بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات کلد کرم اَوِن Cold Cream

سطحی از پوست ما که همواره در تماس با محیط بیرون است لایه‏‏ ی شاخی نام دارد. لایه ‏‏ی شاخی اولین لایه‏‏ ی دفاعی بدن به شمار می‏‏ رود. این سطح از بیست تا سی لایه سلول در هم تنیده تشکیل شده است. وقتی پوست دچار خشکی شود، مواد نگه‏‏دارنده ‏‏ی سلول‏‏ ها از بین می‏‏ رود و کورنئوسیت‏‏ های شاخه ‏‏ای، به صورت پوسته پوسته، روی سطح پوست ظاهر می‏‏شوند. خشکی پوست دلایل مختلفی دارد.

از جمله می‏‏‏توان به هوای سرد و خشک و یا کاهش سطح آب بدن، سرما، باد، شست‏‏ و ‏‏شوی زیاد با مواد شیمیایی و غیره اشاره کرد. این عوامل رطوبت طبیعی پوست را از بین می‏‏برند و باعث ایجاد ظاهری سخت و خشک می‏‏شوند. خشکی پوست احساس آزار‏‏دهنده‏‏ ای است که در نهایت ایجاد خارش، ترک و چین و چروک خواهد کرد. برای پوست‏‏ های دچار خشکی شدید، یا افرادی که در آب و هوای بسیار سرد و خشک زندگی می‏‏کنند، کرم‏‏ هایی طراحی می‏‏شوند تا مانند یک سد روی پوست قرار گیرند و مانع اتلاف رطوبت آن شوند.

کلد کرم‏‏ ها از این نوع به شمار می ‏‏‏روند. این کرم‏‏ ها معمولاً شامل موم عسل، روغن‏‏ های گیاهی، روغن ‏‏های معدنی و یا روغن پارافین هستند و نسبت به مرطوب‏‏ کننده ‏‏های آب‏‏رسان، ساختار سنگین ‏‏تری دارند. از آنجایی که پس از پخش شدن کرم روی پوست، آب موجود در آن تبخیر می‏‏شود، و این آب دمای مورد نیاز برای تبخیر خود را از گرمای بدن دریافت می‏‏کند، احساسی از خنکی در پوست ایجاد می‏‏شود.

البته کرم‏‏ های سبک ‏‏تر، که در فرمولاسیون خود میزان بیشتری آب دارند، احساس خنکی بیشتری ایجاد می‏‏کنند، اما از آنجایی که کلد کرم‏‏ ها جزو اولین دسته کرم های عرضه شده در بازار بودند و آن زمان احساس خنکی ناشی از مصرف کرم برای مردم تازگی داشت، نام کلد کرم روی این دسته کرم‏‏ ها باقی ماند.

سری محصولات کلد کرم اَوِن Cold Cream

سری محصولات کلد کرم اَوِن برای پوست‏‏ های خشک و خیلی خشک طراحی شده‏‏ اند. این محصولات پوست را مرطوب می‏‏ کنند و ضد التهاب و ضد خارش هستند. محصولات کلد کرم اَوِن برای استفاده‏‏ ی نوزادان، کودکان و بزرگسالان مناسب هستند. در این سری محصولات تمام نیازهای پوست ‏‏های خشک و خیلی خشک در نظر گرفته شده است.
ابتدا با استفاده از پن کلد کرم اَوِن Avene – Cold Cream Pain پوست خود را بشویید. این پن مواد صابونی و لانولین ندارد و برای شست‏‏ و ‏‏شوی صورت و بدن مناسب است. در ضمن با داشتن خاصیت کف ‏‏کنندگی بالا، خیال شما را بابت تمیزی پوست کاملاً راحت خواهد کرد. پن کلد کرم اَوِن روزانه و به دفعات مورد نیاز قابل استفاده است و PH پوست را تنظیم می‏‏کند.
پس از شست ‏‏و ‏‏شو پوست نیاز به رطوبت ‏‏رسانی دارد. کلد کرم اَوِن Avene – Cold Cream این نیاز را برطرف خواهد کرد. این کرم، بدون اینکه به پوست شما احساس چربی بیش از حد بدهد، آن را نرم و مرطوب می‏‏ کند و التهاب‏‏ ها و خارش را برطرف می‏‏سازد. همچنین این کرم محافظ لایه‏‏ ی هیدرولیپیدی پوست است.

این لایه مانند یک سد از تبخیر آب و اتلاف رطوبت پوستی جلوگیری می‏‏کند و بنابراین حفاظت از آن برای سلامت پوست بسیار مهم است. کلد کرم اَوِن برای استفاده ‏‏ی تمام گروه ‏‏های سنی مناسب است و به پوست احساس رضایت و آرامش می‏‏بخشد. این کرم در دو سایز ۴۰ و ۱۰۰ml موجود است.
پوست لب‏‏ ها را فراموش نکنید! خشکی پوست لب و ترک‏‏ های ناشی از آن بسیار آزاردهنده و دردناک است. بوم لب کلد کرم اَوِن Avene – Lip balm – Cold Cream برای پوست‏‏ های خشک و خیلی خشک مناسب است و خاصیت ضد آب دارد. این بوم ترک های ناشی از عوامل محیطی و درمان‏‏ های دارویی را برطرف و از بروز ترک ‏‏های جدید جلوگیری خواهد کرد. بوم کلد کرم، حاوی آب معدنی اَوِن، کلد کرم اَوِن، سوکرالفیت، ویتامین E، ویتامین F، فیلترهای ضد آفتاب و اسیدهای چرب ضروری است، بنابراین خاصیت تغذیه‏‏ کنندگی و التیام بخشی دارد و پوست را به صورت عمقی ترمیم می‏‏کند. این محصول را می‏‏توان روزانه، به دفعات و قبل از آرایش استفاده کرد.
کلد کرم دست Avene – Cold Cream Hand Cream ترک‏‏ های ناشی از عوامل محیطی، حساسیت و تماس با مواد شیمیایی را درمان می‏‏کند. این کرم به دلیل داشتن سوکرالیفت و کلد کرم مرطوب‏‏ کننده و التیام بخش است و پوست را عمیقاً تغذیه و بازسازی می‏‏کند. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول احساس چربی به پوست نمی‏‏دهد اما باعث تسکین آن می‏‏شود. کلد کرم دست اَوِن اثر طولانی مدت دارد، در برابر آب مقاوم است و از پوست محافظت می‏‏کند. این محصول را روزی دو بار به دست‏‏ها بمالید. کلد کرم دست اَوِن در تیوپ ‏‏های ۵۰ml به بازار عرضه می ‏‏شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *