بلاگ, معرفی محصولات

محصولات مردانه نیوآ

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های جهانی شدن برند نیوآ، توجه آن به بخش‌هایی از بازار است که گاها توسط سایر برندها مغفول می‌مانند. بخش‌هایی از بازار که با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها می‌توان تجربه لذت‌بخش گسترش دایره مشتریان را مشاهده کرد.

در بازار مواد آرایشی و بهداشتی این بخش، شامل محصولاتی است که برای «مردان» تولید می‌شوند.
برند نیوآ برای مردان محصولات متنوعی دارد که مهم‌‌ترین آن‌ها شامل کِرم مردانه، اسپری مردانه، ژل حمام و شامپو بدن مردانه، مایع اصلاح معمولی و مایع اصلاح ویژه پوست‌های حساس مردانه، مایع بعد از اصلاح معمولی و ویژه پوست‌های حساس مردانه، مام زیربغل و ژل موی مردانه است.
کرم مردانه نیوآ در دسته محصولات «پوست صورت» طبقه‌بندی می‌شود. اما می‌توان آن را برای مرطوب‌کردن دست ها هم استفاده کرد. بسته بندی این کرم همانند کرم کلاسیک نیوآ در ظرف‌های استوانه‌ای لاجوردی کاریزماتیک نیوآ صورت می‌گیرد.

کرم مردانه نیوآ از جمله محصولاتی است که در آن به پدیده «مُوامبر» توجه ویژه‌ای شده‌است. از نوامبر ۲۰۱۵، بنیاد Movember اقدام به تبلیغ فرهنگی می‌کند که در آن مردان با بلندکردن موی سیبیل‌هایشان توجه جهانی را به سلامت مردان، تأمین هزینه‌های پژوهشی سلامت مردانه و آگاهی‌بخشی در مورد بیماری‌های مردانه جلب می‌کنند.

نیوآ در محصول کرم مردانه اش که در ماه نوامبر تولید می‌شود، از آرم این کمپین روی استوانه‌های لاجوردی‌اش استفاده می‌کند.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *