برندها

معرفی برند ایوسن لورن

این برند هم چون برند بسیاری از کمپانیها برگرفته از نام موسس آن است. طراح فرانسوی و همکارش در سال ۱۹۶۱ دست به طراحی این برند زدنند. این مارک را با نام سن لورن پاریس نیز می شناسند. فعالیت اصلی این برند در زمینه طراحی مدل لباس و ساخت عطر و لوازم آرایشی است. یکی از تفاوت های که این برند دارد و عاملی شده که به شهرت جهانی دست یابد استفاده از مدل های سیاه پوست و ترویج پوشش کت و شلوار برای خانم ها بوده است.
جهت معرفی بهتر باید مطالب تکمیلی را اضافه کنیم که بتوان این برند و محصولات این برند را بهتر و بیشتر به همه معرفی کرد.
“Yves saint Laurent” یا همان ایوهنری دونا سنت لورن طراح الجزایری است که از کودکی به طراحی لباس و طراحی لباس عروسک علاقه داشت. در سن ۲۱ سالگی به موفقیت عظیمی دست یافت تاحدی که عاملی شد که شرکت وی برند دیور را از ورشکستگی نجات داد. برند سن لورن نه تنها در فرانه بلکه در پاریس نیز مورد استقبال همه زنان جهان قرار گرفته است. ایوسن لورن با طراحی تاکسیدوی زنانه شهرت خویش را بیش از پیش افزایش داد. جذابیت طرح های که ایوسن لورن تا حدی بود که باعث شد او برای معرفی بهتر و بیشتر طرح های خود آنان را در موزه متروپولیتن در معرض نمایش گذاشت.
یکی از عوامل استقبال زنان فرانسوی و پاریسی از این برند و طراح آن ایده داشتن ایده نو بود. ایوسن لورن مدتی وقفه کاری داشت چرا که برای انجام خدمت به ارتش یا سربازی مجبور شد که به دیور برود. پس از گذرندان مدتی با دیور درگیر شد و این عامل اخراج او شد. پس از اخراج شدن در اثر مشکلات روحی و روانی مدتی را در بیمارستان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره مدتی و کسب بهبودی از دیور شکایت کرد و توانست همه ظلم های که در حق او شده است را اثبات کند و به حقش برسد.
پس از گذراندن این دورهای سخت در زندگی خویش ایوسن لورن با همکاری دوست خویش پیربرگ یک کمپانی بزرگ تولید لباس، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی را در قلب آمریکا تاسیس کرد. کاترین دنوو به عنوان اولین کسی بود که از کمپانی میلیاردی ایوسن لورن خرید می¬کرد.
ایوسن لورن در سال ۲۰۰۸ درگذشت و آنتونی واکارلو طراحی برند او را ادامه داد. امروزه این برند را در فرانسه با نام خانه مد لوکس فرانسوی می شناسند. باید اشاره کنیم که این برند را با نام کت های زنانه شناخته می شود.
برند ایوسنلورن در دهه های ۸۰ و ۹۰ گسترش یافت و در همین برهه زمای برای اولین بار دست به طراحی و تولید عطرهای مردانه و زنانه زد. انواع عطرهای زنانه و مردانه اسپرت و غیر اسپرت را برند ایوسن لورن به سرتاسر جهان عرضه کرده است و مورد حمایت و استقبال همگان قرار گرفته است. نکته اصلی و جالب در زمینه برند ایوسن لورن این است که طراح و اساس اصلی آن برای تولید محصولاتی برای خانم ها بوده است. یکی از محصولات عطریات برند ایوسن لورن عطر زنانه ادو پروفیوم «سینما» است که کلیه بازیگران هالیوود که اعتماد بنفس بالا دارند از آن استفاده می کنند.
اگر بخواهیم محصولات آرایشی و بهداشتی ایوسن لورن را نام ببریم شامل کرم زیرساز، رژگونه رنگین کمانی ایوسن لورن، رژلب پیورکوچر ایوسن لورن، خط لب، براق کننده لب، لاک ناخن، ریمل حالت دهنده، ریمل حجم دهنده، سایه، کرم مرطوب کننده، لوسیون، سرم روشن کننده دائمی صورت، پاک کننده آرایش های سبک، کرم جوان کننده، کرم ضدپیری، بالم مرطوب کننده و برجسته کننده لب، برس و قلم مو و .. دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی ایوسن لورن است. ایوسن لورن با درنظرگرفتن همه خصوصیات پوستی خانم ها و با تولید انواع کرم، مرطوب کنند، و کرم های ویتامینه باعث شد که به برند ایوسن لورن رونق دو چندانی دهد. لوازم آرایشی و بهداشتی ایوسن لورن با در نظر داشتن الگوی کیفیت محصول و همچنین تنوع و ایده پردازی یکی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی مدرن و کاملا به روز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *