بلاگ, مطالب ویژه

پودر موزائیکی کوورانس اَوِن

پودر موزائیکی کوورانس اَوِن Avene Couvrance translucent mosaic powder

گاهی بروز لک، جوش، خال و یا کک و مک ظاهر یکنواخت پوست را عوض می‏کند. خستگی و بی‏خوابی نیز از عواملی است که طراوت پوست را از بین می‏ برد و باعث تیره و کدر به نظر رسیدن آن می‏ شود. در این موارد افراد با به کار بردن لوازم آرایشی، سعی در پوشاندن ناهمواری‏ ها و ناهماهنگی ‏ها و شادابی بخشیدن به پوست می ‏کنند اما در این میان اشتباهات فاحشی روی می ‏دهد که منجر به ظاهری غیر طبیعی و بدرنگ می‏ شود.

نکته‏ ای که اکثر خانم ‏ها به آن توجه نمی‏ کنند ترکیب رنگ‏ ها در آرایش است. بیشتر افراد تنها از یک رنگ کرم پودر برای زیرسازی آرایش خود استفاده می‏ کنند در صورتی که باید دو یا سه رنگ تیره و روشن را با هم ترکیب کرد. برای ناحیه ‏ی زیر چشم از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

کانسیلرهایی با تن رنگ زرد برای پوست‌های تیره مناسب‌تر است. در ناحیه ‏ی مرکزی صورت، روی گونه‌ها، وسط پیشانی، وسط بینی و وسط چانه، از کرم پودر روشن‌تری استفاده کنید. در باقی نواحی صورت، از رنگ‏ه ای تیره‌تر استفاده کنید که شبیه به رنگ پوست در این ناحیه‌ها باشد. کرم ‏پودر را با استفاده از اسفنج یا برس آرایشی به آرامی روی صورت پخش، و خطوط بین رنگ ‏ها را محو کنید تا زمانی که مطمئن شوید خط مشخصی بین رنگ‏ها وجود ندارد.

برای افزودن حالت درخشان به پوست، از پودرهای اکلیلی طلایی، مسی یا برنزه استفاده کنید و اندکی از آنها را زیر استخوان گونه بمالید.

اما کاربرد پودر فشرده یا پنکیک در آرایش چیست؟

ممکن است شما بخواهید بدون استفاده از کرم پودر، صورت خود را زیرسازی کنید. در این حالت، ابتدا پوست صورت و گردن خود را بشویید و با استفاده از یک کرم مناسب آن را مرطوب کنید. برای به دست آوردن یک ظاهر طبیعی‏ تر پد اسفنجی را اندکی مرطوب کنید و با استفاده از آن، پودر را به دقت روی تمام نقاط صورت و خط چانه و گردن بکشید.

در صورتی که تمایل دارید مقدار بیشتری پودر روی صورت خود داشته باشید از اسفنج خشک استفاده کنید. پودر فشرده چربی اضافه را می ‏گیرد، جوش ‏ها و لکه‏ ها را به خوبی محو می‏کند و به پوست ظاهری مات و یکدست می‏ بخشد. همچنین پودرهای فشرده را می ‏توان همراه با کرم پودر و به عنوان مکملی برای آن استفاده کرد.

داشتن پوستی صاف و یکدست و زیبا، ایده‏ آل هر کسی است.

در مرحله‏ ی آخر آرایش، پودر را به وسیله ‏ی برس روی صورت پخش کنید. به این ترتیب چربی اضافه‏ گرفته می‏ شود، پوست جلوه‏ ای مات می ‏یابد و خطوط و لکه ‏ها محوتر می‏ شوند. ضمناً از رنگ‏ های مختلف پودر فشرده می‏توان برای ایجاد سایه و بعد بخشیدن به صورت استفاده کرد.
برای داشتن آرایشی طبیعی و زیبا باید در انتخاب رنگ و جنس کرم‏ها و پودرها دقت کرد. کرم‏ پودر یا پودر فشرده ‏ای را از برندی معتبر، انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک‏تر باشد.

برند اَوِن با تولید محصولات کوورانس، گزینه ‏های مناسبی در اختیار مصرف‏ کنندگان قرار داده است. پودر فشرده‏ی کوورانس آثار زخم، جوش، انواع لکه و تیرگی را در پوست می ‏پوشاند و به آن ظاهری صاف و یکدست می‏ بخشد.

این پودر در دو نوع موجود است. از نوع مات آن می‏ توان برای ثابت کردن آرایش و کاهش براقی پوست استفاده کرد و نوع برنزه برای برجسته کردن خطوط صورت استفاده می‏ شود. پودر برنزه را می‏توان به عنوان سایه‏ ی ابرو و رژ گونه نیز استفاده کرد. برای دریافت نتیجه ‏ی بهتر پودر را به وسیله‏ ی یک برس پهن در نقاط مورد نظر بکشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *