بلاگ, معرفی محصولات

معرفی کرم های روز و شب اوریفلیم

کرم روز اوریفلیم

کرم روز اوریفلیم نوعی مرطوب کننده و شاداب کننده پوست است که در مصارف روزانه بکارگرفته می شود. اگر بخواهید روند جوان ماندن پوست خود را حفظ کنید و از روند پیری، چین وچروک و خشکی پوست بکاهید استفاده از کرم روز اوریفلیم برای شما توصیه می شود.
باید توجه داشته باشید که زمانی کرم روز اوریفلیم می تواند تاثیرات مناسب و ذکر شده را داشته باشد که همراه آن کلیه اصول سلامت پوست نیز رعایت شود. برای مثال بعد از استفاده از کرم روز اوریفلیم اگر بخواهید در معرض نورآفتاب و یا هر اشعه مضر فرابنفشی قرار گیرید حتما یک رب بعد از جذب کرم روز اوریفلیم بر روی پوست از ضدآفتاب استفاده کنید.
رعایت نکردن تغذیه مناسب، استعمال دخانیات، گرفتن رژیم سریع و سخت و قرار گرفتن در محیط آلوده مهم ترین عاملی است که هم تاثیرات کرم روز اوریفلیم را خنثی کرده و هم باعث پیری و چروک شدن پوست می شود. کرم روز اوریفلیم متناسب با ترکیبات و نور موجود در روز طراحی شده است و استفاده از آن باعث ایجاد کلاژن بر روی پوست شده است. کرم روز اوریفلیم متناسب با پوست صورت و دست طراحی شده است و نباید در نواحی حساس هم چون اطراف چشم و گوش استفاده شود.

کرم روز اوریفلیم

کرم شب اوریفلیم

مراقبت از پوست تنها به زمان خاصی محدود نمی شود. نباید تصور کرد که لازم است تنها زمانی که در معرض نورآفتاب هستید باید از کر های ضدآفتاب و .. استفاده کنید. مراقبت از پوست باید بیست وچهار ساعته باشد. البته افرادی که به هردلیلی احساس می کنند که صورت شان به ترمیم و پاک سازی نیاز دارد باید زودتر و بیشتر از سایرین از محصولات درمانی و بهداشتی پوست استفاده کنند. کرم شب اوریفلیم بیشتر برای افراد میان سال توصیه می شود.
سن ۳۵ سالگی به بعد بهترین سن استفاده از کرم شب اوریفلیم است. اگر پوست حساس و شکننده ای دارید و احساس می کنید که نیاز به رسیدگی دارد می توان از سنین پایین تر از کرم شب اوریفلیم استفاده کنید. شاید سوال باشد که ضرورت استفاده از کرم شب اوریفلیم در چیست؟ هنگام خواب که دیگر در معرض نورآفتاب نیستیم و اشعه ماورالبنفشی وجود ندارد! پس چه ضرورتی است که از کرم شب اوریفلیم استفاده کنیم؟ باید به اطلاع شما برسانیم که شب بهترین زمان برای پاک سازی و ترمیم پوست است. کرم شب اوریفلیم حاوی آنتی اکسیدان است و این باعث شده که کرم شب اوریفلیم ضد چروک باشد و چین وچروک ریز موجود روی منافذ پوست صورت را از بین ببرد.

کرم شب اوریفلیم

کرم شب اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیبات روغن آرگان، روغن انار، روغن بادام و روغن کرچک بسیار برای افرادی که دارای پوست شل هستند مفید است. کرم شب اوریفلیم حاوی میزان قابل توجه ای از روغن گل رز Rosehip oil، ویتامین، روغن آووکادو Avocado oil ، اسید هیالورونیک Hyaluronic acid و Co-enzyme Q10 است.
وجود عصاره گل و روغن های ویتامینه گیاهی در کرم شب اوریفلیم باعث می شود که پوست شما ضمن مرطوب و چرب شدن ویتامینه و پروتئینه شود و شلی و چین وچروک های پوست تان برطرف گردد. باید این مهم را مورد توجه قرار دهید که کرم شبی را انتخاب کنید که متناسب با خصوصیت پوست تان باشد. اگر پوست صورت چربی دارید از کرم شب اوریفلیم با درصد پایینی از چربی استفاده کنید چراکه استفاده نادرست و نامناسب از یک محصول ممکن است نتایج مطلوب را برایتان حاصل نکند. بنابراین بر لیبلی که شامل ویژگی های کرم های اوریفلیم است توجه ویژه داشته باشید.

کرم آرامش بخش اوریفلیم

کرم آرامش بخش اوریفلیم نوعی دیگر از محصولات درمانی و بهداشتی برند اوریفلیم است که در دو مدل کرم آرامش بخش اوریفلیم روز و کرم آرامش بخش اوریفلیم شب تهیه و تنظیم شده است. کرم آرامش بخش اوریفلیم برای همه پوست ها توصیه شده است و دارای محدودیت در استفاده از آن وجود ندارد. اما افرادی که دارای پوستی حساس و خشک هستند توصیه می شود که حتما از کرم آرامش بخش اوریفلیم استفاده کنند.

کرم آرامش بخش اوریفلیم

کرم آرامش بخش اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی، گیاهی، پروتئینی و همچنین D3 باعث رطوبت و شادابی پوست می-شود و آرامش و زیبایی را به پوست شما هدیه می دهد. کرم آرامش بخش اوریفلیم ضمن ایجاد شادابی و طراوت دارای تاثیراتی چون ترمیم و بهبودی پوست، شادابی پوست های حساس و خشک، ضدالتهاب و خارش سریع، ضد تحریک پوست، حفاظت در مقابل اشعه ها و مواد مضر در تماس با پوست است.
کرم آرامش بخش اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیباتی چون Glycyrrhetinic acid که کاملا طبیعی و گیاهی است، آلفا بیسابولول که عامل اصلی آرامش بخشی به پوست است، کمپلکس آرام بخش در سنتزگلیگوز آمینو گلیکان که عامل ایجاد تولید طبیعی آن در پوست می شود، آلفا بیسابولول، ویتامین، عصاره جلبک سبز آبی، روغن درخت های چرب، تخم کتان، کمپلکس و بتاایدورفین؛ باعث پروتئینه شدن پوست، شادابی و آرامش پوست خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *