بلاگ, معرفی محصولات

ماسک لایه بردار هیسه اک Hyseac Exfoliating Mask  

به عمل برداشتن سلول های مرده از روی پوست، لایه برداری می گویند. وقتی سن یک فرد از سی سالگی رد شود سلول های مرده ی بیشتری روی پوست او تجمع می کنند، زیرا قدرت پوست برای دفع این سلول ها کاهش یافته است. بنابراین باید با یک عامل خارجی آنها را برداریم تا جا برای سلول های جوان تر باز شود و پوست ظاهر شاداب تری پیدا کند.

باقی ماندن سلول های مرده روی سطح پوست باعث مسدود شدن منافذ و آشکار شدن علائم پیری می شود. روش های مختلفی برای لایه برداری وجود دارد. استفاده از انواع مواد شیمیایی یکی از این روش ها است. در این روش با استفاده از محلولی با پایه ی اسیدی، لایه ی خارجی و آسیب دیده ی پوست جدا می شود، در واقع یک سوختگی خفیف روی پوست ایجاد می شود و سلول های جوان جای سلول های برداشته شده را می گیرند.

با این روش همچنین لایه های زیرین پوست تحریک می شوند تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کنند. این دو ماده برای جوانی پوست بسیار مهم هستند. روش دیگر استفاده از ابزارهای مکانیکی (پارچه های زبر، مواد ساینده ومیکرودرم ابریژن) است. در این روش ها تراشی بسیار سطحی در لایه های فوقانی پوست ایجاد می شود و به این ترتیب سلول های مرده برداشته می شوند.

ماسک لایه بردار هیسه اک Hyseac Exfoliating Mask

لایه برداری علاوه بر زدودن سلول های مرده، لکه های سیاه و جوش های را نیز برمی دارد و باعث جوان تر دیده شدن پوست و نرم و لطیف تر شدن آن می شود. اما انجام این کار باید با دقت و توسط مواد مناسب انجام گیرد که باعث آسیب های پوستی نشود. یکی از آسان ترین روش ها استفاده از کرم ها و ماسک های لایه بردار است.

ماسک هیسه اک اوریاژ با عملکرد دوگانه ی خود و به دلیل داشتن دانه های ریز سازگار با پوست، آن را لایه برداری و با ترکیبات مؤثر خود آلودگی ها را جذب می کند. در فرمول ماسک هیسه اک استر مالیک اسید وجود دارد که یکی از انواع اسیدهای آلفا هیدروکسی یا اسیدهای میوه ای است. ماده ای که در بسیاری محصولات مراقبت پوست استفاده می شود تا عمل نوسازی سلولی را سرعت ببخشد.کرم هایی که غلظت بالایی از مواد لایه بردار دارند، باید حتماً توسط پزشک تجویز شوند اما لایه بردارهای ملایم و سطحی برای استفاده ی عموم طراحی شده اند.
لایه برداری برای انواع پوست لازم است. ممکن است افراد دارای پوست چرب نگران باشند که بعد از لایه برداری پوست آنها دچار آکنه شود یا به اصطلاح بیرون بریزد. با استفاده از اسکراب های زبر احتمال بروز این مشکل وجود دارد اما لایه برداهای شیمیایی مانند کلینزرهای صورت حاوی هیدروکسی اسید با ملایمت چربی ها و سلولهای مرده را از درون منافذ پوستی می زدایند و از بروز آکنه جلوگیری می‌کنند. افراد با پوست های خشک نیز نباید از لایه برداری غافل شوند.

لایه بردارهای حاوی هیدروکسی اسید برای پوست این دسته افراد نیز مناسب است و سلول های مرده را با ملایمت جدا می کند. با استفاده از مرطوب کننده ها می توان از تشدید خشکی و پوسته پوسته شدن بعد از لایه برداری جلوگیری کرد. استفاده از کلینزرهای مغذی مانند ماسک هیسه اک برای افراد با پوست های حساس هم ممکن است.
دیگر ترکیبات ماسک لایه بردار هیسه اک شامل آب معدنی اوریاژ، کائولن و گلیسیرین، باعث شفافیت، تمیزی و درخشان شدن و حفظ رطوبت پوست می شوند. برای استفاده از این محصول به صورت ماسک لایه ی نازکی از آن را بدون ماساژ دادن روی پوست بکشید و پس از دو دقیقه به دقت بشویید. در صورتی که از محصول به عنوان لایه بردار استفاده می کنید آن را با حرکات دورانی به آرامی روی پوست ماساژ دهید. استفاده از این محصول برای انواع پوست و تمامی سنین مناسب است. این ماسک در تیوب های ۱۰۰ml عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *