بلاگ, معرفی محصولات

محصولات بدن برند QV

لوسیون بدن کیووی واش QV Wash، با کف ملایم، شوینده ‏ای ایده‏ آل برای استفاده ‏ی روزانه است. فرمولاسیون ویژه‏ ی این محصول با پوست‏ های خشک و آسیب ‏دیده و دچار اگزما نیز سازگار است و به فرد احساس شادابی و طراوت می ‏بخشد.

لوسیون مرطوب‏ کننده ‏ی بدن QV Skin Lotion، خشکی، التهاب، ایکتیوز و خارش پوست بدن را برطرف می ‏کند. این محصول فاقد چربی است و به راحتی روی پوست پخش می‏شود. لوسیون بدن کیووی را می ‏توان به دفعات روی پوست تمیز استفاده کرد و از احساس لطافت ناشی از آن لذت برد.

لوسیون مرطوب‏ کننده ‏ی بدن

کرم ترک پای کیووی QV Feet Heel Balm، پوست خشک و زبر و ترک‏ دار پاها را بازسازی و نرم می‏کند. این محصول حاوی اسید لاکتیک و سدیم لاکتات است که پوست کف پا را به صورت عمقی بازسازی می ‏کنند. همچنین این کرم برای رفع پینه‏ ی دست، آرنج و زانو قابل استفاده است.

کرم ترک پای کیووی

رول ضد عرق کیووی QV Naked Anti Prespirant Deoderant، بدون داشتن عطر و الکل، مانع ایجاد بوی بد عرق روی پوست می‏شود. این رول حاوی دوز ملایمی از نمک آلومینیوم است که با کریستال‏ های بایوزورب ترکیب شده ‏اند. نتیجه فرمولاسیون ویژه ‏ای است که مانع تعریق بیش از حد بدن و رشد باکتری‏ های مولد بو می‏شود. دئودرانت کیووی اثری ۲۴ ساعته دارد و روی لباس لک یجاد نمی‏ کند.

رول ضد عرق کیووی

شامپوی مغذی کیووی Qv Nourishing Shampoo، برای حفظ بهداشت و رطوبت پوست سر طراحی شده است. فرمول ویژه‏ ی این محصول حاوی سورفکتانت ‏های ملایم، پوست سر و موها را نرم و مرطوب می‏ کند و آنها را تغذیه می ‏کند. این شامپو فاقد عطر و رنگ و اسانس است و برای پوست‏ های حساس بسیار مناسب است. برای حصول نتیجه ‏ی بهتر، پس از شست ‏و‏ شو با شامپو، نرم‏ کننده ‏ی مغذی کیووی را ۵ دقیقه روی موها بگذارید و سپس آبکشی کنید.

شامپوی مغذی کیووی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *