گزارشگر, مطالب ویژه

راهنمای خرید هدیه‌ی آنلاین برای روز ولنتاین

راهنمای خرید هدیه‌ی آنلاین برای روز ولنتاین

هدیه‌های روز ولنتاین در سال‌های اخیر تغییر و تحول‌های زیادی پیدا کرده است. این روز‌ها خرید هدیه‌ی خوب و مناسب نسبت به سال‌های پیش بسیار راحت‌تر شده است. چرا که هم تنوع هدیه‌ها بیشتر شده و هم راه‌های دسترسی و خرید آن‌ها سریع‌تر شده است. تعدد و تنوع هدایای روز ولنتاین باعث شده تا دست ما برای انتخاب یک هدیه‌‌ی روز ولنتاین خیلی باز باشد و قدرت انتخاب بیشتری داشته باشیم. اما این قدرت انتخاب این‌ روزها به دلیل همین تنوع و تعدد هدیه‌ها تبدیل به یک دردسر شده است! چون اینقدر هدیه‌ها و ایده‌های تازه وجود دارد که نمی‌توان از بین آن‌ها یک هدیه‌ی مناسب انتخاب کرد، اگر شما هم برای انتخاب و خرید هدیه‌ی مناسب ولنتاین دچار این سردرگمی شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا راه حل رهایی از این سردرگمی برای انتخاب هدیه را با پیدا کنیم.

برای انتخاب و خرید هدیه‌ی ولنتاین راه‌های بسیاری وجود دارد. می‌توانید شخصا و حضورا به فروشگاه‌هایی که هدیه‌های ویژه‌ی روز عشق می‌فروشند بروید و یک هدیه‌ با توجه به سلیقه و بودجه‌ی موردنظرتان انتخاب کنید و بخرید، اما همانطور که می‌دانید روزهای نزدیک به ولنتاین این فروشگاه‌ها خیلی شلوغ می‌شوند و به دلیل ازدحام خریداران و احیانا کمبود وقت، شاید نتوانید هدیه‌ی دلخواه‌تان را انتخاب کنید. علاوه بر این برای رسیدن به فروشگاه مجبور هستید مدتی را صرف رفت‌وآمد به آن فروشگاه کنید و به همین دلیل اگر شما هم جزو کسانی هستید که اغلب خیلی وقت زیادی برای خرید ندارید، این گزینه برای شما چندان مناسب نیست.

راهنمای خرید هدیه‌ی آنلاین برای روز ولنتاین

راهنمای خرید هدیه‌ی آنلاین برای روز ولنتاین

گزینه‌ی بعدی که معرفی بررسی می‌کنیم دقیقا ویژه‌ی کسانی است که وقت چندانی ندارند و دوست دارند هدیه‌ی دلخواه‌شان را با دقت و حوصله‌ی کافی و در آرامش برای شریک عاطفی‌شان تهیه‌ کنند. این گزینه انتخاب و خرید هدیه‌ی روز ولنتاین از سایت‌های گیفت و هدیه‌ است. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید سر فرصت و حوصله، از روی سلیقه  و دقت و البته در آرامش کامل هدیه‌ی مناسبی با توجه به بودجه‌تان انتخاب کنید و بخرید.

علاوه بر این سایت‌های خرید گیفت و هدیه این امکان را برای خریداران فراهم می‌کنند که بتوانند هدیه‌ها را تزیین و بسته‌بندی کنند و اگر دوست داشته‌ باشند محبوب‌شان را شگفت‌زده کنند می‌توانند، هدیه را به شیوه‌های خاصی برای او ارسال کنند.

البته این تمام ماجرا نیست، همه‌ی ما می‌دانیم که خرید‌های آنلاین، در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها یک راه‌حل جادویی برای فرار از ترافیک و رسیدگی به کارها است.

پس گزینه‌ی مناسب برای شما که فرصت ندارید و از شلوغی، ترافیک و ازدحام هم چندان دلخوشی ندارید، خرید هدیه‌ی ولنتاین از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین گیفت و هدیه است!

اما این که از کدام سایت و فروشگاه آنلاین می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین هدیه‌ی روز ولنتاین را برای همسر یا دوست‌تان انتخاب کنید و بخرید مساله‌ی مهمی است که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت!

پیش از هر چیز حتما خودتان می‌دانید که سایت‌ها و فروشگاه‌های بسیاری برای خرید گیفت  و هدیه پیش‌روی شماست و می‌توانید با مراجعه به هر کدام یک هدیه انتخاب کنید و بخرید، اما اگر دوست دارید پیش از گرفتار شدن در فراوانی سایت‌ها، فروشگاه‌ها، هدیه‌های مختلف و انتخاب‌ شدن یک بررسی کامل از سه تا از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین هدیه و گیفت داشته باشید، پس به خواندن این مطلب ادامه دهید، چون قصد دارم برای آسان‌تر کردن کار انتخاب هدیه و خرید آن برای شما، سایت‌های روژا، یادیسا و پارس گیفت را بررسی کنم.

سایت روژا در واقع یک فروشگاه آنلاین است که دسته‌بندی‌های متنوعی دارد. از جمله‌ی این دسته‌بندی‌ها، محصولات مراقبت از پوست، عطر، لوازم آرایشی و … است. این فروشگاه، برندهای متعدد و معتبری را که شامل ۱۳۴ برند مختلف است، پوشش می‌دهد. از میان برندهای موجود در فروشگاه آنلاین روژا می‌توان به برندهای اوریاژ، باس، کنزو، دیور، هرمس، مونتال، پرادا، نینا ریچی و برندهای معتبر دیگر اشاره کرد.

سایت و فروشگاه آنلاین، ارسال هدیه را نیز به صورت کاملا رایگان به عهده می‌گیرد. هر جای ایران که باشید و مقصد هدیه‌تان هر کجای ایران که باشد که روژا هدیه شما را به مقصد می‌رساند. فرایند انتخاب، خرید و پرداخت هزینه‌ها در روژا آنلاین انجام می‌شود، علاوه بر این اگر برای خرید هدیه‌‌های مرتبط با محصولات پوست و مو نیاز به مشاوره داشته باشید، روژا فرصت این مشاوره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین در فروشگاه روژا شما این امکان را دارید که بتوانید با دقت و جزییات بسیار هدیه‌ی مورد نظرتان را بررسی کنید. به عنوان مثال برای انتخاب عطر برای هدیه دادن به مناسبت روز ولنتاین می‌توانید از گزینه‌های عطر خانم‌ها تا کودکان و آقایان را انتخاب کنید، سپس سراغ رایحه بروید و رایحه‌ی عطر دلخواه‌تان را انتخاب کنید، در گروه رایحه، گزینه‌های انتخابی جزیی‌تر هم می‌شوند و می‌توانید براساس گروه رایحه عطرتان را انتخاب کنید.

فروشگاه تخصصی بعدی که منحصرا به فروش هدیه‌های روزها و مناسبت‌های  ویژه اختصاص دارد سایت و فروشگاه آنلاین، پارس گیفت است. فروشگاه آنلاین پارس‌ گیفت، فقط به خرید، بسته‌بندی و ارسال هدیه می‌پردازد. در این سایت شما می‌توانید با انتخاب مناسبت هدیه، دایره‌ی انتخاب‌تان را تعیین کنید. همچنین با توجه به امکانات انتخابی این سایت، می‌توانید تعیین کنید که هدیه را برای چه کسی می‌خواهی تهیه کنید.

در ادامه پس از انتخاب نوع هدیه که می‌توانید آن را از مجموعه‌های صنایع دستی، شکلات، پک‌های هدیه، عطر و ادکلن، ست هدایا، هدیه‌ها و ست‌های اداری و … تعیین کنید، امکان گزینش لوازم کادوپیچی را نیز در اختیار دارید، می‌توانید از بین سه نوع کادوپیچی، ساک هدیه، جعبه‌ی هدیه و لوازم تزیین کادو، بسته‌بندی مناسب سلیقه‌تان را تعیین کنید. برای پیدا کردن هدیه‌ هم فیلترهای گوناگونی مانند؛ رنگ، قیمت و … وجود دارد که می‌توانید برای آسان کردن کار انتخاب از آن‌ها استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین پارس گیفت، در ارسال هدیه نیز انتخاب‌های گوناگونی را پیش روی شما قرار می‌دهد، پست‌های تیپاکس، پیشتاز، پیک موتوری برای شهر تهران، و پست سفارشی از جمله گزینه‌ای ارسال پارس گیفت است. این سایت مسئولیت کادوپیچی هدیه را طبق سفارش شما برعهده می‌گیرد  و شما برای ثبت این درخواست باید سه ساعت قبل از درخواست، ثبت سفارش اصلی خود را انجام داده باشید.

اما آخرین امکان ویژه‌ی فروشگاه آنلاین پارس گیفت این است که می‌توانید دوست یا همسرتان را سورپرایز کنید! پارس گیفت این مسئولیت را نیز به درخواست و طبق ایده‌ی شما بر عهده می‌گیرد. همچنین می‌توانید زمان تحویل هدیه را نیز خودتان تعیین کنید.

سایت هیجان‌انگیز بعدی، فروشگاه آنلاین یادیسا است. در این فروشگاه علاوه بر خرید خدمات دیگری مثل خرید و رزرو از کافه‌ها و رستوران‌های خوب هم ارائه می‌شود. همچنین پکیج‌ها و دوره‌های فشرده آموزشی در اغلب زمینه‌ها را می‌توانید از یادیسا تهیه‌ کنید. علاوه بر این بسته‌های ورزشی و مسافرتی هم در این سایت قابل دسترسی هستند.

خدمت آرامش‌بخش دیگری که می‌توانید از سایت یادیسا تهیه کنید، خدمات ماساژ، اسپا و تن‌آسایی است چرا که بهترین و پیشرفته‌ترین مراکز اسپا و ماساژ را گردآوری کرده است. سفر و ماجراجویی گزینه‌ی دیگری است که یادیسا برای تجربه‌های متفاوت و خاص از سفر در اختیارتان قرار می‌دهد. در مجموع با استفاده از سایت یادیسا،‌هم می‌توانید با تهیه‌ی کارت‌های هدیه یادیسا از برندهای معتبر و روز دنیا یک هدیه‌ی متفاوت و خوب تهیه کنید، هم این امکان را دارید که یکی از خدماتی که گفته شد را به جای هدیه انتخاب کنید و به شریک عاطفی‌تان هدیه بدهید.

همچنین فروشگاه و سایت یادیسا این امکان را فراهم کرده است که با خرید یادیسا کارت به عنوان یک هدیه‌ی خاص و هیجان‌انگیز به دوست یا همسرتان پیشکش کنید. توجه داشته‌ باشید که در سایت یادیسا هم این گزینه‌ی انتخابی وجود دارد که یک بسته‌بندی ویژه برای هدیه‌تان درخواست کنید یا متن دلخواه‌تان را همراه با هدیه برای شریک عاطفی‌تان ارسال کنید، توجه داشته باشید که مهلت زمان استفاده از یادیسا کارت سه ماه پس از خرید آن است.

امیدوارم این بررسی برای انتخاب یک هدیه‌ی متفاوت و زیبا البته مناسب و معقول، راهنمای خوبی برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *