بلاگ, معرفی محصولات

معرفی محصولات سرم وژتال ایوروشه

مانند بسیاری از برندهای لوازم بهداشتی-آرایشی، داستان ایو روشه نیز از فرانسه شروع می‏شود. جایی که پسر جوانی به نام ایو روشه Yves Rocher ، دستور ساخت یک پماد گیاهی را از یک درمانگر محلی آموخت. این پماد از گیاهان محلی روستای لاگاسیلیLa Gacilly ساخته می‏شد و یک ترمیم کننده‏ی گیاهی به شمار می‏رفت. ایو روشه برای فروش این محصول به مجلات آگهی داد و اولین لابراتوار خود را در کلبه ‏ای روستایی راه ‏اندازی کرد. هدف او این بود که محصولات گیاهی و طبیعی را در دسترس تمام بانوان قرار دهد.

به این ترتیب در سال ۱۹۵۹ برند ایو روشه بنیان نهاده شد. محصولات این برند به سرعت در میان مصرف کنندگان پرطرفدار شد و پس از گذشت تنها سه سال، اولین فروشگاه محصولات ایو روشه آغاز به کار کرد. ایو روشه یکی از اولین برندهایی بود که محصولات خود را بر پایه ‏ی مواد گیاهی و طبیعی تولید می‏کرد و مصرف مواد شیمیایی را به حداقل ممکن رسانده بود. در طول سال‏ های متمادی روند رو به رشد این کمپانی همواره ادامه داشته است.

ایو روشه امروز در بیش از ۸۸ کشور و ۵ قاره‏ی جهان فعالیت دارد و در حدود ۱۳۵۰۰ کارمند به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در شعبات مختلف آن مشغول به کار هستند. طبق برآوردها ن شرکت تا کنون بیش از ۲۱۵۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است و به همین واسطه کمک بزرگی برای اقتصاد فرانسه به شمار می‏رود. سال ۲۰۰۴ نقطه‏ ی عطفی در تاریخ ایو روشه به شمار می‏رود. در این سال درآمد شرکت به رقم ۲ میلیارد یورو رسید و همین امر مدیران را به فکر گسترش دادن کمپانی انداخت. در نتیجه برندهای دانیل یووانسه، پیر ریکایو، ایزابل دروایزن، پتی باتیو، کیوتیس، استن‌هوم و گالری نومی به عنوان زیرشاخه‌های ایوروشه مشغول به کار شدند.
ایو روشه همواره اهمیت زیادی برای محیط زیست و طبیعت قائل بوده است. شعار تبلیغاتی ایوروشه «باهم، برای یک ردپای مثبت» این شعار، اهداف شرکت را نشان می‏دهد. مدیر ایوروشه معتقد است، این شرکت از زمان بروز اولین ایده و ساخته شدن اولین محصول در روستای لاگاسیلی، تا امروز که جایگاهی ویژه در میان برندهای لوازم آرایشی-بهداشتی به دست آورده است، به دنبال این بوده است که ردپایی ماندگار در این سیاره از خود باقی بگذارد. ایوروشه اعتقاد دارد هرکس به تنهایی می‌تواند جهان را تغییر دهد.

این برند برای تحقق اهداف محیط زیستی خود و جلب توجه مردم به این اهداف برنامه‏ هایی دارد. از جمله کمک به زنان فعال در حوزه محیط‌ زیست، کاشت درخت، حفاظت از گونه‌های گیاهی کمیاب و برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع حفظ محیط‌ زیست. ایوروشه به عنوان سفیر زیبایی و طبیعت شناخته شده است. NGOهای این شرکت تا کنون بیش از ۵۰ میلیون نهال در ۲۶ کشور دنیا کاشته‏ اند. همچنین این شرکت در سال ۲۰۰۱ یک بنیاد خیریه تأسیس کرد. ارائه‏ ی خدمات درمانی به افراد نیازمند و رواج استفاده از محصولات ارگانیک و دوری از مواد شیمیایی از فعالیت‏ های این بنیاد به شمار می‏رود. بنیاد خیریه ‏ی ایو روشه برای برگزاری همایش‏ های خیریه با دیگر برندها نیز همکاری می‏کند.
محصولات ایو روشه دامنه ‏ی گسترده‏ ای دارند. لاین‏ های متنوع انواع مرطوب کننده‏ ها، ضد آفتاب ‏ها، ضد چروک‏ ها، ماسک‏ ها، پاک کننده‏ ها و تونرهای مختلف و همچنین محصولات ویژه‏ ی آقایان مانند انواع افتر شیو و عطر و پاک کننده‏ های مختلف، تولیدات این شرکت را تشکیل می‏دهند. ایو روشه نخستین عطر خود را در سال ۱۹۶۷ به بازار عرضه کرد و تا کنون ۱۶۳ نوع عطر و ادوکلن تولید کرده است.
صاحب اصلی این کمپانی، ایو روشه در سال ۱۹۹۲ اعلام بازنشستگی کرد و مدیریت را به فرزند خود سپرد اما دیدر روشه Didier Roche دو سال بعد در یک سانحه‏ ی رانندگی فوت کرد و ایو روشه مجبور شد تا پایان عمر خود در سال ۲۰۰۷ مدیریت شکرت را به عهده داشته باشد. این کمپانی همچنان به صورت خانوادگی اداره می‏شود و نوه ‏ی او بریس روشهBris Rocher، مدیریت شرکت را در اختیار دارد.
ساختمان دفتر مرکزی ایو روشه در شهر رن Rennes فرانسه قرار دارد. معماری خاص این ساختمان، آن را به یکی از جاذبه‏ های توریستی شهر تبدیل کرده است و هر ساله توریست‏ های زیادی به تماشای آن می‏پردازند.
ایو روشه هم اکنون با حدود شش دهه فعالیت در زمینه ‏ی تولید محصولات بهداشتی و آرایشی، یکی از با سابقه‏ ترین برندها محسوب می‏ شود و جایگاه تثبیت شده ‏ای در میان مصرف کنندگان به دست آورده است.

سری محصولات سرم وژتال

پیر شدن پوست و به وجود آمدن چین و چروک ‏ها پدیده ‏ای اجتناب ناپذیر است. به مرور و با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین در بدن کم می‏ شود و پوست به تدریج خاصیت ارتجاعی و کش‏سانی خود را از دست می ‏دهد. همچنین با افزایش سن، درصد چربی‏ های زیر پوست کم می‏شود و در نتیجه ‏ی این امر پوست شل خواهد شد. با گذشت زمان ماهیچه‏ های صورت نیز تحلیل می‏ روند که نتیجه ‏ی این اتفاق افتادگی و شل شدن پوست است. خطوط اخم و خنده و چروک‏ های اطراف چشم اولین نشانه‏ های پیری پوست به شمار می‏ روند.

به وسیله‏ ی روش‏ هایی می‏توان بروز این نشانه‏ ها را به تعویق انداخت یا آنها را موقتاً درمان کرد. روش ‏هایی مانند جراحی کشیدن پوست، تزریق ژل و بوتاکس، چروک‏ های پوست را برای مدتی صاف می‏کنند. صرف نظر از هزینه‏ های هنگفت، برخی از این روش ‏ها در نهایت به پوست جلوه ‏ای غیر طبیعی می‏دهند. مثلاً بوتاکس با فلج کردن موقتی عضلات، امکان بروز احساسات را در چهره از بین می‏ برد.

از سوی دیگر روش‏ های تزریقی و جراحی به هر حال عوارضی هم دارند. برای کسانی که تمایل به حفظ حالت طبیعی چهره‏ ی خود دارند و در ضمن می ‏خواهند روند پیری پوست را به تعویق بیاندازند، راه‏ های دیگری نیز هست. قدم اول در این مسیر، اصلاح سبک زندگی است. رعایت یک رژیم غذایی سالم سرشار از آنتی اکسیدان و انواع ویتامین، و نوشیدن مایعات کافی، کمک بزرگی به حفظ سلامت پوست خواهد کرد. پرهیز از سیگار، الکل، استرس و رعایت الگوی خواب مناسب نیز برای حفظ شادابی پوست ضروری است.

در مرحله‏ ی بعد می‏ توان به اهمیت استفاده از کرم‏ های ضد آفتاب اشاره کرد. اشعه ‏ی فرابنفش خورشید زیان‏ های جبران ناپذیری به پوست می‏ رساند و بسیار مهم است که هر فرد در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب مناسب با SPF مناسب استفاده کند. عامل کمک کننده‏ ی مهم دیگر، استفاده از محصولات مراقبتی ضد پیری و جوان‏ساز پوست است. برای سال‏های طولانی، کمپانی‏ های مختلف در صدد یافتن فرمولی برای به تعویق انداختن روند پیری بوده ‏اند. برند ایو روشه برای یافتن اکسیر جوانی به طبیعت رجوع کرده است.

این برند از سال ۱۹۵۹ تا کنون در زمینه‏ ی تولید محصولات مراقبتی بر پایه‏ ی مواد گیاهی فعالیت می‏ کند و یکی از باسابقه‏ ترین برندها در صنعت لوازم بهداشتی-آرایشی به شمار می‏ رود. سری وژتال ایو روشه یکی از بهترین و متنوع ترین لاین‏ های محصولات ضد چروک است و فرمولاسیون آن مانند دیگر محصولات این برند، از طبیعت الهام گرفته شده است. گلیکوزیدهای سیب یک ضد چروک طبیعی قوی به شمار می‏روند.

گلیکوزید مولکولی از قند است و بیشتر گیاهان منابع شیمیایی خود را به شکل این مولکول ها ذخیره می کنند. لابراتوارهای ایو روشه با استفاده از این مولکول ها، عصاره ‏ی ضد چروکی ساخته ‏اند که در محصولات وژتال به کار رفته است. این محصولات سبب بهبود کیفیت پوست و برطرف شدن چین و چروک‏ ها و خطوط می‏شوند و رطوبت و مقاومت آن را افزایش می‏دهند.
کرم روز سرم وژتال Serum Vegetal Wrinkles & Rediance Day ‏cream پوست را با عناصر جوان کننده و شاداب کننده تغذیه می‏کند و باعث رفع چروک‏ های آن می‏شود. استفاده از این کرم به پوست جلوه ای شفاف و درخشان می ‏بخشد. کرم را هر روز روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. استفاده از کرم وژتال محدودیت سنی و جنسیتی ندارد. این محصول در بسته‏ بندی کاسه‏ ای و با حجم ۵۰ml تولید می‏شود.
کرم شب سرم وژتال Serum Vegetal Wrinkles & Rediance Night ‏cream، هماهنگ با روند بازسازی شبانه‏ ی پوست، آن را با عناصر جوان کننده و شاداب کننده تغذیه می ‏کند. کرم‏ های شب ساختار غلیظ ‏تری دارند و هنگامی که پوست در استراحت شبانه به سر می‏برد، آن را تغذیه و آب‏رسانی می‏ کنند. روند ترمیم پوست در شب‏ ها به وسیله ‏ی استفاده از کرم‏ های مخصوص سرعت بیشتری خواهد یافت. در نتیجه‏ ی استفاده از کرم شب سرم وژتال، پوست شادابی و لطافت صبحگاهی خواهد یافت و شفاف و درخشان خواهد شد. استفاده از این محصول محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. این کرم در بسته ‏بندی کاسه‏ ای و با حجم ۵۰ml تولید می‏ شود.
Serum Vegetal Firmness Day ‏cream، قوام و سفتی از دست رفته‏ی پوست را به آن باز می‏گرداند و با داشتن فرمولاسیون صدفی، باعث شادابی پوست می‏شود.

کرم روز قوام دهنده ‏ی سرم وژتال

استفاده از این کرم بافت پوست را بازسازی می‏کند و چروک‏ ها را از بین می‏برد. کرم روز قوام دهنده‏ ی وژتال محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. کرم را هر روز روی پوست تمیز مصرف کنید. این محصول در قوطی‏ های پلاستیکی ۵۰ml عرضه می ‏شود.
رول ضد چروک دور چشم سرم وژتال Serum Vegetal Eye Roll-On، محصولی ملایم و اثر بخش است که تیرگی، خطوط پنجه کلاغی و چروک‏ های ناحیه‏ ی دور چشم را از بین می‏برد و با داشتن فرمولاسیون صدفی پوست این ناحیه را شفاف و درخشان می‏کند. استفاده از این محصول محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. رول را صبح و شب روی پوست تمیز شده استفاده کنید.

رول دور چشم سرم وژتال در حجم ۱۵ml عرضه می‏شود.


کرم دور چشم سرم وژتال Serum Vegetal Eye cream، فرمولاسیونی ملایم و اثر بخش دارد و پف و چروک‏ های دور چشم را از بین می‏ب رد. رنگدانه ‏های صدفی موجود در این کرم تیرگی نواحی اطراف چشم را محو می‏کند و آن را شفاف درخشان نشان می‏ دهد. مقدار مناسبی از محصول را صبح و شب روی پوست تمیز اطراف چشم قرار دهید و با ضربه‏ های ملایم ماساژ دهید. کرم دور چشم سرم وژتال محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. این محصول در تیوپ ‏های ۱۴ml به بازار عرضه می‏ شود.

کورکتور پرکننده ‏ی دور چشم ولب سرم وژتال Serum Vegetal Wrinkles & Firmness Targeted Filler Eyes & Lips، خطوط و چروک های پوست دور چشم و لب را پر می‏کند و پوست این نواحی را قوام می‏ بخشد. در نتیجه ‏ی استفاده از این محصول، پوست دور چشم و لب، حجم و سفتی طبیعی خود را بازخواهد یافت. محصول را صبح و شب روی خطوط اطراف چشم و لب بمالید. کورکتور سرم وژتال در تیوپ ‏های ۱۴ml عرضه می‏شود و محدودت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.
سرم لیفتینگ سرم وژتال Serum Vegetal Serum، محلولی قوی برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک ‏های پوست است و با دربرداشتن عناصر گیاهی جوان کننده و شاداب کننده، پوست را تغذیه و بازسازی می‏کند.

سرم لیفتینگ سرم وژتال

سرم را صبح و شب، به تنهایی یا قبل از کرم ‏های سرم وژتال مصرف کنید. این محصول محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد و برای انواع پوست مناسب است. سرم وژتال در بطری‏ های ۳۰ml عرضه می ‏شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *