بلاگ, معرفی محصولات

محصولات آرایشی چشم اوریفلیم

خط چشم اوریفلیم

از دیگر محصولاتی که باید به انتخاب آن اهمیت زیادی داد انتخاب درست خط چشم است. استفاده از خط چشم نامناسب عامل ایجاد حساسیت چشم، خارش چشم، پوسیدگی چشم و حتی عارضه چشمی است.

خط چشم اوریفلیم

اما خط چشم اوریفلیم مانند دیگر محصولات برند اوریفلیم حاوی موارد سربی و شیمیایی نیست. استفاه از خط چشم اوریفلیم هیچ گونه عارضی چشمی را برای شما به وجود نمی آورد.

سورمه چشمی اوریفلیم

اگر می خواهید ضمن آنکه از موارد آرایشی و بهداشتی مضر استفاده نکنید، چشم را تسکین و قوت دهید از سورمه چشمی اوریفلیم استفاده کنید. استفاده از سورمه چشمی نامرغوب باعث ریختن و تنک شدن مژه می شود و عوارض چون خارش، سرخی، عفونت و ضعیف شدن چشم را به وجود آورد. سورمه چشمی اوریفلیم باعث تقویت ابرو و مژه شده است ضمن آنکه سورمه چشمی اوریفلیم ضدالتهاب، ضدسوزش و اشک است و باعث تقویت چشم می شود.

سورمه چشمی اوریفلیم

سورمه چشمی اوریفلیم ساخته شده از فندق و بادام طبیعی محصولی صددرصد گیاهی است که فاقد هرگونه سرب و ماده شیمیایی است. بنابراین به جای استفاده از محصولات نامرغوب که باعث خارش، التهاب، سوختگی و عفونت چشم می شود از سورمه چشمی اوریفلیم استفاده کنید.

پوشاننده چشم اوریفلیم

چشم از نواحی بسیار حساسی است که باید از آن مراقبت ویژه کرد. نورآفتاب بیشترین آسیب را به چشم وارد می سازد. علت این است که پوست نواحی اطراف چشم بسیار ظریف تر است. هرچقدر که از عینک آفتابی هم استفاده کرده باشید اما باز اشعه های خطرناک و مضر محیط اطراف به لایه های بیرونی و درونی چشم آسیب جدی خواهد زد و سطح بیرونی چشم را تیره و یا بعضا پف دار می کند.

پوشاننده چشم اوریفلیم

استفاده زودهنگام پوشاننده چشم اوریفلیم باعث می شود که منافذپوستی اطراف چشم شما آسیب نبیند. کمپانی اوریفلیم در طراحی و ساخت پوشاننده چشم اوریفلیم نیز دارای تنوع و گستردگی در محصول است. برای اینکه تا حدودی با انواع پوشاننده چشم اوریفلیم آشنا شوید به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.
اگر پوست اطراف چشم شما در اثر تابش نود خورشید دارای سیاهی است از پوشاننده چشم اوریفلیم که حاوی رایحه میوه ای است استفاده کنید. به عنوان مثال پوشاننده چشم اوریفلیم با رایحه خیار، خربزه، تمشک و حتی سیب باعث از بین رفتن تیرگی شده و درخشندگی پوست اطراف چشم را به وجود می آورد، ضمن آنکه استفاده درست، مناسب و زودبه هنگام از پوشاننده چشم اوریفلیم باعث می شود که در دراز مدت دچار عارضه پف در زیر و روی پلک نشوید. استفاده از این محصول برای بانوان در سن ۳۵ به بالا و همچنین افرادی که زیاد درمعرض نور آفتاب و اشعه هستند توصیه می شود.

پرایمر چشم اوریفلیم

نوعی دیگر از پرایمر وجود دارد که برای زیرسازی و پایه سازی آرایش چشم استفاده می شود. چشم از قسمت های از صورت است که بسیار در زیبایی تاثیر دارد و بیشترین تنوع آرایش را دارد. و چشم و آرایش دورچشم از همه قسمت های دیگر پوست زودتر دچار پخش شدن می شود.

پرایمر چشم اوریفلیم

یعنی خط چشم و سورمه و دیگر مواد آرایشی چشم زودتر پاک و پخش می شود. بنابراین بیش از نواحی دیگر نیازمند زیرسازی است. برای از بین بردن این مشکل می توان از پرایمر چشم اوریفلیم استفاده کنید.

کرم دورچشم اوریفلیم

نورآفتاب و تماس مستقیم با نور و اشعه های نوری خطرناک از مهم ترین عواملی است بر اهمیت و ضرورت استفاده از کرم دورچشم اوریفلیم را بیشتر می کند. چشم و اطراف چشم به دلیل ظرافت و حساسیت بیش از حد به نگه داری و رسیدگی بیشتری نیاز دارد. کرم دورچشم اوریفلیم حاوی مواد گیاهی، ضدنور و اشعه است که باعث می شود، پوست اطراف چشم شما آسیب نبیند.

کرم دورچشم اوریفلیم

اوریفلیم دارای تنوع و گستردگی در تولید کرم دورچشم است و کلیه گروه های سنی و خصوصیات پوستی افراد را درنظر داشته است و باتولید انواع کرم دورچشم نیاز کل افراد را برطرف ساخته است. استفاده از کرم دورچشم اوریفلیم باعث شده پوست اطراف چشم تیره نشود و لک و پف اطراف چشم برطرف گردد.

ترمیم کننده پوست نواحی چشم- کرم پوشاننده چشم اوریفلیم

ترمیم کننده پوست نواحی چشم و کرم پوشاننده چشم اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیبات پروتئینی و گیاهی دارای خواص زیادی برای پوست حساس نواحی چشم است.

ترمیم کننده پوست نواحی چشم- کرم پوشاننده چشم اوریفلیم

استفاده از ترمیم کننده پوست نواحی چشم وکرم پوشاننده چشم اوریفلیم باعث می شود که حلقه اطراف چشم از بین رود، چروک های ریز اطراف چشم ایجاد نشود، خطوط ریز اطراف چشم از بین برود، پف زیر چشم ترمیم شود، باعث ایجاد رطوبت رسانی، آب رسانی و اکسیژن رسانی به نواحی اطراف چشم شود، عامل بازسازی پوست نازک و بافت آسیب دیده چشم شود، افزایش دهنده الاستیسیته و در انتها باعث استحکام و قوام پوست اطراف چشم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *