بلاگ, معرفی محصولات

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی ایوسن لورن

در محصولات آرایشی و بهداشتی ایوسن لورن دو نوع ریمل تولید شده است که به معرفی ویژگی های هرکدام به اختصار می پردازیم:

ریمل حجم دهنده ایوسن لورن

یک نوع از ریمل ایوسن لورن موجود است که برای خانم های مورد استفاده است که ریمل های کم پشت و کوتاه دارند. این خانم ها اولین و بیشترین متقاضیان ریمل حجم دهنده هستند. استفاده از این ریمل باعث می شود مژه های شما پر و زیبا نشان داده شود. ضمن آنکه حالتی زیبا به مژه شما می بخشد. بروس مورد استفاده در ریمل بسیار مهم و تاثیرگذار است. ریمل های حجم دهنده معمولا دارای بروس های پرتری هستند و موارد مورد استفاده شده در ریمل حجم دهنده معمولا بیشتر و حتی سیاه تر است. بنابراین باید در هنگام خرید به این اصل توجه کنیم که ویژگی مژه های ما چگونه است و چه نوع بروس و ریملی درخور مژه های ماست.

ریمل های ایوسن لورن

ریمل حالت دهنده ایوسن لورن

ریمل حالت دهنده نوع دیگری از ریمل است که کمپانی ایوسن لورن آن را طراحی کرده است. این نوع ریمل برای خانم هایی مورد استفاده است که دارای مژه هایی پر هستند و تنها می خواهند که مژه هایشان زیبا و خوش حالت نمایان باشد. به طبع در این نوع ریمل بروس ها تنک تر و کم حجم تری موجود است به عبارت بهتر روغن و مواردی که در این نوع از ریمل های حالت دهنده استفاده می شوند صرفا جهت خوش حالتی مژه است.

رژلب

شاید در گذشته تنها یک نوع رژلب در بازار یافت می شود و اینکه رنگ اکثر رژلب ها صورتی و صورتی پررنگ بود. اما امروزه با تغییرات اساسی که در دنیای مد و میکاپ به وجود آمده صد درجه اصول ارزشی آرایشی نیز تغییر کرده است و سلیقه افراد نیز به طبع آن نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است.

رژ لب ایوسن لورن

امروزه با تحولاتی که طراحان لوازم آرایشی و بهداشتی هم چون برند ایوسن لورن به دنیای لوازم آرایشی آورده است با دریای از محصولات جدید و تازه به بازار آمده روبه رو می شویم که کلیه نیازهای خانم ها را با هر نوع ویژگی لب و صورت در نظر گرفته است.

رژلب حجم دهنده ایوسن لورن

افرادی که دارای لب های گوشتی و پرتری هستند کمتر از این محصول استفاده می کنند. اما خانم های که لب های کوتاه و کوچک تری دارند برای تکمیل زیبایی چهره خود و ایجاد نوعی تغییر در صورت خویش لازم است که از این نوع رژلب استفاده کنند. این نوع محصول در برند ایوسن لورن نیز علاوه براینکه به لب ها تازگی و رنگی زیبا هدیه می کند ویتامینه نیز می کند و می توان جهت برطرف شدن خشکی لب از آن استفاده کرد. اما ویژگی خاص و اصلی این محصول که آن را به نوع خودش منحصربه فرد کرده است دارای خاصیت حجم دهندگی است که این محصول دارای این ویژگی است.

برق لب ایوسنلورن

ممکن است شما به هر دلیلی تمایلی به استفاده رژلب نداشته باشید و یا از رژلب استفاده کرده اید و می خواهید تنها لب و رنگ لب خود را تازه نگه دارید پس باید از برق لب استفاده کنیم. برند ایوسن لورن با تولید برق لب تا حدودی نیاز بازار جهانی را برطرف ساخته است. این نوع محصول رنگ اصلی لب را حفظ می کند و در ضمن آن تازگی و نشاط را به لب می بخشد.

ویتامینه لب ایوسن لورن

بالم لب ایوسن لورن

نوع دیگری از محصولات آرایشی و بهداشتی است که برای افرادی که دچار خشکی لب یا پوست پوست شدن لب می شوند بسیار مورد استفاده است. ویتامینه لب رنگی به لب نمی دهند تنها لب را به دلیل داشتن مواد ویتامینه، ویتامینه می کند.

کرم های ایوسن لورن

کرم ها بزرگترین دسته از لوازم آرایشی و بهداشتی است که دارای انواع و اقسام متنوعی است و برای هر سن، هرصورت، هر شرایط زمانی و هر سلیقه طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *