بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات تریکسرا پلاس اَوِن

عوامل درونی و محیطی بسیاری ممکن است موجب خشکی پوست شوند. بر هم خوردن تعادل آب و چربی پوست، سد دفاعی آن را ضعیف می‏کند و باعث خشکی بیش از حد می‏شود. برخی بیماری‏ ها مانند کم کاری تیروئید، دیابت، اختلالات هورمونی و یا بیماری ‏های پوستی با منشاء ژنتیک مانند پسوریازیس و ایکتیوز از عوامل درونی خشکی پوست محسوب می‏شوند.

رادیوتراپی، مصرف برخی داروها، اشعه‏ ی فرابنفش(UVA/UVB)، گرما، سرما، کمبود میزان رطوبت محیط، استفاده از مواد شوینده‏ ی قوی شیمیایی و صابون‌های قلیایی از دیگر عوامل تشدید خشکی پوست محسوب می‏شوند. بالا رفتن سن نیز به خودی خود موجب کاهش سطح چربی پوست و خشکی آن خواهد شد.

در زمستان افراد بیشتری دچار این معضل می ‏شوند. خشکی پوست زمستانی یک پدیده ‏ی رایج و نشانه ‏ی آن ظهور پلاک‌هایی (لکه‌هایی با برآمدگی صاف) گرد روی سطح پوست است. پلاک‌ها گاهی مثل صفحاتی صاف روی یکدیگر انباشته می‌شوند. آن‌ها معمولاً لبه‌های بسیار واضحی دارند؛ باعث خارش و سوزش می‌گردند؛ ترشح ندارند و پوسته پوسته نمی‌شوند. ترک‌ها و شکاف‌هایی که سطح پلاک را قطع می‌کنند قرمزتر هستند.

علت خشک شدن پوست هر چه باشد، در هنگام بروز این مشکل، لایه‏ی چربی روی پوست از بین می‏رود و در نتیجه آب درون بافت آن زودتر تبخیر می‏شود. در نهایت سلول‌های پوست کوچک می‌شوند و سلول‏ ها شروع به جدا شدن و ایجاد ترک و شکاف می‏ کنند. خشکی پوست در موارد شدید، یک پدیده‏ ی بسیار دردناک و آزاردهنده است. علاوه بر این موجب بروز التهاب، خارش و در مواردی عفونت نیز می ‏شود.

پوست خشک آسیب‏ پذیرتر است و ظاهری ناخوشایندی دارد. بروز چین و چروک و عوارض پیری نیز در پوست‏ های خشک بیشتر مشاهده می‏ شود. به همین دلیل برای حفظ سلامت و زیبایی پوست باید راه مناسبی برای درمان خشکی آن پیدا کنیم. کرم ‏ها و شوینده‏ های بسیاری، توسط برندهای مختلف، برای پوست ‏های خشک طراحی شده ‏اند.

سری محصولات تریکسرای اَوِن از بهترین انواع محصولات در این زمینه به شمار می‏ رود.

لاین تریکسرا محصول مشترک گروه بهداشتی آرایشی Pierre Fabre و مرکز تحقیقات علمی (CNRS) فرانسه است و با محدود کردن حملات سلول‌ها واکنش‏گرا در پوست، حساسیت زیاد آن را کنترل می‌کند. مجموعه ‏ی لیپیدی با سرچشمه ‏ی گیاهی سد دفاعی پوست را بازسازی و با خشکی بیش از اندازه آن مبارزه می‌کند.

محصولات تریکسرا، مغذی و مرطوب‏کننده‏ی پوست صورت و بدن هستند و عملکرد سه‏ گانه‏ ی ضد التهاب ، رفع خشکی و خارش دارند. آب اَوِن ، ترکیب انحصاری Selectiose و گلایکوکول و ترکیب انحصاری Lipid Trio با پایه ‏ی گیاهی، فرمولاسیون این محصولات را تشکیل می‏دهند. محصولات تریکسرا پارابن و اسانس مصنوعی ندارند و باعث تشدید حساسیت نمی‏ شوند.

لاین تریکسرا، مانند دیگر محصولات اَوِن، شامل آب معدنی اَوِن است. ویژگی‏ های شفابخش آب معدنی اَوِن در قرن هجدهم کشف شد و از آن زمان افراد بسیاری برای استفاده از خاصیت‏ های درمانی این آب به مرکز آب درمانی اَوِن مراجعه کرده ‏اند؛ اما در طی سی سال گذشته، کمپانی پیر فابر با تأسیس برند اَوِن و تولید محصولاتی بر پایه ‏ی این آب، امکان استفاده از آن را برای افراد در سراسر دنیا فراهم کرده است. آب معدنی اَوِن سرشار از املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیم، مس، روی، بی‏کربنات و سیلیکات است و باعث بهبود کیفیت پوست و التیام و تسکین التهاب‏ های آن می ‏شود.

محصولات تریکسرا در دو نوع ژل شست‏ و ‏شو و کرم مرطوب‏ کننده تولید می‏ شوند تا تمام نیازهای پوست‏ های خشک و حساس را برطرف کنند. ژل شست ‏و‏ شوی تریکسرا پلاس Avene TriXera Plus Selectiose Emollient Cleansing Gel را می‏توانید تا روزی دوبار برای شست ‏و‏ شوی صورت و بدن استفاده کنید. این ژل در بسته ‏بندی ‏های پمپی ۴۰۰ml عرضه می‏ شود.

کرم تریکسرا پلاس Avene TriXera Plus Selectiose Emollient Cream را پس از شست‏ و‏ شو، با کمترین میزان ماساژ روی نواحی مورد نظر پخش کنید. این عمل را روزی یک تا دو بار تکرار نمایید. این کرم در سایز ۲۰۰ml و در بسته ‏بندی تیوپی عرضه می‏ شود. این محصولات برای پوست خیلی خشک و حساس و مستعد آتوپی طراحی شده‏اند و استفاده از آنها برای پوست صورت و بدن نوزادان ، کودکان و بزرگسالان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *