بلاگ, معرفی محصولات

محصولات پوست صورت نیوآ

پاک‌کننده کامل صورت

پاک‌کننده کامل صورت که غنی از عصاره ماگنولیاست، ۵ فایده و مزیت مهم برای صورت شما در عرض ۵ دقیقه به همراه دارد:

  1. جوش‌ها را از بین می‌برد.
  2. جوش‌های سرسیاه را تمیز می‌کند.
  3. خال‌ها و نقطه‌های ریز روی پوست صورت را کاهش می‌دهد.
  4. پوست را تمیز می‌کند.
  5. تمیزی عمیق برای پوست صورتتان به ارمغان می‌آورد.

چگونگی مصرف

در ابتدا این محصول را به پوست مرطوب بمالید و به صورت دایره‌ای و به سمت بالا ماساژ دهید، به خصوص آن‌را به سمت پیشانی، بینی و چانه ببرید و از تماس آن با چشم خودداری کنید. پس از آن صورت را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه استراحت دهید و با آب ولرم بشوئید.

دقت کنید که برای اثر بهتر این تمیزکننده، حتما باید از آب ولرم استفاده کنید. این محصول می‌تواند به عنوان شوینده هر روز، به عنوان لایه بردار ۳ تا ۴ دفعه در هفته و به عنوان محصول مکمل (هر دو خاصیت) ۲ تا ۳ بار در هفته مصرف شود.

محافظ لب اورجینال نیوآ

محافظ لب نیوآ باعث می‌شود لب‌های شما همیشه در بهترین وضعیت خود به‌نظر برسند. اثر این محافظ ۱۲ ساعت روی لب‌های شما می‌ماند. لب‌های شما نرم‌تر مانده و به خوبی در مقابل خشک‌شدگی محافظت می‌شود. با اعتماد صحبت کنید، و بدون دغدغه لبخند بزنید؛ لب‌های شما همواره در بهترین و نرم‌ترین وضعیت خود هستند.

محصول محافظ لب نیوآ

 

همه سؤالات شما درباره محافظت از لب‌ها

چرا باید همیشه از لب‌هایم محافـظت کنم؟

پوست لب‌ها نازک و حساس است. حتی لایه محافظ لب‌ها در مقابل عوامل محرک خارجی هم نازک است. محصولات محافظ لب باعث می‌شوند لب‌ها در شرایط سلامتی باشند. یکی از مهم‌ترین شرایط سلامت لب‌ها در حفظ رطوبت ‌آن‌ها و حفاظت از لب‌ها در برابر سرما، باد شدید و اشعه فرابفنش است.

اما از یاد نبرید که حفاظت از لب‌ها صرفا برای زمان‌های بیرون از خانه نیست؛ تمام طول روز باید به فکر حفاظت از لب‌ها باشید. در زمستان تأثیر تخریبی عوامل محرک روی لب‌ها بسیار بیشتر است و باعث می‌شود لب‌ها سریع‌تر خُشک شوند. همین خشکی در تابستان و در محیط‌هایی که کولر دارند هم دیده می‌شود.

آیا ممکن است با استفاده از محافظ لب، به این مواد عادت کنم؟

هنوز هیچ مدرکی دال بر پژوهش‌های علمی برای اثبات امکان اعتیاد به این مواد وجود ندارد. روغن‌‌های استعمال خارجی هیچ تأثیری بر فرآیند روغن‌سازی درونی پوست بدن ندارند. استفادۀ زیاد از محافظ لب، فقط در صورتی مجاز است که بدن به صورت طبیعی نتواند به مقدار لازم روغن‌سازی کند. در این شرایط می‌توان چندین بار در روز از محافظ لب استفاده کرد به خصوص در زمستان‌ها که دمای پایین و رطوبت کم هوا باعث خشک‌شدن سریع‌تر لب‌ها می‌شود.

برای درمان لب‌های تَرَک‌خورده چه کنیم؟

دقت داشته ‌باشید که اگر لب‌های شما خُشک و تَرَک‌خورده هستند، باید سریعا برای درمان آن اقدام کنید. بهترین درمان برای کاهش خُشکی پوست لب و کمک به بازیابی آن انتخاب محصول مناسبی است که بتواند در عین محافظت، فرآیند درمان و بازیابی را هم سرعت ببخشد. در میان محصولات نیوآ خوشبختانه چنین محصولی وجود دارد: «کمک اولیه برای لب‌های ترک‌خورده»

آیا ممکن است لب‌های من آفتاب‌سوخته شوند؟

رنگ‌دانه‌های طبیعی پوست باعث می‌شوند پوست ما در برابر اشعۀ فرابنفش خطرناک مقاوم باشد. اما پوست لب هیچ‌ رنگدانه‌ای (ملانین) در ساختار خودش ندارد. بنابراین در زیر نور مستقیم خورشید، لب‌ها باید با محصولی که SPF داشته‌باشد محافظت شوند.

برخی از محصولات نیوآ دارای SPF15 هستند. توصیه متخصصان ما این است که اگر در ساحل یا کوهستان هستید، از SPFهای بالاتری استفاده کنید (در محصولات محافظت از لب نیوآ SPF تا SPF30 هم وجود دارد). از یاد نبرید، حتی در صورت ابری بودن هوا، اشعه فرابنفش می‌تواند به لب‌های شما آسیب برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *