مراکز اسپا و ماساژ

مارینا پارک هتل

marinaparkhotel (1)

مارینا پارک هتل

مارینا پارک هتل واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش تنها مارینا هتل ایران است . این هتل در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد . در دو طرف ساحل هتل ، دریای مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظرترین مارینای کیش را در خود جای داده است.

این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متبادر می سازد . کارکنان آموزش دیده و با تجربه آماده اند تا خاطره این سفر بیاد ماندنی را در ذهن شما ماندگار کنند .

مجموعه اقامتی تفریحی مارینا پارک هتل در جزیره زیبای کیش و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس با هدف جلب رضایت شما مشتریان عزیز در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نمود. اکنون مفتخریم که پس از گذشت ۶ سال، این مجموعه به همراه نیروی انسانی دلسوز و کارامد توانسته در راستای اهداف خود گام بردارد و مشتریان وفادار خود را جذب و حفظ نماید.

امید است بتوانیم با یاری خداوند متعال خاطره ای دل انگیز در ذهن مهمانان عزیزی که مجموعه ما را برای اقامت خود انتخاب می نمایند فراهم آوریم.

اطلاعات تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *