معرفی برند کلینیک
داستان تولد برند کلینیک Clinique از یک مقاله شروع شد. در سال ۱۹۶۷ مجله ووگ آمریکا یک مقاله با موضوع “آیا میتوان پوست خوب را ساخت؟” به نویسندگی کارول فیلیپس و نورمن اورنترایک به چاپ رساند.
این مقاله به اهمیت بالای مراقبت روزانه پوستی افراد میپرداخت. اِولین لادر، عروس خانواده استی لادر، شرکت بزرگ لوازمآرایشی بهداشتی آمریکایی، این مقاله را خواند و بلافاصله این دو نفر را برای کمک به تولید برند جدید این شرکت به استخدام استی لادر درآورد. به این ترتیب در آگوست ۱۹۶۸ کلینیک متولد شد.
برند کلینیک Clinique در فروشگاه معروف Saks Fifth Avenue نیویورک از اولین محصول بدون عطر و تست شده ضدآلرژی جهان، رونمایی کرد. این محصول یک سه کاره روزانه شامل شستشو، لایهبرداری و مرطوبکنندگی روزانه بود.
تنها یک سال پس از شروع به کار این برند، کلینیک اولین فروشگاه خود را در لندن افتتاح کرد. همچنین کلینیک در سال ۱۹۷۶، اولین برندی بود که انواع مختلف پوستهای مردانه و نیازهای آنها را شناخت و خط تولید محصولات مراقبت پوستی مخصوص آنها را به راه انداخت.
امروز کلینیک را به عنوان یک برند معتبر، با کیفیت و مطمئن در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی میشناسند. این برند به استفاده از به روزترین علوم در تولیدات و خدمات مشتریان خود در میان سایر برندها، از محبوبیت ویژهای برخوردار است.
حتی مشاورین این برند همگی روپوشهای سفید آزمایشگاهی به تن میکنند. اِولین لادر که مدیر اجرایی کلینیک نیز محسوب میشد، نخستین فردی بود که روپوشهاس سفید مخصوص آزمایشگاه کلینیک، که امروزه بر تن مشاوران آن میتوان دید را، بر تن کرد.
Clinique را میتوان به عنوان یک شرکت مبتنی بر راه حل تلقی کرد که مجموعهای از پاسخها را برای مشکلات پوستی وسیع و متنوع که همه ما به صورت روزمره با آن سروکار داریم، ارائه میکند. محصولات این برند آمریکایی به بیش از ۸۰ کشور دنیا صادر میشوند.
در اینجا میتوانید برترین محصولات مراقبت از پوست برند کلینیک Clinique را مشاهده نمایید.