بلاگ, معرفی محصولات

کنستانتره ‏ی ضد قرمزی اَوِن Avene Antirougeurs Concentrate Fort

قرمز شدن رنگ پوست علل مختلفی دارد. یکی از شایع‏ترین عوامل قرمزی بعد از آکنه یا جوش است. لکی که در اثر آکنه ایجاد می‏ شود در بعضی پوست‏ ها قرمز رنگ است. به خصوص در افرادی که پوست‏ های خشک و حساس دارند.

بیماری دیگری که رنگ پوست را به قرمز تغیر می‏دهد، تلانژکتازی است. در این مورد در بعضی نقاط صورت شخص مبتلا، عروق کوچک قرمز رنگی به صورت خطی، نقطه‏ ای و یا عنکبوتی دیده می‏شود، در این بیماری عروق یا مویرگ ها در لایه‏ ی میانی پوست یا درم کمی باز می‏شوند و جدار آنها کمی ضخیم می‏شود. به همین دلیل در سطح پوست قابل رؤیت خواهند بود.

تلانژکتازی در هر جای پوست صورت ممکن است ایجاد شود ولی در ناحیه بینی طرفین بینی و گونه ها بیشتر دیده می‏شود. کسانی که کرم ‏ها یا پمادهای کورتون‏دار را بدون تجویز پزشک و طولانی مدت مصرف می‏کنند، در بسیاری از موارد دچار نازکی پوست و تلانژکتازی می‏ شوند.
یکی دیگر از دلایل تغییر رنگ پوست می تواند درماتیت یا اگزما باشد. این مشکل باعث خشکی، قرمزی و خارش پوست می‏ شود. اگزما در موارد شدید بسیار آزار‏دهنده است و عفونت ایجاد می‏ کند. التهاب‏ های پوستی نیز باعث پدیدار شدن رنگ قرمز در پوست می‏ شوند. این التهاب‏ ها با عوامل متعددی بروز پیدا می‏ کنند. عواملی مانند: شوینده‏ های صابونی، جواهرات، ابریشم، عطر، مواد آرایشی، عوامل عصبی، ژنتیک و غیره. برای درمان ابتدا باید عامل ایجاد کننده‏ ی التهاب را تشخیص داد و در صورت امکان از آن پرهیز کرد. سپس برای کاهش علائم التهاب، استفاده از کرم‏ های التیام‏ بخش توصیه می‏ شود.
بیماری‏‏ های کوپروز و روزاسه عوامل دیگری برای بروز قرمزی در پوست هستند. کوپروز نوعی بیماری طولانی و پیشرفت‏‏ کننده است که در آن مجراهای خونی زیر پوست منبسط می‏‏ شوند و به آن رنگ قرمز ناخوشایندی می‏‏دهند. بروز این بیماری بیشتر روی پوست بینی و گونه‏‏ ها اتفاق می‏‏ افتد و در افراد با پوست روشن بیشتر مشاهده می‏‏ شود.

این حالت معمولاً در نوجوانی پدیدار می‏ شود و پوست صورت بیمار به خصوص در ناحیه‏ ی گونه ها در اثر نور، سرما، باد، استرس و هیجان‏ های روحی، تغییر رنگ پیدا می‏ کند و قرمزی آن بعد از گذشت زمان و طی چند سال تقریباً ثابت خواهد شد. در چنین مواردی گونه‏ ی شخص مبتلا همیشه قرمز است و در اثر عوامل محرک، قرمزی بیشتر می شود. آکنه روزاسه عبارت است از قرمزی و التهاب پوست صورت. این بیماری در واقع آکنه نیست و تنها به این نام مشهور شده است.

کنستانتره ‏ی ضد قرمزی اَوِن

علت بروز روزاسه شناخته شده نیست اما نظریه‏‏ های مختلفی در این زمینه وجود دارد. برخی پژوهشگران معتقدند که روزاسه یک اختلال کلی در عروق خونی است. برخی دیگر بر این باورند که این عارضه به علت کنه ‏‏های میکروسکوپی پوست، قارچ، عوامل روانی و یا نقص در بافت هم‏بند زیر پوست ایجاد می شود. درمان قطعی و دائمی در این زمینه وجود ندارد. برخی داروها مانند آنتی هیستامین‏‏ ها و کرم‏‏ های موضعی علائم را کنترل می‏‏ کنند و در موارد شدید پزشکان با جراحی و برداشتن عروق خونی قابل مشاهده، ظاهر پوست را بهبود می‏‏ بخشند.
با وجود این که هنوز درمان قطعی برای برطرف کردن برخی انواع قرمزی پوست یافت نشده است، در سال‏ های اخیر کرم ‏های ضد التهاب و ضد قرمزی متنوعی برای کاهش و رفع علائم، توسط برندهای مختلف ساخته می‏شوند. کنستانتره ‏ی ضد قرمزی اَوِن یکی از بهترین محصولات در این زمینه به شمار می ‏رود.

این محصول برای رفع قرمزی نواحی مستعد مانند اطراف بینی و گونه‏ ها طراحی شده است. این کنستانتره فرمولاسیونی منحصر به فرد دارد و با دربرداشتن دکستران سولفات تورم پوست را به حداقل میزان ممکن کاهش می‏دهد، عصاره‏ ی گیاه روسکوس(کوله خاس) خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهاب دارد و دیواره ‏ی عروق را تقویت می‏کند، ماده‏ ی HMC محافظ و تقویت‏ کننده‏ ی دیواره‏ ی عروق است، آب معدنی اَوِن تحریکات پوستی را تسکین می‏ دهد و شی باتر پوست را تغذیه می ‏کند و باعث لطافت آن می‏ شود.

این کنستانتره بافتی سبک و مخملی دارد و پوست‏ های حساس را یک‏نواخت و یک‏رنگ می‏ کند. همچنین این محصول ضد آلرژی است و برای درمان بیماری‏ های کوپروز و روزاسه استفاده می‏شود. کنستانتره‏ ی ضد قرمزی اَوِن را می‏توان صبح و شب روی پوست تمیز استفاده کرد. این محصول در تیوپ‏ های ۳۰ml به بازار عرضه می ‏شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *