بلاگ, معرفی محصولات

گروه محصولات Exclusive از برند اسکین کد

قلم ضد پف و لیفتینگ با اثر فوری Cellular Eye-lift Power Pen، سرمی با اثرات ضد پیری قوی است و پف، تیرگی و خستگی دور چشم را برطرف می‏کند. این قلم را می ‏توان حتی روی آرایش نیز استفاده کرد. ترکیبات موجود در این سرم شامل کمپلکسACR-G2، سنجد، کافئین و هیالورونیک اسید، به پوست ظریف دور چشم آب‏رسانی و آن را شفاف و شاداب می‏ کنند. این سرم برای انواع پوست مناسب است و می‏توان آن را در کیف همراه داشت و به دفعات مورد نیاز استفاده کرد.

کرم مرطوب کننده ‏ی سلول‏‏ساز Cellular Cream، برای انواع پوست مناسب است و مقادیر زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان دارد. این محصول با داشتن ترکیبات کمپلکسACR-G2، پرو ویتامین B5 و ویتامین A,C & E پوست را تقویت و آب‏رسانی می‏ کند و به آن خاصیت ارتجاعی می‏ بخشد. این کرم فاقد پارابن و بوی آلرژن است.

کرم ضد پیری سلول‏ساز Cllular Anti-aging Cream، با قابلیت سلول‏سازی، پوست را احیا و روند پیری را کند می‏کند. فرمول ویژه‏ ی این محصول شامل کمپلکس ACR-G2، درماکسیل، ویتامین C & E، چای کوهی و شی باتر، با رطوبت ‏رسانی عمقی و از بین بردن خطوط و چین و چروک‏ ها، پوستی لطیف و مخملی به شما هدیه می‏ دهد. کرم ضد پیری اسکین کد برای انواع پوست‏ های بالغ مناسب است.

کرم روز سلول ‏ساز با SPF15، Cllular Day Cream حاوی ترکیبات کمپلکسACR-G2، جلبک قرمز، پروویتامین B5،فیلترهای UVA و UVBو ویتامین A, C , E است، که پوست را تقویت می‏کنند و ساختار آن را بهبود می ‏بخشند. گوی‏ های ویتامین موجود در این محصول و قابلیت سلول ‏سازی آن، روند پیری را کند می ‏کنند و چین و چروک ‏ها را کاهش می ‏دهند. همچنین از پوست در برابر اشعه‏ های مضر محافظت می‏کنند. این کرم برای پوست‏ های خشک و نرمال مناسب است و می‏ توان آن را روزی دو بار یا پس از سرم مصرف کرد.

تونر احیا‏ کننده ‏ی سلول‏ساز Revitalizing Cellular Toner، برای پوست‏ های خشک و نرمال مناسب است و آلودگی‏ های عمقی را از بین می‏برد. این محصول که حاوی کمپلکسACR-G2، عصاره گل گندم و پرو ویتامین B5 است، باعث شادابی و رفع خستگی پوست می ‏شود و آن را برای جذب دیگر محصولات آماده می‏کند. تونر را صبح و شب پس از استفاده از شیر پاک‏کن با استفاده از پد پنبه ‏ای روی پوست بمالید و مراقب باشید با چشم‏ ها تماس نداشته باشد.

شیر پاک‏ کن سلول‏ساز اسکین کد Cllular Cleansing Milk، با داشتن ترکیبات کمپلکسACR-G2، عصاره‏ی گل گندم، ویتامین C & E پوست را با ملایمت از آلودگی‏ ها و مواد آرایشی پاک می‏کند و به آن طراوت و شادابی می‏بخشد. این محصول برای پوست ‏های خشک و نرمال مناسب است و می‏توان آن را صبح و شب با استفاده از پد پنبه‏ ای روی پوست مالید.

کرم سلول‏ساز دور چشم Cellular Wrinkle Prohibiting Eye Contour Cream، سنتز پروتئین‏ ها را تحریک می‏کند و باعث ایجاد استحکام و شفافیت در پوست می‏شود. ترکیبات کمپلکسACR-G2، عصاره‏ ی پوست درخت خاکستر، کافئین، پرو ویتامین B5و روغن دانه‏ ی جوجوبای موجود در این کرم، باعث از بین رفتن پف، چروک و تیرگی‏‏ های دور چشم می‏شوند و با محرک ‏های محیطی مبارزه می‏کنند. این کرم برای پوست‏ های نرمال و خشک مناسب است و می‏توان آن را صبح و شب استفاده کرد.

ژل سرم و ضد چروک و سلول‏ ساز دور چشم Cellular Wrinkle Prohibiting Eye Serum، دارای ذرات منعکس کننده ‏ی نور است که باعث درخشش فوری دور چشم می‏شود. همچنین با داشتن ترکیبات کمپلکسACR-G2، ﺳﯿﺘﻮﺑﯿﻮل، کافئین و هیالورونیک اسید، پف، تیرگی و چروک‏ های دور چشم را بهبود می‏بخشد. این سرم برای انواع پوست مناسب است.

ژل سرم و ضد چروک و سلول‏ ساز دور چشم

کرم سفت‏ کننده و لیفتینگ سلول ساز گردن Cllular Fiming & Lifting Neck Cream ، برای رفع چروک‏ های نواحی گردن و دکلته طراحی شده است و با آب‏رسانی عمیق، باعث کاهش چین و چروک و افتادگی پوست می‏شود. ترکیبات کمپلکسACR-G2، پپتید سفت‏‏ کننده‏ ی پوست، شی باتر، هیالورورنیک اسید و ویتامین A & E، مشابه آنزیم‏ های پوست عمل می‏ کنند و آن را مستحکم و یکپارچه می ‏سازند. کرم را صبح و شب با حرکات رو به بالا روی پوست گردن و دکلته ماساژ دهید. استفاده از این کرم برای انواع پوست مانعی ندارد.

محلول کنستانتره ‏ی قوی سلول‏ساز Cellular Power Consentrate، پنج برابر قوی‏تر از سایر محصولات Exclussive است. این محلول به پوست انرژی می‏ بخشد و آن را بازسازی می‏کند. فرمولاسیون این محصول شامل کمپلکسACR-G2، ماتریکس مرطوب‏‏ کننده، تری پپتید، هیالورونیک اسید،جلبک قرمزو ویتامین C است که پوست را تغذیه می‏کنند و با حفظ طولانی مدت رطوبت، آن را زیبا و درخشان جلوه می‏‏دهند. کنستانتره‏ ی اسکین کد برای پوست ‏ها نرمال تا دهیدراته مناسب است و استفاده از آن در شب باعث اثرگذاری بیشتر خواهد بود.

ماسک فوق انرژی زا و جوان کننده‏ ی سلول‏ساز Cellular Recharg Age-Reneving Mask، با دارا بودن ترکیب روی، مس و منیزیم پوست را تغذیه می‏کند و به آن انرژی می‏بخشد. این محصول باعث احیا و ترمیم و رفع خستگی و ساخت کلاژن و کراتید در سطح پوست می‏شود. ماسک انرژی‏ زای اسکین کد برای پوست‏ های نرمال، خشک و خسته و کدر مناسب است و با داشتن ترکیبات کمپلکسACR-G2 ، عصاره آلبیزیا، شی باتر، کمپلکس انرژی زا و روغن دانه‏ ی جوجوبا، به پوست شفافیت و شادابی می‏بخشد.

کرم ماسک آب‏رسان سلول ‏ساز اسکین کد Cellular Extreme Moisture Mask، با داشتن فرمولی غنی از آنتی اکسیدان‏ ها و فلاونوئیدها باعث محکم شدن پوست و کاهش چین و چروک می‏شود. این ماسک رطوبت ‏رسانی فوری است و پوست را شاداب و با طراوت و خنک نگه‏‏ می‏‏دارد. ترکیبات این محصول شامل کمپلکسACR-G2، عصاره‏ی بابونه، هیالورونیک اسید و ویتامین Eاست و می‏تواند به عنوان کرم و ماسک استفاده شود.

کرم پرکننده ‏ی خطوط و چین و چروک و سلول ساز اسکین کد Cellular Line & Wrinkle Filler، خطوط صورت را به سرعت پر می‏کند. خصوصاً خطوط پیشانی و اطراف لب. این کرم جایگزین مناسبی برای درمان ‏هایی مانند تزریق ژل است. فرمولاسیون این محصول با داشتن ویتامین‏ ها و عصاره ‏ی آلوئه ورا و کمپلکس ‏های تأثیر‏‏گذار، پوستی صاف و یکدست به ارمغان می‏آورد. کرم پرکننده‏ ی اسکین کد را بعد از مصرف مرطوب‏‏ کننده یا کرم پودر مستقیماً روی خطوط صورت بزنید و با ضربات ملایم به جذب آن کمک کنید.

کرم پرکننده ‏ی خطوط و چین و چروک و سلول ساز اسکین کد

کرم لایه ‏بردار و ترمیم ‏کننده ‏ی سلول‏ساز شب اسکین کد Cellular Night Refine & Repair، برای انواع پوست مناسب است و با فرمولاسیون ویژه‏ ی خود سیستم بازسازی سلولی را تحریک می‏کند. این محصول با خاصیت لایه‏ برداری و برطرف کردن لک ‏ها و ناهمواری‏ ها، پوستی یکدست و شفاف می‏سازد. فرمولاسیون این کرم با داشتن کمپلکسACR-G2، پپتید P3، مجموعه ‏ی ترکیبات گیاهی AHA، اوره،هیالورونیک اسید، لاکتیک اسید، ویتامین A , Eو شی باتر هم‏زمان با لایه برداری، پوست را ترمیم و جوان‏سازی می‏کند. کرم را هر شب قبل از خواب روی پوست ماساژ دهید و در صورتی که در طول روز استفاده می‏کنید، لوسیون ضد آفتاب هم مصرف کنید.

ژل سرم ضد چروک و سلول‏ساز Cllular Wrinkle Prohibiting Serum، با داشتن کمپلکس جوان‏ کننده، چین و چروک‏ ها را برطرف می‏کند. همچنین خاصیت بازتاب نور دارد که باعث درخشندگی و شفافیت پوست می‏شود. فرمولاسیون این محصول شامل کمپلکس ACR، کمپلکس کاهنده ‏ی چروک، عصاره ‏ی جینسینگ و هیالورونیک اسید است و روی انواع پوست استفاده می‏شود. ژل اسکین کد را روی صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *