بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات سرناژ اَوِن Serenage

روند طبیعی بالا رفتن سن باعث تحلیل رفتن توده ‏‏های عضلانی در بدن می‏‏ شود. در اثر تحلیل رفتن عضلات پوست شل و چروکیده به نظر خواهد رسید. البته این اتفاق به مرور زمان در همه‏‏ ی بخش‏‏ های بدن خواهد افتاد اما جلوه‏‏ ی آن روی صورت بیشتر است. کاهش و ضعیف شدن توده‏‏ ی عضلانی صورت، موجب افتادگی پوست می‏‏ شود و آن را پیر نشان می‏‏ دهد.

می‏‏ توان برای تقویت عضلات صورت از ورزش‏‏ های مخصوص استفاده کرد و به این ترتیب روند تحلیل رفتن آنها را به تعویق انداخت اما ورزش به تنهایی کافی نخواهد بود و درمان‏‏ های مکمل نیز لازم هستند. روند بالا رفتن سن روی تکثیر سلول‏‏ ها نیز تأثیرگذار است و باعث می‏‏ شود آنها با سرعت کم‏‏تری تکثیر شوند و تعداد سلول‏‏ های چربی غشای میانی، به تدریج کاهش یابد.

به این ترتیب پوست نازک‏‏تر و نسبت به صدمات آسیب ‏‏پذیرتر می‏‏شود. اتفاق دیگری که در اثر گذر زمان در پوست رخ می ‏‏دهد، این است که تولید الاستین و کلاژن، که لایه‏‏ های سطحی پوست را نگه‏‏ می‏‏دارند، کاهش می ‏‏یابد و در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‏‏دهد. ضمناً به دلیل زوال غدد عرق و امولسیون محافظ آب-چربی، رطوبت پوست کاهش می‏‏ یابد و سطح آن خشک و ناهموار می‏‏ شود. مجموعه ‏‏ی این اتفاق‏‏ ها روند پیری پوست را تشکیل می‏‏ دهند.

به همین دلیل برای پوست ‏‏های بالغ، به یک استراتژی درمانی همه جانبه نیاز داریم. راهکاری که هم عضلات صورت را حفظ کند و هم موجب تغذیه و آب‏‏رسانی به پوست شود. سری محصولات سرناژ اَوِن با داشتن فرمولاسیونی ویژه، به افزایش تراکم و حجم توده ‏‏های چربی زیر پوست کمک می‏‏ کنند. این محصولات برای استفاده‏‏ ی سنین بالای ۵۰ طراحی شده ‏‏اند. ترکیبات این لاین حاوی آب معدنی اَوِن، گلایکولئول (مغذی) Pre-Tocopheryl،H.A.F (آنتی‌اکسیدان) آرژینین (ترمیم و بازسازی لایه‌های شاخی پوست) است. ترکیب انحصاری گلاکولئول ضد افتادگی است و با تأمین چربی‏‏ های تحلیل رفته‏‏ ی زیر پوست فرم اصلی صورت را بازمی‏‏گرداند.

سری محصولات سرناژ اَوِن Serenage

اسید هیالورونیک جزئی از ساختار طبیعی پوست است که به مرور زمان و با افزایش سن، تولید آن در بدن کاهش پیدا می‏کند. کاهش تولید این ماده، باعث می‏ شود پوست در معرض آسیب ‏های ناشی از رادیکال های آزاد و اشعه‏ های مضر آفتاب قرار گیرد و ثبات، استحکام، انعطاف ‏پذیری و خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. به این ترتیب چروک‏ هایی در ناحیه‏ ی پیشانی، گوشه‏ ی چشم ‏ها، کنار بینی و لب پدیدار خواهند شد. برای رفع این مشکلات باید اسید هیالورونیک را به صورت موضعی به پوست اضافه کرد.

این ماده به میزان کافی در سری محصولات سرناژ اَوِن موجود است. ماده‏‏ ی مؤثر دیگر لاین سرناژ، آنتی اکسیدان است. یکی از مهم ترین دلایل پیری پوست، تخریب سلول‏‏ ها توسط رادیکال‏‏ های آزاد است. رادیکال ‏‏های آزاد، به ساختار سلولی بدن حمله می ‏‏کنند و باعث تخریب آن می ‏‏شوند. آنتی اکسیدان‏‏ ها اثر رادیکال‏‏ های آزاد را از بین می‏‏ برند و ار عمل آنها در بدن جلوگیری می‏‏ کنند.
محصولات لاین سرناژ شامل کرم روز، کرم شب و سرم، در بسته‏‏ بندی ‏‏های پمپی عرضه می ‏‏شوند که از اکسیداسیون و فساد آنها جلوگیری می‏‏ کند.
کرم روز سرناژ Avene Serenage Day Cream یک کرم ضد چروک و لیفتینگ مناسب برای پوست صورت و گردن است. این کرم با داشتن ترکیبات انحصاری لاین سرناژ، از پوست محافظت می‏‏ کند و به آن استحکام می‏‏ بخشد. به دلیل اینکه پوست در طول روز بیشتر در معرض آلودگی ‏‏ها و اشعه‏‏ های مضر قرار می‏‏گیرد، محافظت از آن یکی از مهم‏‏ ترین اهداف کرم‏‏ های روز است. کرم روز سرناژ به خوبی از پوست محافظت می‏‏ کند.

ماده ‏‏ی شاخص موجود در این محصول پودر مروارید است که رنگ پوست را یکنواخت می ‏‏کند و به آن جلوه ‏‏ای صدفی می‏‏ بخشد. این کرم ساختاری سبک و ابریشمی دارد، احساس ناخوشایند چربی ایجاد نمی ‏‏کند و پایه‏‏ ای مناسب برای آرایش به شمار می ‏‏رود. کرم روز سرناژ اَوِن برای استفاده ‏‏ی انواع پوست خانم‏‏ ها و آقایان مناسب است. این کرم با دربرداشتن آب معدنی اَوِن، مشتقات ویتامین E و گلاکولئول پوست‏‏ های حساس را نیز التیام می‏‏ بخشد و تسکین می‏‏ دهد. محصول را روزی یک بار روی پوست صورت و گردن، به آرامی و با حرکات رو به بالا ماساژ دهید. کرم روز سرناژ در سایز ۴۰ml عرضه می‏‏ شود.

سری محصولات سرناژ اَوِن Serenage

کرم شب سرناژ اَوِن Avene Serenage Night Cream سرشار از مواد مرطوب‏‏ کننده‏‏ ی پوست است. کره‏‏ ی شی (SHEA BUTTER)، گلیسیرین، روغن آووکادو، روغن دانه سویا و سدیم هیالورونیت موجود در این محصول، پوست ‏‏های خشک و دهیدراته را مرطوب نگه می‏‏دارد و با کمک هیالورونیت خطوط ریز چروک‏‏ ها را کم می‏‏ کند. کرم ‏‏های شب با هدف تغذیه و ترمیم پوست طراحی می ‏‏شوند و ساختار غلیظ‏‏تری دارند.

هنگام شب و زمانی که پوست در حال استراحت است، کرم شب سرناژ پوست را به صورت عمقی تغذیه و لایه‏‏ های آسیب‏‏ دیده‏‏ ی آن را ترمیم می‏‏کند. برای افرادی که سنین پایین‏‏ تر دارند این کرم می ‏‏تواند به عنوان یک مرطوب‏‏ کننده ‏‏ی قوی به کار رود که با داشتن اثرات آنتی اکسیدانی روند پیری را به تأخیر می‏‏ اندازد. در واقع اجباری برای استفاده از این کرم در شب وجود ندارد.

تنها غلظت بالای آن و حالت براقی که روی پوست ایجاد می‏‏ کند، ممکن است خوشایند نباشد که با استفاده از یک پنکیک مات کننده این مشکل نیز رفع خواهد شد. این کرم را شب‏‏ ها روی پوست تمیز صورت و گردن به آرامی و با حرکات رو به بالا ماساژ دهید. این محصول در سایز ۴۰ml عرضه می ‏‏شود.

سرم سرناژ اَوِن Avene Serenage Serum مکملی برای کرم‏‏ های روز و شب سرناژ به شمار می‏‏ رود. این محصول فرمولاسیونی تغلیظ شده دارد و اثر ضد چروک و لیفتینگ در آن تقویت شده است. سرم سرناژ قدرت نفوذ بالایی دارد و در صورت استفاده‏‏ ی هم‏‏زمان به جذب بیشتر و اثربخشی کرم‏‏ ها کمک خواهد کرد. این سرم را روزها و شب‏‏ ها، قبل از کرم ‏‏های سرناژ، روی پوست خشک و تمیز صورت و گردن استفاده کنید. سرم سرناژ در سایز ۳۰ml عرضه می‏‏ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *