مراکز اسپا و ماساژ

نیل اسپا

nailspaco (1)

نیل اسپا

از دیگر مراکزی که خدمات لوکس را در اختیار مشتری قرار می دهند نیل اسپا میباشد که همانند دیگر اسپاها در راستای آرامش و رلکسی تلاش می کند .ما به عنوان اولین مرکز تخصصی لوکس مراقبت دست و پا افتخار داریم جدیدترین خدمات روز دنیا را در محیطی دلنشین و سرشار از آرامش برای خانم هایی که به سلامت و زیبائی خود اهمیت داده و زیبائی پا و دستانشان را به عنوان مکمل زیبائی ظاهری خود می شناسند به ارمغان آوریم.

در نیل اسپا با بهره گیری از مواد اولیه استاندارد از برند های مطرح دنیا، پرسنل آموزش دیده، سیستم مدون کنترل کیفیت و رعایت دقیق اصول بهداشتی، کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان تضمین می شود. تمامی تجهیزات مراقبت از ناخن بصورت کاملاً استریل مهیا می باشند.

محیط و نحوه ارائه خدمات در نیل اسپا به گونه ای طراحی شده که احساس آرامش و ریلکس شدن را در شما ایجاد نموده و تجربه ای لذت بخش از دریافت خدمات لوکس را برایتان به همراه خواهد داشت.

نیل اسپا به سبک زندگی مشتریان خود آگاه بوده و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به ایشان ارائه می کند. شما می توانیداز مانیکور ۱۵ دقیقه ای تا مانیکور ویژه ۲ ساعتی را تجربه نمائید.

اطلاعات تماس

  • نشانی: تهران، الهیه، بلوار آفریقای شمالی، تقاطع خیابان مریم غربی، ساختمان نماد الهیه، طبقه ۳، واحد ۳۰۲
  • شماره تماس: ۲۲۰۴۳۳۵۰ – ۲۲۰۴۳۱۸۰ – ۲۶۲۳۲۸۹۳ – ۲۶۲۳۲۹۱۶ (۰۲۱)
  • پست الکترونیکی: info@nailspaco.com
  • سایت: www.nailspaco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *