بلاگ, معرفی محصولات

انواع محصولات آرایشی و بهداشتی شنل

پوستی سالم و زیبا نیازمند مراقبت است. امروزه بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارند که در این امر شما را یاری می‌کنند. یکی از محصولاتی که به تازگی استفاده از آن‌ها میان خانم‌ها باب شده، پرایمر است.

پرایمر وظیفه آماده کردن پوست پیش از آرایش را دارد. استفاده از پرایمر‌ها موجب می‌شود، پوستی یکدست و صاف داشته باشید و به همین ترتیب آرایشی ماندگارتر با آسیب‌های کمتر پوستی را تجربه کنید. مهم نیست تصمیم دارید زیاد آرایش کنید یا فقط از یک مرطوب‌کننده و رژلب استفاده کنید، پرایمر‌ها به داشتن پوستی صاف و درخشان کمک می‌کنند.
استفاده از پرایمر برای همه ضروری است.

اگر تاکنون از پرایمر استفاده نکرده‌اید بهتر است فرصت را از دست ندهید و یک پرایمر مناسب با پوست خود تهیه کنید. پرایمرها از چین و چروک پوست جلوگیری می‌کنند و عوارض مصرف مواد آرایشی را به حداقل می‌رسانند. کسانی که پوست‌های خشک دارند بیشتر از باقی افراد نیاز به استفاده از پرایمر دارند.
پرایمرها انواع مختلفی دارند و به صورت تخصصی برای قسمت‌های مختلف پوست نیز تولید می‌شوند. برای انتخاب پرایمر به نوع و رنگ پوست باید دقت داشته باشید. در نظر داشته باشید، استفاده از پرایمرها در ناحیه T و قسمت‌هایی از صورت که پوست نازک‌تری دارند، موجب می‌شود، چین و چروک صورت به مرور زمان کاهش پیدا کند.
برند شنل در خصوص تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تخصص خاصی دارد.

انواع لوازم آرایش صورت، چشم، لب و ناخن تحت برند شنل وارد بازار می‌شود، پرایمرها جزو محصولات آرایشی هستند که تولید آن‌ها نیاز به تخصص و فناوری خاص دارد، شنل در این زمینه بیشترین تلاش را کرده است. محصولات آرایشی که برای زیرسازی پوست پیش از انجام آرایش استفاده می‌شود، با برند شنل در زیر قابل مشاهده است.

Le Blanc De Chanel

این پرایمر یکی از محبوب‌ترین محصولات شنل برای کسانی است که آرایش حرفه‌ای می‌کنند. با استفاده از این پرایمر پوست صافی خواهید داشت و آرایش شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت. پس از استفاده از این پرایمر، نتایج بهتری از آرایش روی پوست خود خواهید دید.

محصولات آرایشی برند شنل

  • برای استفاده از این محصول روش‌های متععدی وجود دارد و برای مقاصد مختلفی استفاده می‌شود. به وسیله انگشتان دست یا یک براش متوسط شروع به مالیدن کرم روی پوست صورت کنید. از این کرم برای مقاصد زیر می‌توانید استفاده کنید.
  • به عنوان یک پایه زیر آرایش روزانه استفاده کنید. یک لایه از کرم را روی پوست بمالید و به صورت متناسب پخش کنید تا پوستی یک‌دست و صاف داشته باشید.
  • تنها برای پوشاندن قسمت‌هایی از پوست که تیره‌تر است و همچنین برای پوشاندن زخم یا جای جوش از آن استفاده کنید. پس از اینکه کرم را روی پوست و مناطق مورد نظر پخش کردید آرایش خود را کامل کنید.
  • به عنوان روشن‌کننده پوست، از این کرم روی پوست صورت خود استفاده کنید و سپس آرایش کمی به آن اضافه کنید.
  • پس از اتمام آرایش، برای براق نمودن قسمت‌هایی از پوست، مانند روی بینی و گونه‌ها از این کرم استفاده کنید.
    این کرم حاوی نرم‌کننده، مرطوب‌کننده، مواد معدنی و پودرهایی نظیر میکا و سیلیکا است. Le Blanc De Chanel شامل عصاره فندق کوهی و جوش شیرین برای از بین بردن منافذ پوست است.

Le Blanc

این محصول دارای SPF 40 است و به عنوان یک پوشاننده قوی در برابر اشعه‌های مضر نیز کاربرد دارد. از این محصول که در چهار رنگ مختلف تولید می‌شود، برای زیرسازی آرایش استفاده می‌شود. Le Blanc بافتی سبک دارد و با جذب فوق‌العاده قوی، باعث می‌شود پوست شما در برابر آلودگی‌های ناشی از مواد آرایشی محافظت شود.

علاوه بر این با ایجاد درخشندگی خاصی، آرایش پوست را بهتر و بیشتر نشان می‌دهد. مقاومت این کرم در برابر اشعه نور خورشید تا ۸ ساعت است. پس آن نیاز به تمدید مجدد دارد.
از این کرم روی پوست تمیز و بدون آرایش استفاده کنید. پیش از اینکه آرایش را روع کنید، کمی از این امولوسیون روی صورت خود پخش کنید و با کمک دست صورت را برای دقایقی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.
در ساخت این امولوسیون از عصاره مروارید ۲ ساله استفاده شده است. این عصاره که تحت تخصص خاصی از صدف مروارید بالغ گرفته می‌شود، ای نعصاره کمیاب به طور موثری از اکسیداسیون پروتیین‌های روی سطح پوست جلوگیری می‌کند و با شفافیتی که دارد موجب براق نشان دادن پوست می‌شود.
از اجزای اصلی این کرم، مجموعه‌ای از مرطوب‌کننده‌های موثر بر پوست است که از خشک شدن پوست صورت جلوگیری می‌کند.

Le Blanc De Chanel

محصولات آرایشی برند شنل

از این کرم نیز برای زیرسازی و پایه‌ای پیش از آرایش استفاده می‌شود. تاثیرات این کرم مانند عوامل موثری است که ضد آفتاب روی پوست دارد. دارای SPF 30 است و در برابر اشعه‌های مضر خورشید از صورت شما محافظت می‌کند. علاوه بر این موارد، این کرم مرطوب‌کننده‌ای قوی است و به آب‌رسانی پوست کمک می‌کند.

Les Beiges

محصولات آرایشی برند شنل

در مورد این کرم می‌توان گفت، همه مواردی که یک کرم خوب برای زیرسازی پوست لازم است داشته باشد، در این تیوب وجود دارد. این کرم در دو رنگ ارائه می‌شود و مکملی است برای پایه آرایش‌های روزانه. SPF این کرم ۳۰ است و در برابر اشعه‌های مضری که روزانه در برابر آن قرار دارید از پوست صورت شما محافظت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *