بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات ضد پیری الواژ اَوِن

پیر شدن پوست و پیدایش چین و چروکسری محصولات ضد پیری الواژ اَوِن در آن، یک روند طبیعی و اجتناب ناپذیر است اما حتماً شما هم با کسانی مواجه شده‏ اید که جوان‏تر و یا پیرتر از سن واقعی خود به نظر می‏رسند. گذشته از مسائل ژنتیکی، این مسئله تا حدود زیادی به طریقه ‏ی مراقبت آنها از پوستشان برمی‏گردد. عوامل بسیاری وجود دارند که می ‏توانند روند پیری پوست را کند کنند یا به آن سرعت ببخشند.

عواملی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، استفاده ی طولانی مدت از لوازم آرایشی، استرس، تغذیه ‏ی نامناسب و رژیم‏ های لاغری، اختلال خواب، کم آبی بدن، سیگار و… روند پیری پوست را سرعت می‏ بخشند. با انجام برخی مراقبت‏ های ساده، شما می ‏توانید پوست خود را تا حد ممکن جوان نگاه دارید. برای مثال هر دو ساعت یک بار کرم ضد آفتاب خود را تجدید کنید، از کرم لب و دور چشم مناسب با خاصیت ضد آفتاب استفاده کنید، یک رژیم غذایی سالم و سرشار از پروتئین، ویتامین، فیبر و آنتی اکسیدان را رعایت کنید، روزانه حدود ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشید، با استفاده از مرطوب ‏کننده‏ ها پوست خود را مرطوب کنید، راهکارهایی برای مدیریت استرس خود بیابید، سیگار نکشید و پوست خود را تحت فشار قرار ندهید، به خصوص هنگام شب صورت خود را روی بالش فشار ندهید.

ضمن رعایت این نکات، استفاده از کرم‏ ها و محصولات ضد پیری تا حدود زیادی مؤثر خواهد بود. فرمولاسیون این محصولات عموماً از دو طریق سرعت روند پیری را کاهش می دهند: یا از طریق آنتی اکسیدان‏ ها جلوی تخریب کلاژن‏ ها را می‏گیرند و یا با استفاده از تنظیم‏ کننده ‏های سلولی باعث بازسازی پوست می‏ شوند. سری محصولات الواژ اَوِن در دسته‏ ی دوم قرار می‏ گیرند. این محصولات با دربرداشتن کمپلکس هیالورونیک اسید و رتین آلدهید، سلول‏ های پوست را بازسازی می‏ کنند و در درمان آکنه و چروک ‏های سطحی مؤثرند.

محصولات ضد پیری الواژ اَوِن

هیالورونیک اسید جزئی از ساختار طبیعی پوست است که به مرور زمان و با افزایش سن، تولید آن در بدن کاهش پیدا می‏ کند. کاهش تولید این ماده، باعث می‏ شود پوست در معرض آسیب‏ های ناشی از رادیکال‏ های آزاد و اشعه ‏های مضر آفتاب قرار گیرد و ثبات، استحکام، انعطاف‏ پذیری و خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. به این ترتیب چروک‏ هایی در ناحیه‏ ی پیشانی، گوشه‏ ی چشم‏ ها، کنار بینی و لب پدیدار خواهند شد. برای رفع این مشکلات باید اسید هیالورونیک را به صورت موضعی به پوست اضافه کرد که اَوِن در سری الواژ امکان این کار را به مصرف ‏کنندگان ارائه داده است.

به علاوه رتین آلدهید موجود در محصولات الواژ، اثر اسید هیالورونیک را افزایش می ‏دهد و باعث افزایش سنتز این ماده در پوست می ‏شود. رتین آلدهید عوارض پیری ناشی از اشعه ‏های مضر آفتاب را کم می‏کند و در کاهش چروک ‏ها، کک و مک و آکنه مؤثر است. مشکلی که عموماً در محصولات حاوی تنظیم ‏کننده‏ های سلولی مشاهده می ‏شود، محرک بودن آنها است.

به طوری که استفاده از این محصولات گاهی موجب واکنش‏ های آلرژیک، قرمزی و پوسته ریزی می‏ شود. فرمولاسیون منحصر به فرد سری الواژ اَوِن، با دربرداشتن آب معدنی این مشکل را حل کرده است. نمک ‏های معدنی موجود در محصولات اَوِن خاصیت ضد التهاب و تسکین‏ دهنده دارند، بنابراین تمامی این محصولات ضد آلرژی هستند، پوست را تسکین می ‏دهند و آن را نرم و لطیف می‏ کنند. استفاده از محصولات لاین الواژ اَوِن محدودیت سنی ندارد.
کرم الواژ اَوِنAvene Eluage Cream ، محصولی استحکام‏ بخش، روشن و شفاف‏ کننده، ضد چروک و ضد افتادگی صورت و گردن است که در عین حال پوست را تغذیه، مرطوب و لطیف نیز می ‏کند. این کرم با خاصیت ضد آلرژی و تسکین‏ دهنده ‏ی خود، قابلیت استفاده بر روی پوست‏ های حساس را نیز دارد، این پوست‏ ها را صاف و یک‏دست می‏ کند و به آن جلوه‏ ای مات می ‏بخشد. کرم الواژ را صبح و شب روی پوست تمیز صورت و گردن به ملایمت ماساژ دهید تا جذب شود. این کرم در بطری‏ های پمپی ۳۰ml عرضه می ‏شود.
کنستانتره ‏ی ضد چروک الواژ اَوِن Avene Eluage Anti wrinkle Concentrate، محصولی تخصصی ‏تر به شمار می‏ رود. این کنستانتره برای پوست‏ های حساس مناسب است و چروک‏ های ریز و پاکلاغی اطراف چشم، دهان، بینی و پیشانی را رفع می‏ کند. کنستانتره ‏ی ضد چروک الواژ با دربرداشتن کمپلکس هیالورونیک اسید و رتین آلدهید، متابولیسم سلولی را افزایش می‏ دهد و پوست را سفت و محکم می‏کند. از دیگر ویژگی‏ های این محصول می ‏توان به خاصیت تسکین‏ دهندگی و ضد قرمزی آن اشاره کرد. کنستانتره‏ ی الواژ را شب، پس از پاک‏سازی، روی پوست صورت و گردن قرار دهید و بدون ماساژ و با ضربه ‏های ملایم آن را پخش کنید. این محصول در تیوپ‏ های ۱۵ml ارائه می‏ شود.
کرم دور چشم الواژ Avene Eluage Eye Contour Care، با فرمولاسیون منحصر به فرد ضد پیری لاین الواژ، چین و چروک، پف و تیرگی دور چشم را کاهش می‏دهد و به چهره ‏ی شما جوانی و زیبایی بیشتر می‏بخشد. این کرم عطر و مواد حساسیت‏ زا ندارد، به راحتی جذب می‏ شود و روشن‏ کننده و شفاف‏ کننده است. به علاوه کرم دور چشم الواژ خاصیت تسکین‏ دهنده و ضد خستگی دارد. این کرم را شب‏ ها روی پوست تمیز مصرف کنید. کرم دور چشم الواژ در بطری ‏های پمپی ۱۵ml عرضه می ‏شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *