بلاگ, معرفی محصولات

کرم کلاسیک نیوآ

کرم نیوآ از جمله محصولاتی است که به جرئت می‌توان گفت تقریبا تمامی محصولات این شرکت و برند را تحت تأثیر خودش دارد. این کرم خودش را به عنوان یکی از ملزومات زندگی جا کرده‌است و تقریبا جاافتاده‌ترین محصول در میان تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی است. کرم‌های نیوآ اخیرا با عصاره روغن جوجوبا، ویتامین E و مرطوب‌کننده عرضه می‌شوند و نه تنها در میان زنان که با داشتن محصولات متنوع مردانه، جای خود را در کیف اصلاح مردانه هم تا حد‌ زیادی باز کرده‌است.
کرم‌های کلاسیک نیوآ اساسا مرطوب‌کننده بوده و آب‌رسانی عمیقی به بافت پوست صورت می‌دهند. این کرم‌ها تقریبا برای تمامی انواع پوست‌ها مناسب هستند. احساس سبکی و نرمی و لطافت در آن‌ها موج می‌زند.
این محصولات در اندازه ۲۹ گرمی عرضه شده‌اند. کاربرد این کرم‌ها علاوه بر دست و صورت برای استفاده روی کل پوست و همه مناطقی از آن است که با خُشکی روبه‌ رو هستند.

ضرورت استفاده از کرم های نیوآ

روش‌های پیشنهادی نیوآ برای داشتن پوستی زیبا و شاداب

۱ – شستشو با بخار

قراردادن صورت در معرض بُخار می‌تواند به عنوان ارزان‌ترین و البته مؤثرترین روش برای آب‌رسانی به سلول‌های پوست صورت و شاداب کردن آن مورد استفاده قرار گیرد.

۲- رژیم غذایی سالم

«شما همان‌چیزی هستید که می‌خورید.» استفاده از رژیم‌های غذایی سالم، مصرف سبزیجات فیبردار و غذاهای حاوی چربی‌های اُمگا-۳ مانند آووکادو و ماهی پوست شما را از درون شادابی و طراوت می‌بخشد.
غذاهای فرآوری‌شده، شکر و رنگ‌های مصنوعی، شُکلات و چیپس به اندازه مزه خوبشان مفید نیستند. به طور کلی تصور بر این است که غذاهای ناسالم برای بدن، روی پوست هم تأثیر منفی دارند. غذاهای طبیعی پوست شما را شاداب تر، انعطاف پذیرتر و زیباتر می کنند.
در واقع «استاندارد زندگی» عاملی است که بیش از هر چیز دیگری روی سلامت پوست تأثیر می‌گذارد. شب بیداری‌های طولانی، فست فودها و بی‌تحرکی قدرتمندترین عوامل مخرب شادابی و سلامت پوست هستند.
پوست‌ سالم نیازمند مراقبت و توجه و تأمل در ثانیه‌های زندگی است. همانند دم‌کردن چای لاهیجان است. شستن و بوئیدن و حس لطافت برگ‌هایش زیر دست و پس از آن انتظار برای نرم ترین تبادل عصاره خوش‌طعم چای اصیل با آب داغ و بعد جُرعه جُرعه زندگی کردن هر قلپ از آن. زندگی با استاندارد فست فودی همانند چای کیسه‌ای است: صرفا پُر کردن نیاز به کافئین که لذتی خاص نخواهد داشت. صرفا سنگین شدن سر و خَمودی است. پوست شاداب، نیازمند توجهی از جنس لذت بردن از استکان کمرباریک چای لاهیجان است.

۳- تمرین‌های ورزشی

ارزش تمرین‌های ورزشی بر پوستی شاداب در «به گردش درآوردن خون» است که باعث می‌شود پوستتان شاداب‌تر و جوان‌تر شود.
اما اگر پوستی خُشک دارید، برای حفاظت و شاداب‌سازی آن باید اقدامات بیشتری به عمل آورید. این اقدامات از نظر متخصصین نیوآ، به شرح ذیل هستند:

  • از شوینده‌های قدرتمند و فوم‌های قوی پاک‌کردن آرایش استفاده نکنید. این مواد با خاصیت تمیزکنندگی عمیق، رطوبت پوست شما را از آن می‌گیرند. به جای این شوینده‌ها از ژل‌های مخصوص حمام نیوآ استفاده کنید و پس از شستشو لوسیون مرطوب‌کننده نیوآ را روی پوستتان بِمالید.
  • برای پوست‌های خُشک نیوآ محصول ویژه‌ای دارد: لوسیون کره کاکائو. این لوسیون ویژه پوست‌های خُشک است و می‌تواند این ‌پوست‌ها را تا ۲۴ ساعت پس از استفاده مرطوب نگه دارد. جذب سریع و حفظ رطوبت پوست از جمله ویژگی‌های قابل اتکای این محصول است.
  • معجزه تبدیل پوست‌ خُشک به پوست مرطوب، با استفاده از لوسیون ویژه‌ی بدنی وانیل نیوآ صورت می‌پذیرد. روغن آرگان موجود در این محصول به همراه عطر وانیل، پوستی شاداب و مرطوب را بدون حس کردن «روغنی بودن پوست» به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *