بلاگ, مراقبت از پوست و مو

نکته‌هایی درباره کرم‌های ضدآفتاب

چگونه با لذت آفتاب بگیریم؟

به خوبی می‌دانیم که اشعه فرابنفش خورشیدی در صورت تماس طولانی با پوست برای سلامت آن مضر است. اما نیامده‌ایم که بگوییم: «از آفتاب دوری کنید». بلکه کاملا بر عکس. در واقع خورشید برای لذت بردن است: اشعه‌های خورشید حیات‌بخش و زندگی‌بخش و گرمابخش هستند.

از آن‌ گذشته زیبایی و برنزگی پوست‌های ما در اثر تابش نور خورشید است. برای دانستن نحوه‌ی لذت بردن از خورشید، حتما سری به مقالات جامع ما بزنید تا ضمن لذت بردن از خورشید، در برابر اشعه‌های مضر آن ایمن بمانید. در ادامه توصیه‌های ساده‌ای برای نحوه لذت بردن از آفتاب و حس خوب زیبایی پس از تابش آن بر پوست بدن را با شما در میان می‌گذاریم.

اگر کرم ضد‌آفتاب خوبی دارید، دیگر مهم نیست قرار است کجا آفتاب بگیرید.

همه ما عاشق خورشید هستیم، فرقی نمی‌کند که در روزهای گرم تابستان در ساحل دراز کشیده‌باشیم یا تحت اشعه گرمش در زمستان آرمیده‌ باشیم. ما اینجاییم تا به شما بگوییم باید راه‌های بهتر و بیشتری برای لذت بردن از خورشید و سلامتی در زیر نور خورشید بیابید.

ما در کنار شما ایستاده‌ایم. وسایل و تجهیزات و لوازم تابستانی خود را بردارید و بهترین تیپ تابستانی‌تان را بزنید تا زمانی که خورشید از پشت ابرها دوباره بیرون آمد با تمام وجود از آن لذت ببرید. متخصصان ما قادرند به شما برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین محصول برای حفاظت از پوست و داشتن پوستی برنزه یاری رسانند.

آفتاب‌گرفتن یکی از بهترین بخش‌های هر تابستان است و در واقع بدن را در معرض ویتامین D قرار دادن، راه خوبی برای حفظ سلامت پوست است. اما باید مراقب باشید که رنگ برنزه عالی پوستتان به آفتاب سوختگی دردناکی تبدیل نشود!

SPF یا عامل حفاظت نورخورشید به چه دردی می‌خورد؟

زمان تقریبی حفاظت از پوست در برابر آفتاب تا زمان سوختن پوست زیر آفتاب یک شاخص است که می‌توان آن را بین ۵ تا ۳۰ دقیقه در نظر گرفت. معمولا اگر زمان طبیعی سوختن زیر افتاب را در SPF ضرب کنید، زمان نرمال ماندن زیرآفتاب با مالیدن کرم ضد آفتاب به دست می‌آید.

ضدآفتاب باید «ضدآب» هم باشد.

در آزمایش‌های متعددی که روی این کرم صورت پذیرفته‌است، دو زمان ۲۰ دقیقه‌ای پس از استعمال کرم ضد‌آفتاب نیوآ شخص درون آب ماند و هنوز اثر کرم روی بدنش باقی مانده بود. محصولات ما با برچسب «بسیار ضدآب» عرضه می‌شوند؛ یعنی ۴ تایم ۲۰ دقیقه‌ای زیر آب دوام دارند. این محصولات حتی پس از ۱۲۰ دقیقه استحمام و شستن پوست، قادر به حفاظت ۵۰ درصدی در برابر نور خورشید هستند.

روش استاندارد استعمال ضدآفتاب چگونه است؟

برای نتیجه‌گیری بهتر از کرم‌های ضدآفتاب نیوآ لازم است هر دو ساعت یک‌بار آن را روی پوست تجدید کنید. کرم ممکن است در اثر بازی، عرق کردن و زیرآب رفتن زدوده شده باشد. اما در نظر داشته باشید: استعمال مجدد کرم به این معنی نیست که حفاظت از اشعه‌ خورشید از نو آغاز می‌شود؛ بلکه به این معناست که حفاظت از اشعه خورشید با همان نرخ قبلی «حفظ» می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *