بلاگ, معرفی محصولات

محصولات بهداشتی و درمانی اوریفلیم

ژل بهداشتی درمانی اوریفلیم

خانم ها بیش از آقایان در معرض عفونت و مشکلات قارچی هستند. استفاده از لباس زیر نامناسب، عدم رعایت بهداشت، استفاده از سرویس بهداشتی عمومی و تماس جنسی از عللی هستند که باعث شده خانم ها مشکلات عفونی زیادی داشته باشند.
یکی از موارد درمانی و بهداشتی که کمپانی اوریفلیم دست به تولید آن زده، تولید ژل بهداشتی جهت شست وشوی واژن برای خانم ها است که توانسته است مشکلات عفونی خیلی از بانوان را حل کند. باید یادآوری کنیم که استفاده از مواد شوینده عطری و غیراستاندارد ممکن است نه تنها به درمان شما کمک نکند، بلکه مشکلات بیشتر و شدیدتری را برای شما به بارآورد. واژن به دلیل داشتن رطوبت و تماس زیاد با آب جهت شست وشو به مراتب داری بوی ناخوشایند است.

ژل بهداشتی درمانی اوریفلیم

زمانی رطوبت در محیطی وجود داشته باشد فضا و شرایط جهت رشد قارچ و میکرب مناسب خواهد بود. ژل بهداشتی درمانی اوریفلیم باعث شده انواع قارچ، باکتری، میکروب و پروتوزئوا در نواحی خارجی واژن از بین رود و بوی نامطبوع ناحیه خارجی واژن را کاملا از بین ببرد.
استفاده از مواد شوینده نامناسب ممکن است عارضه خارش را به وجود آورد. اما ژل بهداشتی درمانی اوریفلیم علاوه برآنکه ضدخارش و خشکی است، نرم کننده و آبرسان است، از بین برنده قارچ، باکتری و میکرب است و باعث آبرسانی به بدن شده است. توصیه می شود ژل بهداشتی درمانی اوریفلیم را در ناحیه خارجی واژن بمالید و ماساژ دهید و بعد از دقایقی کوتاه آن را با آب ولرم شست وشو دهید و با استفاده از دستمال های بدون پرز خشک کنید.

شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم

در اثر فعالیت های روزانه و تماس با آلودگی ها پوست صورت دچار آلودگی زیادی خواهد شد. سایر اعضاء بدن به دلیل آنکه با لباس پوشیده شده است کمتر در معرض آلودگی است. صورت به دلیل نداشتن هیچ گونه پوششی به محافظت بیشتری نیاز دارد، ازطرفی پوست صورت از ظرافت و حساسیت بیشتری برخوردار است. گردوغبار، دود و ذرات خاک تنها گوشه ای از موارد آلوده کننده صورت است. اگر از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید که ضرورت استفاده از شوینده مناسب برای صورت بیشتر می شود.
از همه موارد نام برده که بگذریم تعریق نیز مسئله را مشکل تر و پیچیده تر خواهد کرد. عرق به دلیل داشتن درصد بالایی از مواد سمی بسیار برای پوست صورت مضر است. اگر بخواهیم روزانه به کرات صورت خود را با آب و صابون بشویم دچار خشکی پوست می شویم، چراکه در اثر شست وشوی مدام چربی های مفید صورت از بین خواهد رفت و مشکلاتی از جمله خشکی و پوسته پوسته شدن پوست صورت را به وجد می آورد.
شست وشو با آب هم نمی تواند چربی ها، مواد آلوده و موارد آرایشی روی صورت را کاملا پاک کنید. اما شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم همه این محدودیت ها و مشکلات را درنظرگرفته است. مواد شوینده مثل صابون دارای درصد بالایی از اسید است. علاوه بر اسید بالا دارای مواد مضر دیگری چون اسیدمنتل است که تولید چربی های مفید پوست را مختل می کند و باعث خشکی و شکنندگی پوست می شود.

شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم

با وجود بروز احتمالی این عارضه، لازم است مداوم از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم علاوه براینکه پوست صورت را ضدعفونی می کند باعث خشکی پوست شما نمی شود و لطافت زیادی را به پوست صورت شما هدیه می دهد. استفاده از شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم باعث می شود که پوستی شاداب داشته باشید، به آن دلیل که شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم حاوی موارد پروتئینه و گیاهی است و به جای استفاده از اسید و مواد شیمیایی در ساخت آن از موارد گیاهی و طبیعی استفاده شده است که باعث می شود پوست کاملا تغذیه کند و به آرامش نسبی برسد. شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم حاوی مواد سولفات لاریل سدیوم نیست و باعث خشکی، خارش، شکنندگی پوست نخواهد شد.
موارد شوینده با اسید بالا با داشتن میزانی زیادی از ترکیبات لاریل یا سولفات سدیوم باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود و دربرخی موارد ممکن است سرطان پوست را ایجاد کند. بسیاری از موارد شیمیایی و مضری که در محصولات بهداشتی و شوینده استفاده می شود تا ایجاد کف و بوی مطبوع کند. اما شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم با ساختاری گیاهی و فاقد شیمیایی سلامت پوست و صورت شما را در نظر داشته است.
شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم دارای درصدی از مواد خنک کننده و ویتامینه است که باعث شود در دراز مدت پوست دچار قرمزی نشود. استفاده از شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم باعث می شود که کلیه بافت ها و سلول های مرده و چربی های اضافه به سهولت از بین روند ضمن آنکه جریان خون رسانی و آب رسانی در پوست را بسیار راحت می کند. برخی افراد دارای پوست چرب هستند و بیشتر این افراد تصور می کنند که هرچه صابون یا موادشوینده آنها دارای اسید و کف بیشتری باشد بهتر است! اما باید به اطلاع همه این دوستان برسانیم که استفاده از موادشوینده غیراستاندار باعث می شود پوست شما شکننده و آسیب پذیر شود.
کمپانی اوریفلیم نیاز این دسته از عزیزان را نیز درنظر داشته است و دست به تولید شوینده های صورتی زده است که ضمن از بین بردن چربی های ناسالم، آسیبی به چربی مفید پوست صورت وارد نشود و صورت به راحتی ویتامینه شود. شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم به دلیل آنکه حاوی میزان زیادی سالیسیلیک اسید است باعث می شود که پوست صورت شما دچار عارضه آکنه نشود. ضمن آنکه استفاده از شوینده و اسکراب صورت اوریفلیم باعث ضدعفونی شدن پوست می شود بی آنکه هیچ آسیبی به پوست شما وارد شود.

اسپری ضدتعریق اوریفلیم

تعریق در برخی از افراد بیش از حد نرمال است. گاهی در جلسه یا میهمانی قرار می گیرید که نیاز است که حدودی از تعریق بدن خود را کنترل کنید. از طرفی استفاده از برخی دئودورانت ها و بادی اسپلش ها به دلیل داشتن مواد زیاد شیمیایی و عطری عامل ایجاد قارچ و صدمات پوستی خواهد شد و در برخی موارد ممکن است باعث سرطان پوست یا تحریک پذیر شدن پوست بدن شما شود.

اسپری ضدتعریق اوریفلیم

ممکن است تصور شود که اسپری ضدتعریق اوریفلیم همان دئودورانت است. اما باید به اطلاع شما برسانم استفاده درست و مناسب اسپری ضدتعریق اوریفلیم باعث خشکی و لطافت پوست شما می شود و باعث شده که قارچ ها را از بین ببرد و در نتیجه بوی بد عرق مخصوصا در نواحی زیربغل از بین برود. بهتر است در زمانی که بدن و یا زیربغل شما خشک است میزانی از اسپری ضدتعریق اوریفلیم را استفاده کنید.
استفاده از اسپری ضدتعریق اوریفلیم در هنگامی که بدن خشک است باعث می شود بهتر جذب شود و نتیجه بهتری حاصل شود. متناسب با سلیقه آقایان و بانوان و باتوجه به میزان تعریق و بوی تعریق در افراد اسپری ضدتعریق اوریفلیم موجود است. در ساخت اسپری ضدتعریق اوریفلیم همه سلیقه ها درنظرگرفته شده است. ضمن آنکه اسپری ضدتعریق اوریفلیم حاوی موارد شیمیایی و مضر نمی باشد و باعث عارضه پوستی و لک در شما نخواهد شد. بیشتر افراد نسبت به دئودورانت ها و بادی اسپلش-ها حساسیت دارند و باعث شده که شاهد خشکی، سرخی، خارش و یا لک در پوست و زیربغل خود شوند. اما از مزایای اسپری ضدتعریق اوریفلیم این است که این چنین مشکلاتی را برای افراد به وجود نمی آورد.

کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم

خشکی و شکنندگی پوست عارضه ای رایج در میان اول خانم ها و سپس آقایان است. برند اوریفلیم دارای انواع کرم مرطوب کننده دست وصورت است که کلیه نیازها و صورت ها را درنظرگرفته است. به عنوان نمونه کرم مرطوب کننده دست فندق، نمونه ای از کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم است. انواع کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم با داشتن میزان قابل توجه ای روغن گیاهی چون روغن فندق بسیار پوست دست و صورت را با نشاط و مرطوب می کند و باعث شادی و نشاط دوچندان پوست می شود.

کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم

کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم با رایحه دلچسبی که دارد باعث می شود به سرعت جذب دست شود و بعد از شستن به سهولت پاک شود و اثری از چربی آن روی پوست نمی ماند. در برخی رایحه های کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم بو و عطر شکلات احساس می شود. کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم نیز همچون دیگر محصولات اوریفلیم فاقد موارد شیمیایی و افزودنی های غیرمجاز است و باعث سلامت و ویتامینه شدن پوست می شود. به دلیل موجود بودن روغن گیاهی ماکادامیا (فندق استرالیایی) در کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم آب رسانی و ویتامینه شدن پوست تضمین می شود.
به صورت کلی فرمولاسیون کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم و کلیه محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی اوریفلیم به صورتی است که نه تنها موارد اسیدی و شیمیایی در آن یافت نمی شود، بلکه حاوی میزان زیادی از مواد مغذی، گیاهی، ویتامینه و پروتئینی است که باعث لطافت و زیبایی دوچندان پوست و صورت می شوند. مواد طبیعی و گیاهی که در کرم مرطوب کننده دست اوریفلیم، کرم مرطوب کننده دست فندق اوریفلیم و کرم مرطوب کننده مغذی اوریفلیم موجود است، دارای کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، آهن، و ویتامین های نیاسین گروه B1 و B2 است که فرایند از بین بردن چربی و آب رسانی را به سهولت انجام می دهد.

کرم پودر رنگی اوریفلیم

مطمئنا دغدغه شما تنها صافی و یکدست شدن پوست صورت تان نیست. حتما سلامت محصول و کرم ای که از آن استفاده می کنید نیز برای شما مورد اهمیت است. کرم پودرهای غیراستاندارد ممکن است پوست شما را پیر و خفه کنند و استفاده از آن ها در مدتی طولانی باعث چین وچروک و در انتها تیرگی پوست شود. اگر مرتب از کرم پودر استفاده می کنید، حساسیت این موضوع بیشتر و بیشتر خواهد شد چراکه بیشتر در معرض خطر هستید.

کرم پودر رنگی اوریفلیم

کرم پودرهای نامرغوب درست و زیبا روی پوست نمی خوابد و یا پوسته پوسته بنظر می آید، یا اینکه یکدست و زیبا روی صورت قرار نمی گیرد. سلامت کرم پودر نیز که جای خود دارد.
بهترین پیشنهاد برای انتخاب، کرم پودر سالم و مرغوب رنگی اوریفلیم است. از مزیت های این محصول می توان به این اشاره داشت که اسید و مواد شیمیایی در این کرم استفاده نشده است و باعث سمی شدن و آلوده شدن پوست شما نمی شود. کرم پودر رنگی اوریفلیم متناسب با هر پوست و صورتی درنظرگرفته شده است. کمپانی اوریفلیم متناسب با همه پوست ها اعم از برنزه، سفید و متوسط طراحی شده است. متناسب با صورت های سفید کرم پودر مایل به قهوه ای درنظرگرفته شده است و برای صورت های سبزه تر کرم پودر درجه پایین تر که به سفیدی نزدیک باشد درنظر گرفته شده است.

کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم

حتما برای تکمیل فرایند زیبایی و آرایش نیاز است که هم از مواد سالم استفاده کنید و هم اینکه اصول استفاده درست را بدانیم. اگر مستقیما سراغ کرم پودر برویم پوست صورت آمادگی جذب را نخواهد داشت . اگر پوست صورت خشکی دارید که مشکل دوچندان است؛ علاوه براینکه درست روی پوست شما کرم پودر قرار نمی گیرد، بلکه پوست صورت تان نیز پوسته پوسته شده و حالت زننده و بدی را به پوست شما می دهد.

کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم

استفاده از کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم باعث می شود که آرایش شما ماندگار شود. دومین ویژگی کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم این است که باعث شده مواد آرایشی مخصوصا کرم پودر شما درست و مناسب روی صورت تان قرار گیرد. فرایند آرایش تکنیکی و اصولی این است که قبل از شروع به آرایش حرفه ای و تکمیلی خود یا قبل از گریم از کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم استفاده کنید. شاید همه خانم ها شاهد پخش شدن خط چشم و آرایش خود باشند یا اینکه بسیار به گوش می رسد که آرایش برخی در معرض هوای آزاد ناپدید می شود! علت چیست؟ اما می بینیم که بازیگر خانمی در هالیود بعد از انجام سکانس گذر از دریا دارای آرایش ثابتی است و هیچ تغییری نکرده است یا خانمی اول روز به آرایشگاه رفته است و بعد از تمام شده همه میهمانی-ها آخر شب باز هم دارای آرایشی ثابت و ماندگار است! این موارد به موضوع اصولی آرایش کردن برمی گردد. استفاده از کرم زیرساز آرایشی اوریفلیم باعث می شود که پوست صورت شما چرب و ویتامینه شود و با ایجاد رطوبت کافی به پوست صورت، پوست آماده مراحل بعدی خواهد شد و باعث می شود کاملا زیبا و اصولی کرم پودر و دیگر مواد آرایشی روی پوست قرار گیرد.

کرم کلاژن ساز اوریفلیم

کرم کلاژن ساز اوریفلیم دارای اثر جوان سازی است. استفاده از این محصول باعث شادابی و طراوت پوست شما می شود. پیرشدن پوست، خستگی پوست، تیرگی پوست و چین وچروک از عارضه های جدی پوستی است که عوامل زیادی چون بارداری، مشکلات و استرس های شغلی، هوای ناسالم و حتی تغذیه می تواند علت آن باشد. البته نباید از این اصل چشم پوشی کرد که به مرور زمان و کهولت سن پیرشدن پوست اتفاق می افتد. اما با استفاده از کرم کلاژن ساز اوریفلیم می توانید پوست خود را شاداب و جوان نگه دارید و پیری پوست برای مدتی به تعویق افتد.

کرم کلاژن ساز اوریفلیم

کرم کلاژن ساز اوریفلیم ضمن اینکه حاوی موارد ویتامینه و پروتئینه است باعث تاثیرات خوبی روی پوست می شود. کرم کلاژن ساز اوریفلیم باعث از بین رفتن سلول های مرده می شود و باعث درخشندگی پوست می شود. کرم کلاژن ساز اوریفلیم درست کاری را می کند که سونای مرطوب یا بخور انجام می دهد.
کرم کلاژن ساز اوریفلیم ضمن جوان سازی پوست باعث رطوبت پوست شده و از خشکی و شکنندگی پوست جلوگیری می کند. کرم کلاژن ساز اوریفلیم باعث شفافیت، لطافت، درخشندگی، بهبود الاستیسیته پوست، آرامش بخش پوست، احیاکننده پوست، ضدپیری، برطرف کننده پوست و برطرف کننده چروک است. کرم کلاژن ساز اوریفلیم مانند دیگر محصولات دارای ترکیبات گیاهی است که نمونه ای از آن شامل فسفات، لسیتین، ویتامین، پروتئین، پنتنول، رتتینیل، روغن بادام، روغن فندق، روغن آفتاب گردان و پروتئین است.

کرم برنزه اوریفلیم

کرم برنزه اوریفلیم برای افرادی است که پوست سفیدی دارند. البته گاهی افرادی که دارای پوست یکنواختی نیستند نیز از این محصول استفاده می کنند. کرم پودر برنزه اوریفلیم باعث می شود کل پوست صورت شما یکدست و یکنواخت نمایان شود. مشکل یکدست نبودن پوست صورت در همه افراد وجود دارد. بنابراین کرم پودر برنزه اوریفلیم همان شفافیت و یکدستی که در انتظار آن هستید را به صورت شما هدیه می دهد. استفاده از کرم پودر برنزه اوریفلیم باعث می شود بی نیاز از برنزه کردن داعم و هزینه فراوان کردن، دارای پوستی یکدست و برنزه شوید.

کرم برنزه اوریفلیم

ممکن است کرم پودر برنزه اوریفلیم به سلول های مرده پوست صورت تان بیشتر بچسبد و این خود عامل مشکلاتی می شود. برای ایجاد نشدن این گونه مشکلات لازم است قبل از استفاده از کرم پودر برنزه اوریفلیم صورت خود را کاملا با استفاده از موارد شوینده بشویید و یا حتی لازم باشد صورت خود را پاک سازی کنید.
باید توجه داشته باشید که کرم پودر برنزه اوریفلیم می خواهد پوست صورت شما را یکدست کند در حالی که ممکن است اگر درست زیرسازی نشود و قبلا از استفاده از کرم پودر برنزه اوریفلیم پوست صورت ترمیم نشود مشکلاتی را به وجود آورد. اما مزایایی دیگری که کرم پودر برنزه اوریفلیم به نسبت دیگر برندهای مشابه دارد اصل کیفیت و سالم سازی آن است. اینکه این محصول با نهایت کیفیت عرضه شده است و استفاده از موارد مضر و شیمیایی را به حداقل رسانده است باعث شده که پیشرفت دوچندانی در میان همه مردم دنیا داشته باشد.

رژگونه اوریفلیم

برجسته شدن گونه، حجیم شدن گونه و حجیم شدن استخوان گونه از خواص رژگونه اوریفلیم است. رژگونه اوریفلیم با تنوع گسترده ای که دارد و با داشتن همه رنگ های زیبا و متناسب با مدمیکاپ روز دنیا تولیدات خود را بسیار متنوع کرده است. برند اوریفلیم در طراحی و تولید رژگونه اوریفلیم نیز نهایت تلاش را کرده است که محصولی فاقد سرب و موادشیمیایی به باز عرضه کند.

رژگونه اوریفلیم

مهم ترین نقطه قوت کمپانی اوریفلیم تنوع عظیم و گسترده ای است که در هر نوع از لوازم آرایشی و بهداشتی درنظر گرفته است و دست به طراحی و تولید آن زده است. اگر به کاتالوگ محصولات آرایشی و بهداشتی اوریفلیم نگاهی کوتاه و گذرا کنیم شاهد دنیای متنوع و گسترده تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم می شویم. این نشان می دهد که چقدر کمپانی اوریفلیم نیاز جامعه را درنظر داشته است و پاسخ گوی همه نیازها شده است و دست به طراحی همه نوع اقلام آرایشی و بهداشتی زده است.

رژلب اوریفلیم

محصولی دیگر از برند اوریفلیم، انواع مدل و رنگ رژلب اوریفلیم است. رژلب اوریفلیم با داشتن انواع مدل جامد و مایع، متناسب با هر لبی طراحی شده است. رژلب مایع دربرخی از رنگ های خاص حجم دهنده است، یعنی ضمن زیبا و خوش رنگ کردن لب، لب را یکدست و حجیم می کند. یعنی بی نیاز به پروتز لب و تزریق ژل و سرم می توان دارای لب های حجیم و خوش فرم شد. مانند دیگر محصول برند اوریفلیم ضمن استفاده راحت و آسان از رژلب اوریفلیم نگران سرب و موارد شیمیایی موجود در رژلب نیز نباشید.

رژلب اوریفلیم

این مسئله قابل تاملی است که تولیدکنندگان رژلب برای خوش رنگ شدن و ماندگار شدن رنگ رژلب از میزانی از سرب استفاده می کنند، و برای ایجاد درخشش و زیبایی رژلب از افزودنی های غیرمجاز چون مواد شیمیایی استفاده می کنند. بانوان در اثر استفاده مداوم و زیاد از رژلب ممکن است دچار عارضه پوستی و جسمی شوند. چراکه حتی خوردن حداقل از سرب مشکلات جدی پیش می آورد، حال که رژلب جزو موارد آرایشی مصرفی هرروزه شما است ممکن است اهمیت مسئله را دوچندان کند. رژلب اوریفلیم حاوی این موارد خطرناک و مضر نیست. بنابراین درمیان مصارف روزمره خود سعی کنید رژلب اوریفلیم را قرار دهید.

پرایمر پوست اوریفلیم

شاید تا به حال از پرایمر اوریفلیم استفاده نکرده باشید. یااینکه از خاصیت و موارد استفاده ای آن اطلاعی نداشته باشید. یا ممکن است اطلاع داشته باشد اما استفاده از آن را ضروری ندانید! اما باید به اطلاع همه بانوان برسانیم که الزام استفاده از پرایمر پوست اوریفلیم برای همه افرادی که حتی آرایشی مختصر دارند نیز توصیه می شود.
استفاده از پرایمر پوست اوریفلیم دقایقی قبل از آرایش باعث می شود که آرایش صورت شما کاملا یکنواخت و یکدست نمایان شود. بحث ماندگاری آرایش نیز یکی از دغدغه های است که خانم ها با آن مواجه هستند. ممکن است آرایش شما بعداز گذر ساعتی کاملا پخش شود. ممکن است اصلا بعد از ساعتی اثری از آن نماند و لازم شود که مدام تجدید آرایش داشته باشید. اما همه این موارد به آن دلیل است که خود را از محصول زیرساز پرایمر اوریفلیم محروم کرده اید. پرایمر پوست اوریفلیم حاوی درصد بالایی از مرطوب کننده گیاهی است که باعث می شود پایه و زیرسازی عالی برای آرایش صورت شما ایجاد کند. مواد اصلی تشکیل دهنده پرایمر اوریفلیم پلیمرهایی بر اساس سیلیکون و دایمتیکون است که باعث نرمی و لطافت پوست صورت می شود.

پرایمر پوست اوریفلیم

افرادی که دارای جوش هستند بیش از افرادی که دارای پوست صافی هستند به پرایمر پوست اوریفلیم نیازمند هستند. چراکه وجود جوش ها بر روی سطح پوست باعث ایجاد یکنواختی و یکدستی آرایش نمی شود. اما افرادی که دارای جوش هستند باید از پرایمر پوست اوریفلیمی استفاده کنند که فاقد درصد بالای دایمتیکون باشد چرا که دایمتیکون ممکن است برای صورت های جوش دارد ایجاد حساسیت، خارش و سرخی کند. پرایمر اوریفلیم باعث می شود که ناهمواری ها، کک، تیرگی، فرورفتگی و قرمزی پوست شما کاملا پوشانده شود و کرم پودر کاملا ماندگار و ثابت روی پوست شما قرار گیرد.

ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم

از مهم ترین ویژگی ترمیم کننده پوست مخصوص شب این است که باعث بازسازی و ترمیم بافت های صدمه دیده پوست می شود. از دیگر ویژگی های ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم این است که باعث کاهش سرخی و تحریکات پوست شده، حفظ آب و چربی های مفید پوست، موجب لطافت و نرمی پوست و ضدچربی و ضدباکتری است. برای ترمیم و پاک سازی سریع و مناسب پوست شب بهترین زمان است. ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم دارای موادطبیعیCytobioi Burdock ، پلی-ساکارید طبیعی Fucogel 1000pp(ضدخشکی) اسید هیالورونیک Gatuline RC(عامل حفظ آب) و اکسیژن رسان است. وجود موارد گیاهی ذکر شده در ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم باعث می شود که لطافت و نرمی در پوست ایجاد شود. ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم در دو نوع مخصوص بانوان و آقایون طراحی شده است.
باید توجه داشته باشید ترمیم کننده پوست مخصوص شب دارای روغن های چرب مفید، روغن پامچال Primerose oil موجب ازبین بردن سرخی و تحریک پوست می شود. وجود روغن هسته انار، هسته آلو Apicot Corse oil است که باعث شده پوست لطافت و نرمی آن حفظ شود. موادچرب و گیاهی Shea، اسیدهای چرب و تری گلیسریدها است که باعث ترمیم پوست های صدمه دیده آسیب دیده است.

ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم

ترمیم کننده پوست مخصوص شب دارای ویتامین و بیوتین است و باعث تقویت متابولیسم بدن شده و ترشحات چربی مفید پوست را افزایش داده است و در انتها دارای خاصیت آنتی سپتیک است. ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم را قبل از خواب استفاده کنید ضمن آن که قبل از استفاده از ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم صورت را کاملا با مواد شوینده بشوید. فراموش نکنید ترمیم کننده پوست مخصوص شب اوریفلیم را روی پوست صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید.
سرم کلاژن ساز و انرژی بخش اوریفلیم
سرم کلاژن ساز و انرژی بخش اوریفلیم حاوی مواد مغذی است و باعث انرژی بخشی پوست می شود، ضمن آن که عاملی برای از بین بردن چین وچروک است درنتیجه پوست صورت را شفاف و مرطوب می کند. سرم کلاژن ساز و انرژی بخش اوریفلیم دارای انواع ویتامین ها، توکوفرول، روغن های گیاهی مفید، پالمیات، کلاژن و الاستین است. وجود عصاره و مواد ذکر شده در سرم کلاژن ساز و انرژی بخش اوریفلیم باعث شده که پوست صورت بازسازی شود، مقاومت پوست در برابر اشعه های مضر بیشتر شود، ضدالتهاب، آبرسانی به سهولت انجام شود و به پوست لطافت و شادابی را هدیه دهد.

سرم محوکننده لک اوریفلیم

بارداری، ماندن در معرض نورآفتاب، ته تو، خال کوبی و چاق و لاغر شدن از مهم ترین عوامل تیرگی و لک در پوست است. استفاده از سرم محوکننده لک اوریفلیم به سهولت باعث از بین رفتن لک و تیرگی در پوست صورت خواهد شد.

سرم محوکننده لک اوریفلیم

سرم محوکننده لک اوریفلیم با داشتن درصد قابل توجه ای موادلایه بردار باعث ترمیم و شفاف سازی پوست می شود. استفاده درست و مناسب از سرم محوکننده لک اوریفلیم باعث می شود که صورت شما کاملا درخشنده و شفاف شود و به دلیل موجود بودن مواد گیاهی و طبیعی در سرم محوکننده لک اوریفلیم پوست صورت شما دچار خشکی و شکنندگی نخواهد شد.

تونر ضد پیری اوریفلیم

تونر ضد پیری اوریفلیم باعث می شود که پوست صورت ما بسیار جوان بمانده و از چین وچروک در صورت جلوگیری شود. استفاده از تونر ضد پیری اوریفلیم در افراد میان سال و افرادی که دچار عارضه سوختگی یا تیرگی هستند بیشتر توصیه می شود.

تونر ضد پیری اوریفلیم

تونر ضد پیری اوریفلیم به دلیل داشتن میزان قابل توجه ای از روغن مفیدگیاهی و طبیعی هم مرطوب کننده است و هم به شادابی و زیبایی پوست کمک می کند. از مزایای دیگری که تونر ضد پیری اوریفلیم دارد باید به آب رسان بودن آن اشاره داشت. به دلیل آن که روند اکسیژن رسانی و آب رسانی را به پوست راحت و آسان می کند و باعث شده که میزان ترشح چربی پوست کنترل شود.

پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم

برای ترمیم و پاک سازی پوست باید از محصول پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم استفاده کرد. پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم بیشتر برای افرادی که صورت های بسیار چرب دارند توصیه می شود. این محصول باعث می شود که روند ترشح چربی زیاد در پوست کنترل شود.

پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم

پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم را به صورت ماسک هفته ای یک یا دوبار استفاده کنید. ابتدا صورت را بشویید و پاک-کننده ناخالصی ها اوریفلیم را روی پوست صورت بمالید و ماساژ دهید، سپس کاملا بشویید. بعد از مدتی استفاده از پاک کننده ناخالصی ها اوریفلیم مشاهده خواهید کرد که چقدر پوست شفاف و لطیفی خواهید داشت.

محلول پاک کننده آرایش اوریفلیم

مطمئنا تنها استفاده و ماندگاری آرایش برای شما مهم نیست! پاک کردن و تمیزی پوست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ماندن مواد آرایشی روی پوست باعث می شود که پوست صورت تان خفه و پیر شود. خفگی پوست در دراز مدت باعث از بین رفتن شادابی پوست می شود. از طرفی پوست صورت بیش از دیگر نواحی بدن در معرض آلودگی است.

محلول پاک کننده آرایش اوریفلیم

ازطرفی نمی توان مرتب در روز صورت را با آب و صابون بشوید چراکه ممکن است در دراز مدت دچار عارضه خشکی و شکنندگی پوست می شود. بهترین گزینه برای ایجاد نشدن عارضه های ذکر شده استفاده از محلول پاک کننده آرایش اوریفلیم است. این محلول کاملا گیاهی و بهداشتی است و باعث شده در اثر تولید نکردن کف زیاد به سهولت پاک شود و چربی های مفید صورت از بین نرود و باعث سرخی و خراش در صورت نشود.

محلول شست وشوی صورت با عصاره انار اوریفلیم

محلول شست وشوی صورت با عصاره انار اوریفلیم باعث خنکی وشادابی پوست می شود و برای کلیه صورت های خشک و ظریف طراحی شده است. استفاده از محلول شست وشوی صورت با عصاره انار اوریفلیم باعث می شود که پوست تان کاملا مرطوب شود به دلیل آن که محلول شست وشوی صورت با عصاره انار اوریفلیم حاوی میزان قابل توجه ای ویتامین، پروتئین و چربی های مفید است.

محلول شست وشوی صورت با عصاره انار اوریفلیم

کرم دست و ناخن اوریفلیم

کرم دست وناخن اوریفلیم حاوی میزان زیادی از موار گیاهی ویتامینه، پروتئینه، شی باتر، کراتین و هیدرولیز است که باعث حفظ لطافت و شادابی پوست شده و در تقویت ناخن نقش بسزایی دارد. اگر می خواهید ناخن های محکم داشته باشید و از شکنندگی و ترک ناخن خسته شده اید استفاده از کرم دست وناخن اوریفلیم را به شما توصیه می کنم. کرم دست وناخن اوریفلیم باعث شده که پوست، پوسته پوسته نشود و از لک و کوتیکول شدن پوست دست و ناخن جلوگیری می کند.

کرم دست و ناخن اوریفلیم

کرم دست وناخن اوریفلیم دست شما را مرطوب می کند اما نه به شکلی که میزان چربی دست از حد نرمال افزایش یابد. کرم دست وناخن اوریفلیم مورد تایید و پذیرش تست درماتولوژیکی نیز قرارگرفته است. استفاده از کرم دست وناخن اوریفلیم باعث لطافت و تقویت پوست دست و ناحن ها می شود.

گوش پاک کن اوریفلیم

 از دیگر محصولات بهداشتی اوریفلیم گوش پاک کن است. گوش از اعضایی است که بسیار حساس است باید توجه داشته باشید که پاک کردن گوش با هرنوع پاک کننده و هر شی ای باعث آسیب و خراش در گوش می شود. برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت نیاز دارند که از محصولات ضد حساسیت استفاده کنند. برای کودکان نیز به دلیل کوچک بودن گوش هایشان و ظرافت و حساسیت آن ها استفاده از گوش پاک کن اوریفلیم بیشتر مورد نیاز است. گوش پاک کن اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی و ضدحساسیت هیچ گونه عارضه و مشکلی برای شما ایجاد نمی آورد. باید اشاره کنیم که گوش پاک کن اوریفلیم دارای انواع رایحه ها است.

کیف، کیف آرایشی و کفش اوریفلیم

آخرین محصول برند اوریفلیم کیف، کیف آرایشی و کفش است. کیف، کیف آرایشی و کفش اوریفلیم حاوی ترکیبات گیاهی و سلولوزی است و ساخته شده از چرم کامل و صددرصد طبیعی است. استفاده از کیف، کیف آرایشی و کفش اوریفلیم باعث می شود که شما برای مدت ها از خریدن کیف، کیف آرایشی و کفش راحت شوید. کیف، کیف آرایشی و کفش اوریفلیم همچون دیگر محصولات مشابه پوسته پوسته نمی شوند و به سرعت دچار فرسودگی و پوسیدگی نمی شوند.

شامپوی براق کننده موی اوریفلیم

برای داشتن درخشندگی و نرمی مو استفاده از شامپوی براق کننده موی اوریفلیم توصیه می شود. شامپوی براق کننده موی اوریفلیم به دلیل داشتن ترکیبات اسپری سیلیکون باعث نرمی و لطافت موهای شما می شود. شامپوی براق کننده مو اوریفلیم به دلیل نداشتن اسید هیچ گونه ضرری برای سلامت مو ندارد و باعث نمی شود که در دراز مدت موهای ما دچار عارضه خشکی و شکنندگی شود.

شامپوی براق کننده موی اوریفلیم

شامپوی براق کننده موی اوریفلیم باعث درخشندگی و براقی موهای شما می شود، ضمن آن که غذای کامل مو است. شامپوی براق کننده موی اوریفلیم دارای رایحه های گیاهی و کاملا ملایم است و باعث سوزندگی چشم شما نمی شود. توصیه می شود که میزانی از شامپوی براق کننده موی اوریفلیم را روی موهای خود بمالید و کاملا ماساژ دهید. ضمنا موهای خود را به سرعت نشویید و به شامپوی براق کننده موی اوریفلیم مهلت دهید دقایقی روی موهای تان بماند. سپس کاملا بشویید. اگر از شامپوی براق کننده موی اوریفلیم استفاده کنید دیگر نیازی نیست که از نرم کننده ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *