گزارشگر, مطالب ویژه

راهنمای انتخاب یک هدیه‌ی ولنتاین و روز مادر لوکس و متفاوت 

راهنمای انتخاب یک هدیه‌ی ولنتاین و روز مادر لوکس و متفاوت

برای روزهایی مثل روز ولنتاین و روز مادر بسیاری از شرکت‌ها و مراکز خدماتی پکیج‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند که می‌توان با خریدن و هدیه دادن آن‌ها به کسانی که دوستشان داریم، این‌ روز‌های خاص را متفاوت و گاهی لوکس برگزار کنیم.
مراکز اسپا و ماساژ موجود هم برای این روز، پکیج‌های ویژه‌ای ارائه داده‌اند که شامل خدمات گوناگون و متنوعی است.
اگر شما هم به دنبال یک هدیه‌ی بی‌نظیر برای روز ولنتاین و روز مادر می‌گردید، حتما به اطلاعات این پکیج‌ها نیاز دارید تا بدانید که چه خدماتی، با چه میزان استفاده و چه قیمتی برای شما مناسب‌تر است، پس با ما همراه باشید تا هر کدام از پکیج‌های ویژه‌ی روز ولنتاین مهم‌ترین مراکز اسپا و ماساژ موجود را با هم بررسی کنیم، برای این بررسی ما پکیج‌های روز ولنتاین چهار مرکز اسپا و ماساژ مانو، مرکز اسپاهانا، مرکز حس ششم و مرکز سمن رخ اسپا را انتخاب کرده‌ایم.

پکیج ویژه‌ی روز ولنتاین و روز مادر از مجموعه‌ی مانو ماساژ

در این پکیج شش گزینه برای انتخاب هدیه روز ولنتاین و روز مادر و سه گزینه برای هدیه روز مادر پیش‌روی شماست.
برای خرید این پکیج هم تا ۲۵ بهمن ماه فرصت دارید و تا دو ماه پس از خرید هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای تهیه پکیج های ولنتاین مانو ماساژ کلیک کنید.

مانو ماساژ

پکیج روز ولنتاین و روز مادر مرکز اسپاهانا

پکیج روز ولنتاین مرکز اسپاهانا در سه پکیج ویژه بانوان و سه پکیج ویژه بانوان طراحی شده است که شامل خدمات ورودی و حوضچه های آبگرم است. آکاسوری، بستر سنگی، اتاق نمک، اتاق مینی‌تئاتر، خدمات زیبایی براشینگ، اتاق های استراحت و خدمات ویژه مانیکور یا پدیکور، اسکراب صورت یا اسکراب بدن ویژه‌ی بانوان و نوشیدنی، ماسک جهت رفع جوش سرسیاه و اسکراپ بدن و صورت ویژه‌ی آقایان.
۶۰ دقیقه ماساژ انتخابی از ماساژهای لوکس،شمع، روغن، سوئدی، فوت یا سالایاهد است . علاوه بر این خدمات امکان سفارش از رستوران و نوشیدنی‌ نیز در این پکیج گنجانده شده است. قیمت این پکیج ویژه‌ی روز ولنتاین ۴۷۰ هزار تومان است.
برای تهیه پکیج های ولنتاین اسپاهانا کلیک کنید.

اسپا هانا

پکیج ویژه‌ی روز ولنتاین و روز مادر از مجموعه‌ی ماساژ حس ششم

هدیه ولنتاین حس ششم میتواند یک هدیه مفید و با ارزش برای کسی که دوستش دارید باشد تا او را از فرط خستگی ها و آسیب ها رها سازد.
هدیه به یاد ماندنی حس ششم شامل محصولات اسپا و گیفت کارت هدیه خدمات ماساژ می باشد.
ماساژ، سلامتی و سرزندگی را هدیه میدهد. ماساژ بهترین هدیه ای است که میتوانید به عزیزان خود بدهید.
شما میتوانید به صورت سفارشی کارت هدیه خود را شارژ نمایید و آن را هدیه بدهید تا در زمان حضور و با در دست داشتن کارت آن شخص بتواند از خدمات خود استفاده کند.
این گیفت کارت مدت ۶ ماه اعتبار از زمان خرید شما دارد و شما میتوانید با تماس زمان ارائه خدمات را هر زمان که بخواهید رزرو بفرمایید.
با خرید پک هدیه ولنتاین و شارژ کارت بالای ۳۰۰.۰۰۰ تومان شما کارت هدیه ۱۰ درصد تخفیف از خدمات حس ششم را تا پایان امسال دریافت خواهید کرد.
و با خرید پک هدیه ولنتاین و شارژ کارت بالای ۵۰۰.۰۰۰ تومان شما کارت هدیه ۲۰ درصد تخفیف از خدمات حس ششم را تا پایان امسال دریافت میکنید.

برای تهیه پکیج های ولنتاین ماساژ حس ششم کلیک کنید.

ماساژ حس ششم

پکیج ویژه روز ولنتاین و روز مادر مجموعه سمن رخ اسپا

با توجه به نزدیک شدن مناسبت های خاص در روزهای آینده گیفت های هدیه ی شگفت انگیز برای عزیزان شما در نظر گرفته شده است. گیفت کارت هایی از جنس آرامش و سلامتی با پذیرایی بینظیر و تخفیف ویژه برای هدیه به صورت پکیج در نظر گرفته شده است. این پکیج ها در انواع و قیمت های متفاوت آماده ارائه شما به عزیزانتان است برای داشتن یک روز شاد همراه با آرامش و سلامتی که در این پکیج ها به عزیزان خود پیشکش میکنید.

برای تهیه پکیج های ولنتاین مرکز سمن رخ اسپا کلیک کنید.

سمن رخ اسپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *