برندها

معرفی برند و محصولات ویشی Vichy

ویشی شهری با معجزه ایی گرم

در طول تاریخ بزرگان زیادی مثل ماکوز دی سوین، ناپلئون، کوکوشانل از خواص فوق العاده ی درمانی چشمه ی آب گرمی در شهر ویشی صحبت های بسیاری کردند. دلیل اهمیت زیاد این چشمه خواص درمانی فوق العاده ای بود که در گذر زمان نظر افراد ساکن آن منطقه را به خود جلب کرده بود و بعدها ویشی را به عنوان بهترین شهردارای چشمه آب معدنی در فرانسه معرفی کرد.

در قرن ۱۷ چشمه های آب گرم ویشی توسط جامعه ی پزشکی آن زمان به شهرت رسید. تاریخچه ی این چشمه ها که به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش در قلب آتشفشان اُوِرن می رسد، اولین بار در سال ۱۸۰۲ توسط یک پزشک متخصص آب درمانی ( بارون لوکاس) شناخته شد و در سال ۱۸۶۱ خواص درمانی این آب توسط آکادمی دارویی فرانسه رسما تأیید شد و برای بهره گیری بیشتر از خواص درمانی اش که حاوی مواد مفیدی برای پوست و بدن است مورد استفاده قرار گرفت.

لازم  به ذکر است که ویشی شهری با جمعیت ٢٨٠۴٨ نفر درفرانسه و نزدیک رودخانه آلییر است و چون چشمه‌های آب گرم این شهر منبع آتشفشانی دارند یکی از محبوبترین نقاط آب گرم اروپا به شمار می روند. شهر ویشی در کل در زمینه تولید بطری‌های آب معدنی، لباس، دارو و لوازم آرایش فعالیت ویژه‌ای دارد.

تاریخچه برند ویشی

ویشی یکی از موفق ترین برندهای طبیعت گرا در زمینه ی سلامتی و زیبایی است، تحقق دستیابی به پوستی ایده آل برای همه شعار و چشم انداز ویشی است. محصولات ویشی با فرمولاسیون منحصربه فرد خود، حس خوشایندی برای تمای پوست ها و به ویژه پوست های حساس را به همراه دارند.
این برند فرانسوی با شعار «پوست ایده آل شما»، در سال ۱۹۳۱ توسط دکتر هالر، مدیر پزشکی مرکز درمان حرارتی در شهر ویشی فرانسه، راه اندازی شد. این که چطور و چه زمانی برند ویشی شروع به کار کرد برمیگردد به ملاقات جورج گوردین صاحب یک شرکت بزرگ عطرسازی با دکتر هالر، طی این ملاقات هر دو شاهد درمان زود هنگام زخم جورج به وسیله ی خواص دارویی آب معدنی ویشی بودند و این جرقه ی تاسیس کمپانی ویشی شد تا بتواند تمام مشتریانش را از خواص بی نظیر درمانی چشمه ی معدنی ویشی بهره مند کند.
بر این اساس دکتر هالربا استفاده از آب غنی شده با مواد معدنی پیشگام یک حرکت درمانی و زیبایی شد که امروزه نیز این آب، هسته اصلی فرمولاسیون محصولات ویشی را تشکیل می دهد.

این آب فوق العاده و غنی شده با ۱۵ ماده معدنی وآنتی اکسیدان از جمله، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سیلیسیوم، مس و مواد دیگر، جهت بهبود کیفیت پوست، تسکین حساسیت و تسریع روند بهبود زخم و جراحت پوست با خاصیت ضد التهابی، سبب تنظیم عملکرد آنزیم‌های پوست و حفظ تعادل و تقویت مکانیزم دفاعی پوست می‌شوند. بنابراین پس از استفاده از محصولات، پوست نرم‌، شاداب، انعطاف‌پذیر و با قابلیت ارتجاعی بیشتر می‌شود. آب معدنی چشمه‌های ویشی بر روی پوست‌های حساس هم آزمایش شدند ومشخص شد این آب هایپوآلرژنیک است یعنی برای پوست‌های حساس مناسب است و موجب بروز جوش و لک بر روی پوست نمی‌شود.

برند ویشی در ایران

شرکت کوبل دارو نماینده رسمی L’Oreal active cosmetics واردات محصولات برند ویشی را در ایران به¬عهده گرفته است، همچنین شرکت آدورا طب وظیفه ی پخش محصولات ویشی را عهده دار است. ویشی برندی معتبر در زمینه¬ی تولید محصولات مراقبت و بهداشت پوست، پاک کننده‌های آرایشی، انواع ضدآفتاب، لوازم آرایش، محصولات مراقبت پوستی مختص مردان، محصولات مراقبت و تقویت‌کننده مو و محصولات ضدچروک و یکی از شرکت‌های تابعه و تحت نظر کمپانی لورال است و در ایران طرفداران خود را دارد.

برند ویشی در اروپا

هدف اصلی ویشی جلوگیری و درمان مشکلات فیزیولوژیکی پوست مانند کم آبی، خشکی، چین و چروک و منافذ باز پوست است. محصولات ویشی حاصل همکاری پزشکان و کارشناسان تولید لوازم آرایش است و همین امر موجب شهرت جهانی آزمایشگاه‌های ویشی در زمینه مراقبت از پوست برای بیش از ٧٠ سال شده است و سبب محبوبیت این برند در اروپا نیز همین موضوع است.
این برند یکی از بزرگترین و معتبرترین مارک‌های محصولات مراقبت پوستی در بازار اروپاست و بیشترین میزان فروش لوازم آرایشی و محصولات مراقبت پوستی را در داروخانه‌های اروپا به نام خود کرده است. این شرکت به ۶٧ کشور جهان نیز محصولات خود را صادر می‌کند و بیشتر به دلیل تولید کرم پودر و کانسیلر برای انواع مختلف پوست مشهور است.

 مواد اولیه ی ویشی

کمپانی ویشی همواره محصولات خود را طبق تحقیقات جدید داروسازان بهبود می‌بخشد و آزمایشگاه‌های ویشی همیشه از تجارب متخصصین پوست بین‌المللی استفاده می کنند و از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می‌کنند تا محصولاتی سالم و با کارآیی بالا تولید کنند. برخی از این مواد اولیه عبارتند از :

  • اسید سالیسیلیک؛ که مانع از بروز آکنه، لک‌های پوستی، جوش‌های سرسفید و سر سیاه را می شود و این نقایص را با خشک کردن آن ها از بین می‌برد.
  • ویتامین سی؛ که سطح پوست را شفاف می کند و موجب بهبود شفافیت و رنگ پوست می‌شود.
  • اسفینگولیپید؛ که با تنظیم ذخیره سازی چربی سطح پوست، موجب کمک به لایه ی شاخی پوست شده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *