بلاگ, معرفی محصولات

کرم‏ های مرطوب‏ کننده ‏ی هیدرانس اوپتیمال Hyderance Optimale

عوامل زیادی، مانند قرار گرفتن در معرض هوای خشک، باعث از بین رفتن چربی و رطوبت پوست می‏ شوند. افرادی که در مناطق آب و هوایی خشک زندگی می‏ کنند و یا در محیط زندگی خود وسایل گرمایشی دارند، زودتر رطوبت پوست خود را از دست می‏ دهند. اشعه‏ های مضر خورشید نیز روی رطوبت پوست تأثیر منفی می‏ گذارند. پوستی که زیاد در معرض آفتاب قرار گیرد نازک می ‏شود و توانایی حفظ رطوبت کم‏تری خواهد داشت. شست‏و‏شو با مواد نامناسب و آب داغ، بالا رفتن سن و بیماری‏ هایی مانند کم‏کاری تیروئید، دیابت و نارسایی‏های کلیه نیز باعث می‏ شوند پوست چربی و رطوبت طبیعی خود را از دست بدهد. پوستی که دچار خشکی و کم‏آبی باشد ظاهر و احساس ناخوشایندی خواهد داشت و دچار پیری زودرس خواهد شد. احساس خارش، قرمزی، ترک خوردن و بروز چین و چروک نشانه‏ های خشکی پوست هستند.

برای رفع این مشکلات راه ‏های متنوعی وجود دارد مانند بخور دادن پوست و یا استفاده از کرم‏ های مرطوب کننده ‏ی موجود در بازار. مکانیسم عملکرد این کرم‏ ها به دو صورت است: یا با ایجاد لایه‏ ای روی پوست مانع تبخیر آب موجود در آن می‏ شوند یا ترکیباتی دارند که خود آب را به پوست اضافه و رطوبت محیط را جذب می‏ کنند. برای دریافت بهترین نتیجه باید کرم مرطوب‏ کننده‏ ی مناسب پوست خود را بیابید. سری محصولات هیدرانس اوپتیمال اَوِن در دو نوع لرژ و ریچ، رطوبت و طراوت را برای انواع پوست فراهم می‏ کند.

کرم‏ های مرطوب‏ کننده ‏ی هیدرانس اوپتیمال

شما می‏ توانید با توجه به نوع پوست خود یکی از این کرم‏ ها را انتخاب کنید. در تکنولوژی منحصر به فرد هیدرانس اوپتیمال از کمپلکس لیپوموسین-میبوسرین استفاده شده که بر اساس مکانیسم اشک چشم به وجود آمده است. لیپوموسین باعث تولید پروتئین‏ های موجود در اشک چشم مانند لیپوکالین و موسین می‏شود، آب معدنی اَوِن را در لایه ‏های مختلف پوست به صورت یکنواخت توزیع می ‏کند و بنابراین باعث آبرسانی سطحی و عمقی به پوست می‏ شود. میبوسرین یک کمپلکس لیپیدی است که عملکرد میبوم در اشک چشم (جلوگیری از تبخیر اشک چشم) را تقلید می ‏کند و به همراه لیپوموسین یک لایه‏ ی محافظ و یکنواخت لیپیدی در سطح پوست می‏ سازد و به این ترتیب مانع تبخیر آب پوست می ‏شود، عمق رطوب ت‏رسانی را افزایش و مدت زمان نیاز به استفاده دوباره از کرم را کاهش می‏دهد.
کرم ریچ هیدرانس اوپتیمال یک مرطوب‏ کننده ‏ی بسیار قوی برای پوست‏ های حساس خشک و خیلی خشک است و با برقراری تعادل رطوبت باعث ایجاد حس آرامش در این پوست‏ها می‏ شود. آب‏رسانی کرم ریچ قوی و با دوام است.
کرم لرژ هیدرانس اوپتیمال برای پوست‏ های حساس نرمال تا مختلط طراحی شده است و ساختاری سبک و جذبی سریع دارد. این کرم با داشتن میکروسفرهای جاذب، چربی پوست را کنترل می‏ کند و به آن ظاهری مات غیر براق می ‏بخشد.
این کرم ‏ها به دلیل داشتن ترکیبات منحصر به فرد و آب معدنی اَوِن، خاصیت التیام ‏بخش و ضد التهاب دارند، پوست را برای مدت طولانی شاداب و با طراوت نگه‏ می‏دارند و باعث بروز جوش و حساسیت نمی‏ شوند. محصولات هیدرانس اوپتیمال را صبح و شب با حرکات دورانی ملایم رو به بالا، روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. این محصولات در تیوپ ‏های ۴۰ml به بازار عرضه می‏ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *