بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات هیدراوژتال

از دست رفتن رطوبت پوست به دلایل مختلفی اتفاق می‏افتد. یکی از این دلایل گذر زمان است. با بالا رفتن سن ترشح غدد چربی کاهش می‏یابد و سطح پوست خشک می شود. عوامل ژنتیک و یا ابتلا به بیماری‏ هایی مانند اگزما و پسوریازیس نیز از دلایل بروز خشکی در پوست به شمار می‏ روند. دلایل دیگر منشاء خارجی دارند. مانند قرار گرفتن در معرض نور آفتاب برای مدت طولانی و بدون محافظ و یا شرایط آب و هوایی سرد و خشک.

رژیم غذایی نامناسب و فقر ویتامین و مایعات نیز تأثیر چشمگیری روی خشکی پوست دارد. معمولاً هم‏زمان با بروز نشانه‏ های خشکی، نشانه‏ های التهاب نیز در پوست پدید می‏ آیند. علائمی مانند خارش، سوزش، قرمزی و ترک. پوست‏ های خشک علاوه بر حس ناخوشایندی که ایجاد می‏ کنند آسیب‏ پذیر نیز هستند. چین و چروک در پوست‏ های خشک بیشتر نمایان می‏شود و گاهی ترک ‏های پوستی ناحیه‏ ای برای نفوذ میکروب‏ ها به بدن می‏ شوند.

در این شرایط باید از محصولات مراقبتی ویژه‏ ای برای پوست استفاده شود. محصولاتی که هم تسکین دهنده و آرام‏بخش باشند و هم رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین کنند. سری محصولات هیدراوژتال ایوروشه به همین منظور طراحی شده ‏اند. ایوروشه یکی از باسابقه ‏ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است.

این برند محصولات خود را بر پایه ‏ی مواد گیاهی و طبیعی تولید می‏کند و مصرف مواد شیمیایی را به حداقل ممکن رسانده است. در طول سال‏های متمادی روند رو به رشد این کمپانی همواره ادامه داشته است و امروزه در بیش از ۸۸ کشور و ۵ قاره‏ ی جهان فعالیت دارد. محصولات لاین هیدراوژتال، مانند دیگر محصولات ایو روشه از طبیعت الهام گرفته شده ‏اند.

ماده ‏ی اصلی محصولات این لاین، از عصاره‏ ی افرا استخراج شده است. پژوهشگران در لابراتوارهای ایو روشه، از عصاره‏ی افرا یک کنستانتره ‏ی غنی و تغذیه کننده استخراج کرده اند که حاوی مولکول‏ های فعال تنظیم کننده‏ ی جریان آب در گیاه است. این مولکول ‏ها سیستم آب‏رسانی پوست را تحریک می‏ کنند و باعث تنظیم رطوبت آن می‏ شوند.

ایوروشه با محصولات لاین هیدراوژتال، تمامی نیازهای پوست‏ های خشک و خیلی خشک را در نظر گرفته و آنها را به خوبی مرتفع کرده است. محصولات این لاین با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست، از پیری زودرس و پدید آمدن خطوط و چروک‏ های ریز جلوگیری می‏کنند.

ژل پاک کننده و شاداب کننده‏ ی هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal Refreshing Gel Cleanser، آلودگی ها، ناخالصی‏ ها و چربی‏ های اضافه را به صورت عمقی پاک می‏کند و پوست را تمیز و شاداب و درخشان جلوه می‏ دهد. ژل را صبح و شب روی پوست مرطوب بمالید و سپس آب‏کشی کنید. این محصول در بسته‏ بندی تیوپی ۱۲۵ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

ژل پاک کننده و شاداب کننده‏ ی هیدراوژتال

تونر آب‏رسان هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal Toner، عمل پاک‏سازی پوست را تکمیل می‏کند و با زدودن سلول‏ های مرده، طراوت و شادابی را به آن بازمی‏گرداند. این محصول ساختاری غنی دارد و پوست را به صورت عمقی آب‏رسانی می‏کند. تونر را صبح و شب پس از استفاده از شیر پاک کن یا ژل شست‏ و ‏شو، با استفاده از یک پد پنبه ‏ای روی پوست بمالید. این محصول در بطری‏ های ۲۰۰ml عرضه می‏ شود، برای استفاده‏ ی پوست‏های نرمال، مختلط و خشک مناسب است و محددیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.
شیر پاک کن آب‏رسان هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal Hydrating Clensing Milk، پوست را از مواد آرایشی و دیگر آلودگی‏ها پاک و آن را نرم و لطیف می‏ کند. ساختار غنی این محصول باعث آب‏رسانی به پوست‏ های خشک می‏ شود و به آنها نمایی تمیز و صاف و لطیف می‏ بخشد. شیر پاک کن هیدراوژتال در بطری‏ های ۲۰۰ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

شیر پاک کن آب‏رسان هیدراوژتال

کنستانتره ‏ی مرطوب کننده ‏ی قوی هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal Moisture Boost Concentrate، ساختاری بسیار مغذی، سبک و فشرده دارد و پس از اولین بار مصرف پوست را عمیقاً احیا و مرطوب می‏ کند و درخشش طبیعی آن را بازمی‏گرداند. این محصول را می‏ توان روزانه به تنهایی و یا در موارد خشکی شدید پوست، همراه با ژل-کرم ۲۴ ساعته استفاده کرد. کنستانتره‏ ی هیدراوژتال در بطری‏ های پمپ‏دار ۳۰ml عرضه می‏شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.
ژل-کرم مرطوب کننده‏ ی ۲۴ ساعته ی هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal 24h Hydrating Gel Cream، مرطوب کننده ‏ای عمقی برای پوست‏ های نرمال و مختلط است و پوست را برای مدتی طولانی مرطوب نگاه می‏دارد. برای آب‏رسانی فشرده، این محصول را روزی دوبار و به مدت یک هفته روی پوست تمیز استفاده کنید. ژل-کرم هیدراوژتال در بسته‏ بندی کاسه‏ ای و با حجم ۵۰ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

ژل-کرم مرطوب کننده‏ ی ۲۴ ساعته ی هیدراوژتال

کرم مرطوب کننده ‏ی ۲۴ ساعته ‏ی هیدراوژتال ‏Hydra Vegetal 24h Hydrating Cream، برای پوست‏ های خشک و خیلی خشک طراحی شده است و هم‏زمان با رطوبت رسانی، پوست را نرم و شفاف و رنگ آن را روشن و یک‏دست می‏ کند. این محصول ساختاری غنی دارد و رطوبتی عمقی و پایدار به پوست می‏بخشد. کرم را صبح وشب روی پوست تمیز استفاده کنید و به منظور آب‏رسانی فشرده این عمل را تا یک هفته به صورت مداوم انجام دهید. کرم مرطوب کننده‏ی هیدراوژتال در بسته‏ بندی کاسه ‏ای و با حجم ۵۰ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *