بلاگ, زیبایی, مد و زیبایی

نکات طلایی درباره ریمل ابرو که خوب است بدانید

دارا بودن ابروانی زیبا، خوش حالت، خوش فرم، پرحجم و بلند، باعث زیباتر نمایش دادن چشم ها و صورت می شود. با توجه به این موضوع، یکی دیگراز لوازم آرایشی برای چشم که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است، ریمل ابرو می باشد. داشتن ابروانی زیبا، جز اولویت های اول برای هر خانم محسوب می شود، به همین دلیل است که خانم ها، برای مرتب کردن ابروان خود، به هر آرایشگری اجازه مرتب کردن نمی دهند.

حال برای پرپشت کردن ابروها، با مداد ابرو نمی توان این کار را انجام داد. بلکه باید از ریمل ابرو مناسب استفاده نمود. امروزه به ریمل ابرو، ژل ابرو یا رنگ ابرو هم گفته می شود ودقیقا شبیه ریمل عمل می کند؛ البته در ریمل های ابرو، از رنگدانه های کمتر و سبکتری استفاده شده است و ظاهری زیباتر به ابروها می بخشد.

آیا ریمل ابرو دارای کارایی خاص است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ریمل ابرو مانند ریمل مژه، باعث خوش حالت، پرحجم تر و بلندتر نمایش دادن ابروها می شود.لذا برای ابروانی که بدرستی حالت نمی گیرند، بعنوان یک فیکساتور ، می توان از آن استفاده نمود. استفاده از ریمل ابرو، باعث مرتب و منظم نمایش دادن ابروها شده و جذابیت چشم ها را چندین برابر می کند. از ریمل ابرو بعنوان یک جایگزین خوب بجای رنگ ابرو موقتی، می توان در نظر گرفت.

ریمل ابرو محصولی که چند سالی به بازار آمده و خیلی زود خانم ها به استفاده از ریمل ابرو علاقه مند شدند.

آیا ریمل ابرو دارای انواع مختلفی است؟

ریمل ابرو مانند ریمل، دارای انواع مختلفی است که دو نوع رایج آن ساده (Clear) یا رنگی (Tinted) است. نوع اول آن برای تمامی خانم ها و بخصوص خانم هایی که دارای ابروانی پر پشت دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

از نوع دوم یا همان رنگی، برای خانم هایی که دارای ابروانی کم حجم و کم پشت یا دارای ابروهایی با موهای نازک هستند، استفاده می شود. این ریمل های رنگی، بخاطر داشتن رنگدانه های سبک و زیبا، در طبیعی نمایش دادن ابروان، کمک بسزایی دارند و باعث ثابت نگه داشتن و رنگی شدن آن ها می شوند.

آیا برای استفاده از ریمل ابرو، روشی وجود دارد؟

برای استفاده درست از ریمل ابرو، باید مانند ریمل، در مرحله آخر از آرایش چشم، مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که بخاطر دارا بودن مواد تشکیل دهنده، عمل فیکساتور را انجام می دهد. به طرق زیر باید از ریمل ابرو استفاده نمایید:

  • برای ریمل ابرو زدن، از دم ابرو آغاز به کار کنید.
  • حالا به عقب برگشته ، طوریکه ریشه موها را پوشش دهد.
  • مرحله قبل را تا سر ابروها ادامه دهید.
  • بعد از رسیدن به سر ابرو (تاج ابرو) ، برس را چرخانده و در جهت مخالف حرکت کنید.
  • حالا باید فضاهای خالی را پر نمایید.
  • از ریمل زدن بیش از حد و تکرار مجدد بپرهیزید، تا ابروانی طبیعی تر و جذاب تر داشته باشید.

 

نکات کلیدی ریمل ابرو

  • یادتان باشد، قبل از استفاده از ریمل ابرو، برس آن را کاملا تمیز کرده، بطوریکه عاری از هرگونه مواد باشد.
  • از نکات مهم دیگر، هیچگاه با فاصله زمانی کم، دو بار از ریمل ابرو، بر روی هم استفاده نکنید.
  • برای پاک کردن ریمل ابرو مانند ریمل مژه، از پاک کننده های آرایشی یا از آب و صابون استفاده نمایید.
  • در صورت مفید بودن این مقاله، حتما آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و نظرات خود را دیدگاه برای من ارسال نمایید.

به ریمل ابرو، ژل ابرو و یا رنگ ابرو هم گفته می شود.

کاربردهای عمده ریمل ابرو

همانطور که در بالا اشاره شد، ابرو های مرتب، خوش حالت، پرپشت ومنظم برای یک خانم بسیار با اهمیت بوده و خانم ها همیشه برای زیباتر کردن ابروهای خود دست به کارهای عجیبی می زنند. البته خانم هایی که بیش از اندازه به ابروهای خود حساس هستند، معمولا به هر آرایشگاه و سالن آرایش زیبایی پا نمی گذارند، چرا که اشتباه کوتاه کردن ابرو و یا نادرست حالت دادن ابرو، باعث زشت شدن چهره می شود. پس چنین افرادی برای اینکه دچار مشکل نشوند، بیش از اندازه حساسیت به خرج می دهند.

حالا فرض کنید ابروهای زیبای شما به خاطر سهل انگاری یک آرایشگر، نامنظم یا بسیار کوتاه شده باشد که برای جبران آن می توانید از مداد ابرو یا ریمل ابرو ویا ژل ابرو استفاده نمایید. هر کدام از آن ها دارای رنگ های متفاوتی بوده و باعث پرپشت تر شدن و حالت دهی به ابروها می شود. از مهمترین کاربردهای ریمل ابرو، می توان به رنگ دادن ابروها و فیکساتور کردن آن ها اشاره کرد. برای این منظور، ریمل ابرو را باید در مرحله آخر میکاپ و آرایش استفاده کرد، تا مبادا رنگ و گردی از سایر لوازم آرایش بر روی صورت و ابروها بنشیند و ابروها را بد حالت نماید.

نکته مهم

هیچگاه از ریمل ابرو با فاصله زمانی کم، بر روی ابروها استفاده نکنید، چرا که با استفاده اولیه از ریمل ابرو، مواد رنگی آن بر روی ابرو می نشیند، و با استفاده مجدد آن بر روی ابرو، موهای ابرو را نامنظم تر کرده و حالت به هم ریختگی به آن ها می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *