بلاگ, معرفی محصولات

محصولات کودکان و نوزادان

کرم کودک کیووی QV Kids Cream، بدون عطر و اسانس و با داشتن ویتامین ‏های A و E پوست لطیف و حساس کودکان را مرطوب و از آن در برابر خشکی و التهاب و اگزما محافظت می‏ کند. این کرم فاقد چربی است و به راحتی روی پوست کل بدن استفاده می‏ شود.

کرم کودک کیووی

لوسیون شست‏ و شوی کودک کیووی QV Kids Wash، فاقد بو، رنگ، لانولین و پروپیلن گلیکول است و برای شست‏ , شوی روزانه‏ ی کودکان استفاده می ‏شود. در این محصول از صابون استفاده نشده و بنابراین رطوبت طبیعی پوست کودکان را از بین نمی‏ برد.

لوسیون شست‏ و شوی کودک کیووی

 

شامپو ۲ در ۱ کودک کیووی، QV 2 in 1 Shampoo & Conditioner، با فرمولاسیون ملایم ویژه، بدون ایجاد سوز در چشم، موهای کودکان را پاکیزه و نرم می‏ کند. این محصول PH متعادل دارد و در پوست سر کودکان ایجاد خشکی و التهاب نمی‏ کند.

شامپو ۲ در ۱ کودک کیووی

محصولات مراقبت ویژه

سری محصولات QV Special Care، با خاصیت مرطوب‏ کنندگی بسیار بالا، برای پوست های دچار خشکی و حساسیت شدید و اگزمای آتوپیک، طراحی شده‏اند. محصولات این مجموعه شامل فوم ‏های شست ‏و‏ شو، مرطوب‏ کننده ‏های صورت و بدن و روغن حمام است که خاصیت درمانی دارند و پوست ‏های آسیب دیده را ترمیم و احیا می‏ کنند.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *