بلاگ, معرفی محصولات

سری محصولات الکسیر ۷.۹ ایوروشه

معمولاً پس از یک روز کاری و یا یک شب بی‏خوابی، علائم خستگی در چهره نمایان می‏ شوند. نشانه‏ های خستگی به صورت کدر شدن پوست و حلقه‏های تیره و پف در اطراف چشم‏ ها نمایان می ‏شود. این نشانه‏ ها در واقع اخطار بدن به ما هستند. در این مواقع پوست نیاز به رسیدگی و تقویت دارد. برای رفع خستگی پوست به این نکات توجه کنید:
مواد آرایشی و آلودگی ها را از سطح پوست بزدایید. از یک شوینده‏ ی غیر صابونی ملایم و آب ولرم استفاده کنید.
پوست را بخور دهید. ظرفی پر از آب را روی حرارت بگذارید و پس از جوش آمدن حرارت را کم کنید. در این هنگام صورت خود را روی ظرف نگه دارید و حوله‏ ای روی سر خود بیاندازید. به مدت ده دقیقه صورت خود را در معرض بخار قرار دهید. دقت داشته باشید که بیش از حد به ظرف نزدیک نشوید تا پوست نسوزد. اگر امکان این کار را ندارید حوله‏ ای را با آب گرم مرطوب کنید و چند دقیقه روی صورت خود قرار دهید.
پوست را با استفاده از کرم ‏های مرطوب کننده آب‏رسانی کنید.
مصرف ویتامین C پوست را شاداب‏ تر می‏ کند. نوشیدن لیوانی آب پرتقال و یا حتی شربت آبلیمو قبل از مهمانی تأثیر خوبی روی طراوت چهره خواهد گذاشت.
کمی استراحت کنید و ذهن خود را آرام نگه دارید. استرس و نگرانی تأثیر مخربی روی سلول‏ های پوست دارد.
از کرم ‏ها و محصولات رفع خستگی پوست استفاده کنید.
برندهای مختلف، محصولاتی را برای رفع علائم خستگی پوست به بازار ارائه می ‏کنند. این محصولات عموماً باعث تقویت پوست و شفافیت و شادابی آن می‏ شوند. یکی از بهترین انتخاب‏ ها در این زمینه لاین الکسیر۷.۹ ایوروشه است. ایوروشه یکی از باسابقه ‏ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند محصولات خود را بر پایه‏ ی مواد گیاهی و طبیعی تولید می‏ کند و مصرف مواد شیمیایی را به حداقل ممکن رسانده است. در طول سال‏ های متمادی روند رو به رشد این کمپانی همواره ادامه داشته است و امروزه در بیش از ۸۸ کشور و ۵ قاره ‏ی جهان فعالیت دارد. پژوهشگران این برند به تدریج دانش کاملی درباره ‏ی گیاهان به دست آورده ‏اند. باغ گیاه‏شناسی گاسیلی یک منبع بی‏نظیر برای مؤسسه‏ ی تحقیقات ایوروشه به شمار می ‏رود. تمام تحقیقات در لابراتوارهای تخصصی ایوروشه انجام می شود. کارخانه‏ های این کمپانی دارای تأییدیه‏ ی «کیفیت، سلامت و حفاظت از محیط زیست» هستند. مزارع ایوروشه مساحتی در حدود ۵۵ هکتار دارند و شامل شامل گیاهان و گل‏ هایی هستند که به صورت ارگانیک تولید شده‏ اند. ایوروشه در سال ۱۹۹۷ موفق به دریافت Ecocert (اولین استاندارد اروپایی محصولات آرایشی-بهداشتی گیاهی) شد. لاین الکسیر ۷.۹ عملکردی دوگانه دارد و برای رفع خستگی و برطرف کردن چین و چروک‏ های پوست طراحی شده است. تحقیقات میدانی متخصصان ایوروشه بر روی پوست حدود ۲۰۰ داوطلب نشان داده است که پس از مصرف محصولات این لاین، از هر چهار مصرف کننده سه نفر پوستی شاداب‏تر و باطراوت‏ تر داشته ‏اند.
کرم روز الکسیر ۷.۹ ۷.۹ Elixir Youth Day Cream، حاوی عصاره‏ ی هفت گیاه ضد پیری است و پوست را احیا و بازسازی می‏کند. این محصول طراوت پوست را افزایش می ‏دهد و باعث تنظیم رطوبت آن می‏ شود. کرم الکسیر بافتی ژلی دارد؛ به راحتی جذب می‏ شود؛ به پوست انرژی می‏ بخشد و فاقد چربی، رنگ و پارابن است. با استفاده از این کرم برای نخستین بار، پوست شاداب‏تر به نظر خواهد رسید، پس از یک هفته مصرف پوست بازسازی می‏ شود و چروک‏ ها کاهش می ‏یابند و استفاده ‏ی مداوم یک ماهه پوست را شاداب و جوان و درخشان می‏کند. این محصول برای پوست‏ های نرمال و مختلط مناسب است و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد. کرم را هر روز، به آرامی روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. کرم روز الکسیر در قوطی‏ های پلاستیکی ۴۰ml عرضه می‏ شود.
کرم شب الکسیر ۷.۹ ۷.۹ Elixir Youth Night Cream، از پوست در حال استراحت مراقبتی کامل و مؤثر به عمل می ‏آورد. در هنگام شب سلول‏ های پوست به بازسازی خود می‏ پردازند و قدرت جذب بیشتری دارند.

کرم شب الکسیر

در این زمان فرمولاسیون ویژه‏ ی الکسیر به پوست نفوذ می‏کند و روند بازسازی را سرعت می‏ بخشد. این محصول ساختاری غنی‏تر از کرم روز دارد؛ به رفع چین و چروک کمک می‏ کند؛ رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین می‏کند و باعث دوام طراوت و شفافیت آن در طول روز می‏ شود. کرم شب الکسیر برای پوست‏ های نرمال و مختلط مناسب است؛ محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد و در قوطی‏ های پلاستیکی ۴۰ml عرضه می‏ شود.
رول دور چشم الکسیر ۷.۹ Elixir 7.9 Youth Reactivating Eye Care Roll-on پوست حساس و ظریف ناحیه‏ ی دور چشم را بازسازی و ترمیم می‏ کند و باعث شادابی، شفافیت و روشنی آن می ‏شود. این محصول تیرگی، پف و چروک ‏های دور چشم را کاهش می‏ دهد؛ از افتادگی پوست جلوگیری می‏ کند و استحکام آن را افزایش می‏ دهد.

رول دور چشم الکسیر

ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در رول دور چشم الکسیر، از تأثیرات عوامل مخرب محیطی بر پوست تا حد زیادی می‏کاهد. صبح وشب با کمک رول مقداری از کرم را روی پوست تمیز و خشک ناحیه ‏ی دور چشم بزنید و با استفاده از غلتک آن، از داخل به خارج ماساژ دهید تا جذب شود. این محصول در تیوپ‏ های رول‏دار ۱۵ml عرضه می‏ شود و محدودیت مصرف سنی و جنسیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *