بلاگ, مراقبت از پوست و مو

چگونه موها را با موس حالت بدهیم؟

اگر عادت به حالت دادن موهای خود دارید، وقت آن است که موس مو را روی میز آرایش خود داشته باشید! موس مو کمک می‌کند به موهای‌تان حالت بدهید و تا چند ساعت نگران به‌هم خوردن مدل آن نباشید. موس موها را چرب، خشک و سنگین نمی‌کند و ظاهر تمیز و درخشان آنها را حفظ می‌کند. بر خلاف اسپری یا کرم مو، موس به موها حالتی زبر یا چسبناک نمی‌دهد.
از مزایای دیگر موس مو این است از وز شدن مو در محیط‌های مرطوب جلوگیری می‌کند و همچنین از موها در برابر شکنندگی و خشکی محافظت می‌کند. می‌خواهید موها را دم‌اسبی کنید، کمی فرفری کنید، جعد طبیعی آنها را به رخ بکشید یا بالای سر جمع کنید؟ هر تصمیمی که دارید، موس مو شما را ناامید نمی‌کند!

چگونه از موس مو استفاده کنیم؟

حالت دهی مو با موس

قدم اول

با موهای تمیز شروع کنید. اگر می‌خواهید با موس به موهای خود حجم بدهید، پیشنهاد می‌کنیم برای شستشوی موها از شامپوهای حجم‌دهندۀ مناسب استفاده کنید.

قدم دوم

با دست موها را به آرامی بچلانید تا آب اضافۀ آن گرفته شود. موها را به آرامی بین انگشت‌ها فشار دهید تا آب از لابه‌لای آنها خارج شود. سپس با ضربات آرام حوله موها را کمی بیشتر خشک کنید.

قدم سوم

موس را روی موها بگذارید. دقت داشته باشید لازم نیست مقدار زیادی موس روی موها بگذارید! کافی است مقداری موس به اندازۀ یک تخم‌مرغ کف دست خود بریزید و ساقۀ موها را به آن آغشته کنید. برای ریشۀ موها از کمی موس بیشتر استفاده کنید. فقط کمی بیشتر!

قدم چهارم

موها را از سمت پایین به بالا سشوار بکشید. موها را دور یک برس سشوار بپیچید و مانند آرایشگرها سشوار را از ساقۀ مو به بیرون حرارت بدهید. زمانی که برس را به سمت بالا کشیده و موها را کم‌کم آزاد کنید، حجم مو افزایش پیدا می‌کند و به اصطلاح پوش می‌خورد. با توجه به خواست و سلیقۀ خودتان می‌توانید موها را به سمت صورت یا به خارج آن حالت بدهید.

قدم پنجم

در صورت نیاز یا تمایل از سنجاق مو استفاده کنید.

چند توصیه

  • اگر موهای‌تان به صورت طبیعی کمی جعد و فر دارد، مقدار کمتری موس استفاده کنید.
  • اگر موهای آسیب‌دیده دارید، مدتی از سشوار و باقی وسایل خشک‌کننده استفاده نکنید. ابتدا آب اضافی موها را بگیرید و زمانی که مو هنوز نم دارد موس را مثل همیشه روی آن بگذارید و کمی با دست به آن حالت بدهید و اجازه بدهید خودش خشک بشود.
  • شما می‌توانید موس را روی موهای خشک هم بگذارید؛ اما اگر مو ابتدا نم‌دار باشد پس از استفاده از موس براق‌تر و درخشان‌تر خواهد بود.
  • اگر در طول روز حالت موها خراب شد، فقط کافی است دست‌تان را خیس کنید و با آن دوباره به موها حالت بدهید.
  • اگر عجله دارید و موهای‌تان بلند است، موس را به موها بزنید و سرتان را به سرعت چند بار بچرخانید. موها جعدی طبیعی و دلنشین پیدا خواهند کرد.

با توضیحاتی که داده شد، حتما شما هم مشتاق شدید این محصول جادویی را تهیه کرده و همیشه بین وسایل آرایشی‌تان داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *