اسپا و ماساژ, مطالب ویژه

فواید ماساژ سینه (آموزش تصویری ماساژ سینه)

اندازه و شکل سینه در در طول دوره های مختلف عمر تغییر می کند. در دوران حاملگی سینه متورم و حجیم شده و بعد از آن با کاهش وزن و از دست دادن چربی های اضافی کوچک می شود. این تغییرات در طول زندگی میتواند قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش دهد و منجر به تضعیف بافت و در انتها رباط نگه دارنده سینه شود. سینه ها مرکز زیبایی اندام زنان شمرده می شوند. داشتن سینه های شل میتواند علاوه بر کاهش اعتماد به نفس زن با کاهش زیبایی اندام او در مقابل شریک جنسی منجر به اسیب های روحی و روانی و مشکلات زناشویی و اختلال های میل جنسی در شخص یا همسر وی شود.

سینه ها عمدتاً از بافت چربی تشکیل یافته اند. این بافت در زمان دریافت لمس بسیار تحریک پذیر می شود. با ماساژ دادن سینه های خویش، در واقع سبب تحریک بافت های پشتیبان و در نتیجه القای گردش خون بیشتر به این بافت ها و رسیدن مواد غذایی و اکسیژن به سلول های تشکیل دهنده بافت آن می شوید که در پایان همه این موارد در ایجاد بسیاری از اثرات مثبت مثل خوش حالتی و فرم سینه ها، ایجاد سفتی و بزرگ شدن آنها تاثیر گذار هستند.

ماساژ سینه ها همچنین سبب پاسخ های هورمونی سالم و افزایش سطح اکسی توسین می شود که در بهبود خلق وخو هم مؤثر است و بعنوان یکی از عوامل پیش نوازی حین رابطه جنسی اهمیت می یابد. بنابر دلیل های گفته شده میتوان گفت که ماساژ دادن سینه ها یکی از روش های تضمین شده افزایش سایز آنها به شمار می رود.

فواید ماساژ سینه

نکته هایی که پیش از ماساژسینه باید بدانید.

درصورتی که حساسیت پوست شما بسیار بالاست، از ماساژ سینه های خویش خودداری کنید.

ماساژ مناسب سینه ها به زمان نیاز دارد چرا‌که شاید چند ماه طول بکشد تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید.

در هنگام ماساژ سینه ها مواظب نوک سینه ها باشید زیرا این ناحیه میتواند بسیار حساس باشد.

در زمان حاملگی از تمام روش های ماساژ سینه خودداری کنید.

فواید ماساژ سینه برای سفت شدن

ماده اصلی تشکیل دهنده سینه، بافت چربی است. لمس میتواند این بافت را تا اندازه بسیاری تحریک کند. پس وقتی که سینه ها را ماساژ می دهید، در واقع بافت های پشتیبان را تحریک نموده اید. شما با این کار باعث القای گردش خون بیشتر به بافت های سینه و همچنین رسیدن ماده های غذایی و اکسیژن به سلول های آن می شوید. از این جهت شیوه های ماساژ سینه ای که در این مقاله بررسی می کنیم، ضمن این که باعث سفت شدن سینه ها میشوند ، اثرات مثبت دیگری هم بهمراه دارند که عبارتند از:

– تحریک رشد بافت سینه

– بازسازی بافت سینه

– خوش فرمی سینه

– و همچنین بزرگ شدن سینه ها

فواید ماساژ سینه

نحوه ماساژ سینه روش اول

ابتدا روغن( زیتون ،بادام یا نارگیل) را روی سینه و زیر بغل خود بمالید. کف دست خود را مقابل سینه ها قرار دهید و آرام به سمت زیر بغل حرکت دهید تا نو ک انگشتان زیر بغل و انگشت شصت در قسمت جلوی قفسه سینه قرار گیرد. با این تمرین باعث جمع شدن عضلات شاخه ای با کل دست می شود . با حرکت پمپاژ ریتمیک این ناحیه را به آرامی فشار دهید.

سپس دست خود را به آرامی به قسمت بالای سینه خود ببرید.با استفاده از حرکت پمپاژ، قسمت بیرونی،زیر سینه و قمست داخلی سینه ،اطراف نوک سینه و به سمت زیر بغل انجام دهید.

روی همین قسمت های سینه میتوانید با حرکات دایره وار یا حلقه ای انجام دهید. مثل وقتی می خواهید سینه های خود را معاینه کنید مایع درون سینه را به آرامی به سمت زیر بغل حرکت دهید.

این حرکات را روزی پنج تا ده دقیقه ،سه تا چهار بار در طول هفته انجام دهید. بعد از انجام این حرکات از سوتین استفاده نکنید .

آموزش تصویری ماساژ سینه روش دوم

فواید ماساژ سینه

منبع : بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *