نرمال و خشک مناسب است.

ژل بهبود ‏‏دهنده ‏ی مشکلات پوستی اسکین کد Advanced Skin Perfector، با استفاده از تکنولوژی مدرن “Soft Focus” ناهمواری های سطح پوست را رفع می‏کند و باعث شفافیت و یکدستی آن می‏ شود. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ پوست را برای آراﯾﺶ آماده می‏ کند و باعث ﻣﺎﻧﺪﮔﺎری بیشتر آرایش می ﮔﺮدد. ترکیبات این محصول شامل CM –گلوکان، هیالورونیک اسید، لاکتیک اسید، ویتامین C و تکنولوژی Soft Focusاست و استفاده‏ ی آن روی انواع پوست مانعی ندارد. ژل بهبود‏‏ دهنده ‏ی اسکین کد را هر صبح و قبل از محصولات مراقبتی دیگر و ضد آفتاب استفاده کنید. قبل از شروع آرایش اجازه دهید ژل جذب شود.

ژل سفت‏ کننده و آب‏رسان دور چشم اسکین کد Firming Eye Zone Gel، حاوی CM-گلوکان، هیالورونیک اسید و عصاره‏ ی نارون کوهی است که باعث سفت شدن ناحیه‏ ی دور چشم می‏ شود و چروک‏ های ظریف را برطرف می‏کند. مصرف این ژل ممکن است باعث ایجاد حس خارش خفیفی در پوست شود که طبیعی و نشانه‏ ی تأثیرگذاری آن است. ژل سفت کننده‏ ی دور چشم اسکین کد برای انواع پوست مناسب است و می‏ توان آن را صبح شب با ملایمت به اطراف چشم مالید.

ماسک پاک ‏کننده و جمع‏ کننده ‏ی منافذ باز پوست (با خاصیت مات‏کنندگی) اسکین کد Pore Refining Mask، آلودگی‏ ها را از منافذ پوست بیرون می‏کشد، چربی اضافی را جذب می‏ کند و رنگ پوست را شفاف و درخشان می‏ کند. این ژل خاصیت آنتی باکتریال دارد و با کاهش سایز منافذ از بروز آکنه جلوگیری می‏کند. ماسک اسکین کد را یک ﯾﺎ دو ﺑﺎر در ﻫﻔﺘﻪ، روی ﺗﻤﺎم ﺻﻮرت غیر از ﻧﻮاﺣﯽ دور ﭼﺸﻢ ﺑﻤﺎﻟﯿﺪ و ﭘﺲ از ۵ ﺗﺎ ۱۰ دﻗﯿﻘﻪ آﺑﮑﺸﯽ کنید. بهتر است ﺑﻌﺪ از آن از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﻣﺮاﻗﺒﺘﯽ روز ﯾﺎ ﺷﺐ اﺳﺘﻔﺎده شود.

کرم لایه ‏بردار ملایم اسکین کد Extra Gentle Skin Resurfacing Cream، با لایه ‏برداری سریع و ملایم آثار لک و جوش را کاهش می‏ دهد و پوست را شفاف و روشن می‏ کند. فرمولاسیون ویژه‏ ی این محصول شامل CM -گلوکان، استر لاکتیک اسید، عصاره ‏ی سیب، خیار و جینسینگ و ویتامین A است و باعث تحریک و حساسیت ‏زایی نمی‏ شود و برای انواع پوست قابل استفاده است.

کرم محافظت کننده‏ ی روز اسکین کد با SPF12، Protective Day Cream، برای آب‏رسانی عمقی به پوست و پیشگیری از پیری طراحی شده است. این کرم با داشتن CM -گلوکان، نشاسته برنج، ویتامین C & Eو فیلترهای UV، پوست را در برابر اشعه ‏های مضر و رادیکال‏ های آزاد محافظت می‏ کند. مصرف کرم محافظت‏‏ کننده‏ ی روز اسکین کد برای پوست‏ های نرمال و خشک مناسب است و می ‏توان در طول روز آن را روی پوست تمیز استفاده کرد.

امولسیون مرطوب ‏کننده ‏ی قوی با SPF10، Intenssive Moisturizing Emultion، فاقد چربی و دارای آنتی اکسیدان های فراوان است و پوست را در برابر آسیب های محیطی محافظت می ‏کند. فرمولاسیون این محصول شامل CM – گلوکان، ویتامین C & E، عصاره آلوئه ورا و فیلترهای UV، باعث رطوبت ‏رسانی عمقی و بهبود عملکردهای طبیعی پوست می‏شود و آن را استحکام می ‏بخشد. این محصول برای پوست‏ های چرب مناسب است و می‏توان آن را هر صبح روی پوست تمیز استفاده کرد.

کرم بازسازی و احیای دور چشم اسکین کد Revitalizing Eye Contour Cream، جهت تقویت و جوان‏سازی دور چشم طراحی شده و برای بهبود تیرگی و پف و چروک‏ های ریز مناسب است. این محصول با در برداشتن CM -گلوکان، کافئین، عصاره شاه بلوط هندی و ترکیبات روشن‏‏ کننده‏ ی گیاهی بافت دور چشم را محکم می‏کند و مصرف آن برای انواع پوست مناسب است. کرم را صبح و شب با ملایمت به ناحیه‏ ی دور چشم بمالید.

محلول پاک‏ کننده ‏ی همه کاره‏ ی اسکین کد Micellar Water All in one Cleanser، با داشتن ترکیبات ریز میسلی آلودگی‏ ها و مواد آرایشی را در خود حل می‏کند و بدون نیاز به آب‏کشی، به پوست صورت چشم پاکیزگی می‏بخشد. ترکیبات CM -گلوکان، عصاره تمبر هندی و عصاره ‏ی برگ آلوئه ورای موجود در آن باعث رطوبت، شادابی و شفافیت پوست می‏شود. این محصول را با استفاده از یک پد روی پوست بمالید و چند ثانیه روی چشم بسته نگه دارید.

ژل شست‏ و ‏شو و پاک کننده‏ ی اسکین کد Purifying Cleansing Gel، برای پوست‏ های نرمال، ترکیبی و چرب مناسب است. این ژل بدون آسیب زدن به سلول ‏ها چربی پوست را تنظیم و با داشتن خواص آنتی باکتریال از بروز آکنه پیشگیری می ‏کند. فرمولاسیون این محصول حاوی ترکیبات CM -گلوکان، عصاره‏ ی گزنه، عصاره‏ ی برگ رزماری، عصاره‏ ی بابونه و عصاره‏ ی کالندولا است و هم‏زمان با پاک کردن آلودگی‏ ها، به پوست شفافیت و شادابی می‏ بخشد. ژل را روزی دوبار به آرامی روی پوست ماساژ دهید و سپس آب‏کشی کنید.

کرم محافظ و ترمیم ‏‏کننده ‏ی چندکاره‏ ی روز SPF30، Daily Defense & Recovery Veil، با استفاده از تکنولوژی سلول‏ های بنیادی پوست را بازسازی و از بروز لکه‏ ها جلوگیری می ‏کند و با ترکیب منحصر به فردی از CM -گلوکان، کمپلکس حفاظت‏‏ کننده در برابر ازن(OPC)، تفلوس،سلول های بنیادی رازیانه دریایی، عصاره‏ ی جلبک دریایی و فیلترهای UV، باعث محافظت از پوست و آب‏رسانی عمقی و بادوام به آن می‏ شود. مصرف این کرم در طول روز برای انواع پوست مناسب است.

تونر پاکسازی و تقویت‏ کننده ‏ی پوست Flotifying Toning Lotion، پوست را از مواد آرایشی و آلودگی‏ های عمقی پاک می‏کند و آن را برای جذب بیشتر سایر محصولات ماده می ‏سازد. این محصول حاوی CM -گلوکان، شی باتر، لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید است که پوست را به ملایمت لایه‏ برداری و رطوبت آن را تأمین می‏ کنند. تونر را با استفاده از یک پد روی پوست بمالید. تونر اسکین کد نیاز به آبکشی ندارد و برای انواع پوست مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *