بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات پور کلمیل

رطوبت رسانی به پوست از اهمیت ویژه ‏ای برخوردار است. پوستی که دچار کم آبی باشد به نظر کدر و خسته می ‏رسد و شفافیت و شادابی خود را از دست می ‏دهد. چین و چروک و خطوط نیز روی پوست‏ های کم آب بیشتر نمایان می ‏شوند. پوست‏ های نرمال و مختلط به محصولات مراقبتی ویژه‏ ای نیاز دارند. محصولاتی که رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کنند و در عین حال چربی به آن اضافه یا از آن کم نکنند. سری محصولات پور کلمیل ایوروشه انتخاب مناسبی در این زمینه به شمار می‏ روند. ایو روشه یکی از باسابقه ‏ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است.

این برند محصولات خود را بر پایه‏ ی مواد گیاهی و طبیعی تولید می‏کند و مصرف مواد شیمیایی را به حداقل ممکن رسانده است. در طول سال‏ های متمادی روند رو به رشد این کمپانی همواره ادامه داشته است و امروزه در بیش از ۸۸ کشور و ۵ قاره ‏ی جهان فعالیت دارد. محصولات لاین پور کلمیل، مانند دیگر محصولات ایوروشه از طبیعت الهام گرفته شده ‏اند. ماده‏ی اصلی محصولات این لاین بابونه است.
بابونه گیاهی معطر است با ارتفاع حدود ۳۰ سانتی‌متر، که در صحراها و چمنزارها رشد می‌کند. این گیاه گل‏ های زرد و سفید دارد. گل‏ های بابونه دارای اسانس روغنی آنته مین Anthemine، تانن، فیتوسترول و همچنین ماده‏ای تلخ بنام اسید آنته میک Anthemique Acid هستند.

خواص درمانی این گیاه از دیرباز مورد توجه درمانگران بوده است. تأثیرات مثبت این گیاه روی بیماری‏هایی مانند زخم و ورم معده، میگرن و دردهای عضلانی به اثبات رسیده است اما بیشترین استفاده از آن در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی صورت می‏گیرد. خواص استثنایی بابونه، این گیاه ارزشمند را به پایه‏ ای برای انواع پمادها، کرم‌ها و ژل‌های پوستی و همچنین شامپوها و دیگر محصولات مراقبت مو تبدیل کرده است.

از ویژگی‌های بابونه می‏توان به خواص ضدالتهابی، ضد میکروبی، آرامش ‌بخشی و نرم‌کنندگی‌ آن اشاره کرد. از این گیاه به صورت‏ های مختلف نظیر دمنوش، روغن و بخور استفاده می‏ شود. محققان ایوروشه گل‏ های بابونه‏ ی منطقه‏ ی گاسیلی فرانسه را، که مواد فعال غنی‏تری دارند گردآوری کرده‏ اند و از عصاره‏ ی آنها در سری محصولات پور کلمیل استفاده می‏ کنند.
ژل پاک کننده‏ ی پور کلمیل Pure Calmille Cleansing Gel، پاک کننده ‏ای عمقی و جایگزین صابون است. این محصول برای استفاده‏ ی پوست‏ های نرمال و مختلط طراحی شده است؛

مواد آرایشی و آلودگی‏ ها را به صورت کامل از روی پوست پاک می کند و باعث شادابی و لطافت آن می‏گردد. ژل را روی پوست مرطوب بمالید، به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. این محصول در بطری‏ های پلاستیکی ۲۰۰ml عرضه می ‏شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

شیر پاک کن پور کلمیل Pure Calmille Floral Cleansing Milk، پاک کننده ‏ای ملایم برای پوست‏ های نرمال و بدون مشکل است؛ مواد آرایشی و آلودگی ها را از روی پوست می‏زداید و آن را نرم و لطیف و مرطوب می‏ کند. شیر پاک کن پور کلمیل را صبح وشب با استفاده از یک پد پنبه ‏ای روی پوست صورت و اطراف چشم بمالید و سپس برای پاک‏سازی بهتر با استفاده از لوسیون پور کلمیل ذرات باقی مانده را بزدایید. این محصول در بطری‏ های پلاستیکی ۲۰۰ml عرضه می ‏شود.

شیر پاک کن پور کلمیل Pure Calmille Floral Cleansing Milk

لوسیون پاک کننده‏ ی پور کلمیل Pure Calmille Gentle Floral Toner، مکملی برای شیر پاک کن پور کلمیل به شمار می‏رود؛ بقایای مواد آرایشی و آلودگی‏ ها را از پوست می‏زداید و پوست را نرم و لطیف وشاداب می‏کند. لوسیون را پس از استفاده از شیر پاک کن و پیش از سایر محصولات مراقبتی، با استفاده از یک پد پنبه‏ ای روی پوست بمالید. این محصول در بطری‏ های پلاستیکی ۲۰۰ml عرضه می‏ شود.

شیر پاک کن+تونر پور کلمیل Pure Calmille Cleanser+Toner، پاک کنندگی و نرم کنندگی شیر پاک کن و طراوت بخشی و شاداب کنندگی لوسیون را به صورت هم‏زمان دارد و مصرف کننده را از خرید دو محصول بی‏ نیاز می‏کند. این محصول را صبح و شب با استفاده از یک پد پنبه‏ ای روی پوست صورت و اطراف چشم بمالید. این محصول نیاز به شست‏ و‏ شو با آب ندارد و در بطری‏ های پلاستیکی ۲۰۰ml عرضه می‏ شود.

شیر پاک کن+تونر پور کلمیل Pure Calmille Cleanser+Toner

گماژ لایه‏ بردار پور کلمیل Pure Calmille Gentle Scrub، برای پوست‏ های نرمال و مختلط طراحی شده است. این محصول پوست را به ملایمت لایه ‏برداری می‏کند و سلول‏ های مرده را از سطح آن می‏زداید. گماژ پور کلمیل را به آرامی روی پوست بمالید و سپس آب‏کشی کنید. می‏ توانید این عمل را تا دو بار در هفته انجام دهید. این محصول در بسته‏ بندی تیوپی و با حجم ۷۵ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

دستمال مرطوب پاک کننده‏ ی آرایش پور کلمیل Pure Calmille Cleansing Wipes، به منظور پاک کردن سریع آرایش و آلودگی ‏ها از پوست صورت و دور چشم به کار می ‏رود. این محصول را می‏ توان به راحتی در کیف حمل کرد؛ برای سفر بسیار مناسب است و پس از آن نیاز به شست‏ و ‏شو با آب نیست. هر بسته شامل بیست دستمال وکیوم شده است. پس از هر بار مصرف از بسته بودن درب محصول اطمینان حاصل کنید.

دستمال مرطوب پاک کننده‏ ی آرایش پور کلمیل Pure Calmille Cleansing Wipes

کرم مرطوب کننده‏ ی روز و شب پور کلمیل Pure Calmille Moisturising Day & Night Cream، برای تغذیه و رطوبت رسانی به پوست‏ های نرمال و مختلط طراحی شده است. این کرم با در برداشتن عصاره ‏ی بابونه و مواد مغذی دیگر پوست را لطیف و شاداب نگه می‏ دارد. مرطوب کننده ‏ی پور کلمیل را صبح و شب روی پوست تمیز ماساژ دهید تا جذب شود. این محصول در بسته ‏بندی کاسه‏ ای ۵۰ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

کرم مرطوب کننده‏ ی روز و شب پور کلمیل Pure Calmille Moisturising Day & Night Cream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *