بلاگ, معرفی محصولات

کرم دور چشم آب معدنی Water Eye Contour Cream

کرم دور چشم آب معدنی Water Eye Contour Cream

اختصاصی مجله اسپا:

کرم دور چشم آب معدنی Water Eye Contour Cream

حتماً تا به حال دقت کرده‏‏‏‏‏ اید که روی بسته‏‏‏‏‏ ی بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی نوشته شده است در ناحیه‏‏‏‏‏ ی دور چشم استفاده نشود. علت این هشدار حساس بودن پوست دور چشم و البته نزدیکی آن به چشم است. استفاده از هرگونه ماده‏‏‏‏‏ی مضر در این ناحیه نه تنها به پوست آسیب می ‏‏‏‏‏رساند، بلکه ممکن است به داخل چشم‏‏‏‏‏ ها نیز نفوذ کند و سبب بروز عوارضی در آنها شود.

ناحیه ‏ی دور چشم از اولین نقاط در صورت است که دچار چین و چروک می‏ شود. به وجود آمدن این چروک‏ ها تأثیر زیادی در بالا رفتن سن ظاهری پوست دارد. پوست این ناحیه ظریف و حساس است و عواملی مانند مواد آرایشی، کاهش رطوبت، ضربه و فشار، به تدریج بافت آن را تغییر می ‏دهند.

محصولات بسیاری از برندهای مختلف برای محافظت از پوست این ناحیه تولید شده است که یافتن کرم دور چشم مناسب و سازگار با پوست را حتی سخت‏تر از قبل کرده ‏اند. انواع مختلفی از کرم ‏‏‏‏‏های دور چشم در بازار وجود دارند که هر یک برای حل یک معضل مناسب هستند. بعضی از کرم ‏‏‏‏‏ها با هدف کاهش چین و چروک طراحی شده‏‏‏‏‏ اند و برخی دیگر برای کاهش پف یا تیرگی ناحیه‏‏‏‏‏ ی دور چشم کاربرد دارند.

در اینجا به بررسی ویژگی‏ های کرم دور چشم آب معدنی اوریاژ می‏ پردازیم. این کرم قدرت رطوبت ‏رسانی قوی دارد و قرمزی، پف، حلقه‏ های تیره‏ی دور چشم و خطوط ریز ناشی از کم آبی را کاهش می ‏دهد. به این ترتیب ویژگی‏‏‏‏‏ های کرم ‏‏‏‏‏های مختلف را یکجا در خود جمع کرده است و شما را از خرید چند محصول مختلف بی ‏‏‏‏‏نیاز خواهد کرد. کرم دور چشم اوریاژ پوست ظریف اطراف چشم را تقویت می‏ کند و مانع آسیب ‏رسانی عوامل محیطی به آن می ‏شود.

این کرم با آب معدنی اوریاژ غنی شده است و به بازسازی اپیدرم اطراف چشم و تأمین رطوبت آن کمک می‏ کند. در نتیجه این ناحیه شفاف ‏تر و جوان‏تر به نظر می‏ آید. فرمولاسیون این محصول علاوه بر کمپلکس مرطوب‏ کننده ‏ی معدنی، شامل دکستران سولفات نیز هست. این ترکیب متشکل از مولکول‏ های گلوکز، موجب تسریع جریان خون در عروق کوچک و کاهش مقاومت عروق می‏ شود و با افزایش خون‏رسانی به ناحیه ‏ی دور چشم، باعث جوان‏‏‏‏‏سازی پوست این ناحیه می ‏شود.

کرم دور چشم اوریاژ عطر و مواد حساسیت ‏زا ندارد و PH آن نزدیک به PH طبیعی پوست و اشک چشم است. نکته ‏‏‏‏‏ی دیگری که باید به آن توجه کرد بسته ‏‏‏‏‏بندی محصول است. کرم‏‏‏‏‏ هایی که در بسته‏‏‏‏‏ بندی شیشه‏‏‏‏‏ ای عرضه می ‏‏‏‏‏شوند، به علت دهانه‏‏‏‏‏ ی بازتری که دارند، بیشتر در معرض هوا و نور قرار می‏‏‏‏‏ گیرند، به این ترتیب کیفیت کرم کاهش خواهد یافت و رشد باکتری‏‏‏‏‏ ها در آن بیشتر می‏‏‏‏‏ شود.

کرم دور چشم اوریاژ در تیوب‏ های ۱۵ml عرضه می‏ شود، بنابراین تا پایان دوره‏‏‏‏‏ ی مصرف کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. کرم را صبح و شب و قبل از آرایش، با ضربه‏ های ملایم روی پوست ناحیه ‏ی اطراف چشم بمالید. از گوشه‏‏‏‏‏ ی درونی چشم‏‏‏‏‏ ها شروع و به سمت گوشه‏‏‏‏‏ ی بیرونی حرکت کنید یا همین عمل را در جهت برعکس انجام دهید. نتیجۀ استفاده از این کرم کاهش ۴۱ درصدی پف و ۳۱ درصدی تیرگی اطراف چشم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *