بلاگ, معرفی محصولات

محصولات ضد آفتاب اَوِن

از سال ‏ها پیش، تأثیر مخرب اشعه‏ های آفتاب بر پوست در مجامع علمی اثبات شده است. اشعه‏ی فرابنفش خورشید که بیشترین آسیب را به پوست می‏رساند، از سه بخش تشکیل شده است. اشعه‏ ی فرابنفش نوع A عامل بروز واکنش ‏های حساسیتی است و اشعه‏ ی فرابنفش نوع B موجب ایجاد قرمزی، آفتاب‏سوختگی، پیری زودرس، برنزه شدن و انواع سرطان‏ های پوست می‏ شود.

البته این اشعه عامل تولید ویتامین D نیز هست. اشعه ‏ی فرابنفش نوع C به جو زمین نمی‏ رسد. میزان و شدت تابش خورشید تابع عوامل متعددی است مانند: ارتفاع از سطح دریا، عرض جغرافیایی، ساعت و فصل. هرچه ارتفاع بیشتر و عرض جغرافیایی کمتر باشد شدت تابش نور خورشید بیشتر است. همچنین در ساعت ‏های نزدیک ظهر و فصل تابستان شدت تابش خورشید بیشتر می‏ شود.

هرچه شدت اشعه‏ ها بیشتر باشند پوست به محافظت بیشتری نیاز دارد. پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید همیشه ممکن نیست. به همین دلیل متخصصان کرم ‏های ضد آفتاب را طراحی می‏ کنند. این کرم ‏ها مانند یک سد روی پوست قرار می‏ گیرند و از نفوذ اشعه ‏های مضر جلوگیری می‏ کنند. هر فرد باید با توجه به نوع پوست و محل و سبک زندگی خود یک کرم ضد آفتاب مناسب انتخاب کند و آن را همیشه همراه داشته باشد.

حداقل SPF مورد استفاده در روز باید ۱۵ باشد. در روزهای ابری و فضاهای بسته نیز استفاده از کرم ضد آفتاب لازم است. برای دریافت بهترین نتیجه، کرم‏‏ های ضد آفتاب را باید ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی پوست مالید و هر دو ساعت آن را تجدید کرد، زیرا اثر محافظت‏‏ کننده‏‏ ی کرم‏‏ ها بعد از دو ساعت به میزان زیادی کاهش می ‏‏یابد.

کرم‏ های ضد آفتاب دو گونه هستند: ضد آفتاب‏ های فیزیکی اشعه ‏ی فرابنفش را منعکس و پخش و ضد آفتاب‏ های شیمیایی این اشعه را جذب می‏ کنند. مشکلی که در مورد ضد آفتاب‏ های فیزیکی وجود دارد ایجاد رنگ سفید در پوست است. کرم‏ های ضد آفتاب شیمیایی هم گاهی توانایی جذب تمامی اشعه ‏های مضر را ندارند و در مواردی موجب بروز التهاب می ‏شوند. یک کرم ضد آفتاب خوب باید بتواند هر دو نوع اشعه ‏ی فرابنفش A و B را بلاک کند.

همچنین این کرم باید در برابر آب و تعریق مقاوم باشد. کمپانی اَوِن کرم ‏های ضد آفتاب مختلفی برای انواع پوست و با SPF های مختلف تولید می‏کند که با داشتن فیلترهای UV مناسب و فرمولاسیون منحصر به فرد بیشترین حفاظت را از پوست انجام می‏دهند. به علاوه این محصولات حاوی آب معدنی چشمه‏ی اَوِن هستند و املاح معدنی مورد نیاز پوست را نیز تأمین می‏کنند و آن را تسکین می‏‏‏دهند. تمامی محصولات ضد آفتاب اَوِن، خاصیت ضد آب دارند و بنابراین برای استفاده قبل از شنا در هوای آزاد مناسب هستند.
لوسیون ضد آفتاب کلینانس اَوِن Avene Cleanance Sun protection Emulsion SPF30 برای پوست‏های حساس و آکنه ‏دار طراحی شده است. این محصول بدون چربی و بدون رنگ است، به آسانی جذب می‏شود، تسکین دهنده است و سبوم اضافی پوست را کاهش می‏دهد. لوسیون کلینانس یک راه مؤثر برای کاهش آکنه‏ها محسوب می‏شود.

لوسیون ضد آفتاب کلینانس اَوِن

ویتامین E موجود در این محصول پوست را تغذیه می‏کند و تأثیرات آنتی اکسیدانی دارد. فیلترهای ضد آفتاب به کار رفته در لوسیون کلینانس در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های UVA و UVB از پوست محافظت می‏کنند. در فرمول این محصول پارابن به کار نرفته است و ایجاد جوش و حساسیت نمی‏کند. لوسیون ضد آفتاب کلینانس از پوست‏های بسیار حساس در برابر آفتاب‏سوختگی محافظت می‏کند و آنتی اکساید و ضد آب است. این محصول در بسته ‏بندی‏ های پمپی ۵۰ml عرضه می‏شود.
لوسیون ضد آفتاب های پروتکشن اَوِن Avene Very High Protection Emulsion با SPF50 در دو نوع رنگی و بدون رنگ، تأثیر محافظت کننده‏ی بیشتری دارد و برای کسانی که در معرض آفتاب شدیدتر قرار دارند مناسب‏تر است. این محصول برای پوست‏های نرمال، چرب و مختلط مناسب است، جلوه‏ای مات دارد، از ایجاد تحریکات پوستی و بروز قرمزی جلوگیری می‏کند، در برابر آب مقاوم است و بدون ایجاد براقی و چسبندگی پوست را نرم و لطیف می‏کند. این لوسیون شامل ویتامین E است، بافتی بسیار سبک دارد و به راحتی جذب می‏شود.

لوسیون ضد آفتاب های پروتکشن اَوِن

لوسیون ضد آفتاب های پروتکشن رنگدانه‏ دار اَوِن Avene Very High Protection Emulsion Tinted برای پوست‏ های حساس، خشک و خیلی خشک مناسب است و زیرسازی خوبی برای آرایش محسوب می‏شود. این محصول به خوبی روی پوست پخش می‏شود و لکه‏ ها را محو می‏کند. این کرم ترشح چربی در پوست را کنترل و از آن در برابر رادیکال‏ های آزاد محافظت می‏کند و همچنین خاصیت تسکین‏دهنده دارد. سری محصولات های پروتکشن در بسته‏ بندی های پمپی ۵۰ml تولید می ‏شود.
اَوِن یک لوسیون ضد آفتاب قوی برای کودکان نیز طراحی کرده است. لوسیون ضد آفتاب کودک اَوِن Avene Children Lotion با داشتن SPF50 از پوست لطیف و حساس کودکان در برابر اشعه‏ های مضر آفتاب به خوبی محافظت می‏کند، پارابن و عطر ندارد و بنابراین ایجاد حساسیت نمی ‏کند. این محصول مواد شیمیایی بسیار کمی دارد و بیشتر ترکیبات آن طبیعی است. لوسیون ضد آفتاب کودک شامل ویتامین E، تسکین‏ دهنده و ضد التهاب است. لوسیون ضد آفتاب کودک اَوِن در بسته ‏بندی پمپی ۱۰۰ml عرضه می ‏شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *