بلاگ, معرفی محصولات

مناسب‌ترین محصول نیوآ برای شما چیست؟

  • دئودورانت نیوآ

دئودورانت‌های نیوآ با رایحه‌های گوناگون برای مردان و زنان موجود است.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۶۸ درصد مردم جهان تا زمانی که عطر و بو و خاصیت دئودورانت تغییر نکند، از همان رایحه و همان برند استفاده خواهند کرد. خب زمان آن رسیده‌است که یک تجربه‌ی جدید برای استفاده مادام‌العمر از دئودورانت داشته‌باشیم: دئودورانت‌های نیوآ با رایحه‌های گوناگون برای مردان و زنان، همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند و ماندگاری بسیار طولانی دارند. نیوآ تنها برندی است که روی ادعای «ماندگاری طولانی‌اش» می‌توان حساب ویژه باز کرد.

  • کرم صورت نیوآ

اگر بخواهیم از محصولات نرم کننده نیوآ شروع کنیم، مقام ویژه باید به کرم نرم‌کننده نیوآ برسد که از کرم کلاسیک لاجوردی نیوآ متفاوت است. این کرم اساسا برای نرم‌کنندگی طراحی شده‌است. پس اگر پوست خشکی دارید، بهتر است به جای این کرم به سراغ کرم مرطوب‌کننده بروید.

  • کرم سلولیت نیوآ

اگر مشکل شما با تجمع سلولیت در بدنتان است، سراغ کرم سلولیت نیوآ بروید. عملکرد این کرم در هدایت بیشتر خون به نواحی دارای سلولیت و آب‌رسانی به پوست در آن نواحی است. اساسا به جای درمان‌های گران‌ قیمتی که ستارگان هالیوود و سلبریتی‌ها برایش خرج می‌کنند، کرم نیوآ ارزان‌ترین، در دسترس‌ترین و مؤثرترین شیوه است.

  • بعد از اصلاح نیوآ

روش‌ها و نیازهای اصلاح موهای بدن در زنان و مردان متفاوت است.

روش‌ها و نیازهای اصلاح موهای بدن در زنان و مردان متفاوت است؛ اما هر دو ممکن است با قرمزشدگی و خارش نواحی اصلاح‌شده پس از اصلاح مواجه شوند. اما این مشکل بیشتر مختص مردان است و به همین دلیل محصولات بعد از اصلاح نیوآ در طبقه‌بندی زیرعنوان محصولات مردانه به بازار عرضه می‌شود. اثر این محصول دوگانه است: هم محل‌های تخریب‌شدهٔ پوست را بهبود می‌بخشد و هم پوست را با ویتامین E و پروویتامین B5 تغذیه می‌کند.

  • کرم اصلاح نیوآ

در کلیدواژه‌ی اصلاح صورت با محصولات نیوآ، محصولاتی برای قبل و بعد اصلاح مورد استفاده قرار می‌گیرند. ژل صورت «حساس» مردانه و ژل صورت معمولی مردانه که البته قابلیت استفاده توسط بانوان را هم دارند. نیوآ با استفاده از آلوئه ورا ژلی را به بازار عرضه کرده‌است که از یک اصلاح چیزی جز احساس لذت نکنید. عصاره بابونه موجود در این محصول، به همراه ویتامین E موجود در آن باعث سلامت پوست می‌شود؛ همان‌قدر که پوست صورتتان را نرم و لطیف می‌کند، اصلاح دلخواهتان را هم به پیش‌ می‌برد.

  • جمع‌کننده پوست نیوآ

یکی از مهم‌ترین آرزوهای اطرافیان من از بین رفتن شُل بودن پوست در نواحی است که آن‌ها را پیرتر نشان می‌دهد. داشتن پوستی صاف و کشیده همیشه آسان نیست، به خصوص که پیرشدگی و روند طبیعی شل شدن پوست هم آن‌ را به تسریع درآورده باشد. محصول نیوآ با داشتن تکنولوژی هیدرا IQ باعث می‌شود کشسانی و سفتی پوست در کمتر از دو هفته به شخص بازگردد و البته سلامت پوست هم در این میان تضمین می‌شود. درست است که هدف این محصول پوستی سفت است، اما شادابی و سلامتی و رطوبت و نرمی از اثرات جانبی استفاده از آن است.

  • کرم کلاسیک نیوآ

در مورد این کرم گفتنی‌ها کم نیستند. این کرم لاجوردی کلاسیک آغاز راه و داستان نیوآ بود که در این چند قسمت توضیح داده‌شد. این کرم پایه و اساس بیزنس نیوآ در جهان است و قدیمی‌ترین محصول حال حاضر جهان در حوزه محصولات مراقبت از پوست است که ۱۳۶ سال پیش در آلمان تولید و به جهان عرضه شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *