بلاگ, معرفی محصولات

لوسیون ضدآفتاب نیوآ – SPF 30

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

همین مسئله باعث می‌شود در تابستان شادتر و پرانرژی‌تر باشیم. این هورمون‌ها بر عملکرد مثبت سیستم ایمنی و سیستم گردش خون هم تأثیر مثبت دارند. اشعه خورشید باعث تشکیل ملانین می‌شود. ترشح ملانین در بدن باعث تیره‌تر شدن پوست و حفاظت از آن می‌شود. لوسیون آفتاب، اسپری ضدآفتاب و محصولات مشابه البته برای پوست‌های روشن‌تر و حساس‌تر مناسب هستند؛ چرا که این نوع از پوست‌ها به صورت ذاتی مقاومت و حفاظت بسیار کمی در برابر نور آفتاب دارند.

استفاده از لوسیون ضد‌آفتاب برای همه‌ی انواع پوست توصیه می‌شود.

با لوسیون آفتاب نیاز پوستتان را ارضا کنید.

بسته به نوع پوست، درجات و ساعت‌های مختلفی از شدت و زمان آفتاب را می‌توان تحمل کرد. عموما هر چه‌قدر پوست تیره‌تر باشد، توانایی بالاتری برای حفاظت در برابر اشعه‌ی خورشید را دارند. هر‌چند استفاده از لوسیون ضد‌آفتاب برای همه‌ی انواع پوست توصیه می‌شود. چرا‌ که محصولات نیوآ صرفا «حفاظت در برابر نور خورشید» نیستند، تغذیه و بازآفرینی سلول‌های پوست را هم به همراه می‌آورد. اشعه‌ی خورشید با نفوذ عمیق در لایه‌های پوست آثار تخریبی و پیرشدگی زودرس پوست را به همراه می‌آورد.

با استفاده از لوسیون ضدآفتاب شما در برابر این هجمۀ خورشید محافظت می‌شوید. اما در زمان انتخاب لوسیون، درجه و عامل حفاظت از پوست (SPF) مهم است. در شروع تابستان باید بالاترین میزان SPF انتخاب شود. هر چقدر بیشتر برنزه شوید، مقاومت پوستتان در برابر اشعه‌ی فرابنفش بیشتر می‌شود. اما به یاد داشته‌باشید که لزوما میزان بالاتر SPF مقاومت پوست را تا بی‌نهایت افزایش نمی‌دهد.
هم‌چنین افزایش دفعات استفاده از لوسیون ضد‌آفتاب باعث بیشترشدن اثر حفاظتی آن نمی‌شود؛ بلکه صرفا کارآمدی آن را افزایش می‌دهد.

لوسیون برای برنزه شدن بیشتر پوست

هر چقدر بیشتر در برابر آفتاب قرار بگیرید، ملانین بیشتری در بدنتان تولید می‌شود. هر چقدر بیشتر برنزه شوید، پوستتان بهتر به نظر می‌آید. این عامل بستگی به ویژگی‌های ژنتیکی و ارثی هم دارد، اما حفاظت صحیح از پوست هم مؤثر است.

عموما آفتاب‌سوختگی نشانه‌ی این است که به حد کافی در آفتاب مانده‌اید و باید از لوسیون استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که حتما پس از استفاده از لوسیون، از کرم‌های مرطوب‌کننده برای بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست استفاده کنید تا زیباتر به نظر بیایید و به فرآیند جوان‌سازی پوست سرعت ببخشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *