بلاگ, معرفی محصولات

محصولات پوست بدن نیوآ

کرم دوش محافظ نیوآ از پوست شما حتی زیر دوش آب هم حفاظت می‌کند. این کرم از مواد کرم اورجینال نیوآ (پرو-ویتامین و روغن‌های محافظ) تشکیل شده ‌است که دور پوست شما یک لایه حفاظتی نرم و لطیف ایجاد می‌کند. این کرم طراوات، شادابی و رطوبت فوق‌العاده‌ای به پوست شما می‌بخشد. دوش صبحگاهی خود را به فعالیتی آرامش‌بخش و مفرح تبدیل کنید.
این محصول قادر است حتی پس از خشک‌کردن پوستتان هم رطوبت آن را حفظ کند، میزان Ph این کرم با پوست بدن شما سازگاری کامل دارد.

ژل دوش نیلوفرآبی نیوآ

این ژل از پوست شما محافظت و به آن طراوت و شادابی و تازگی می‌بخشد. هر بار که با این ژل دوش می‌گیرید، از نرمی پوست خود تعجب خواهید کرد، ضمن این‌که عطر نیلوفرآبی همه روز روی پوست شما خواهد نشست. با هر بار دوش گرفتن، جوان و شاداب شوید.
ژل دوش لیمویی نیوآ با عصاره لیمو برای طراوت بخشی به پوست شما

چگونه از دوش ‌گرفتن بیشترین لذت را ببریم؟

چگونه از دوش‌گرفتن بیشترین لذت را ببریم

دوش گرفتن را می‌توان به یکی از مفرح‌ترین و سازنده‌ترین افعال روز تبدیل کرد.
برای بیشتر مردم دوش صبحگاهی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزمره را شکل می‌دهد. فعالیتی که تنها ضامن تمیزی و طراوت نیست، بلکه اساسا شما را از خواب بیدار کرده و برای روزی که در پیش دارید، به شما انرژی می‌بخشد.
اما برای برخی از مردم جهان، دوش گرفتن نوعی عذاب روزانه است که اگر مجبور نباشند، ترجیح می‌دهند زمانی که قرار است دوش بگیرند را در رختخواب بگذارنند. برای لذت بردن از این زمان، فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج بدهید تا هم زمان کمتری در حمام بمانید، و هم برای یک روز کاری پرانرژی آماده شوید.
با روش‌هایی که برایتان شرح می‌دهیم، دیگر برای رسیدن به کار روزانه‌تان، آن‌هم به دلیل آماده‌نبودنتان، دیر نمی‌کنید. زندگی روزانه‌تان راحت‌تر شده و بیشتر روی غلطک می‌افتد.

۴ روش برای بهره مندی حداکثری از دوش گرفتن

  • لباس‌های چروک خورده‌ی خود را در حمام بیاویزید. این کار باعث می‌شود چین و چروک‌های لباس‌هایتان در اثر برخورد با بُخار از بین برود، بدون این که نگران اتوکشیدن لباس‌هایتان باشید.
  • موهایتان را در یک حوله مخصوص سر بپیچید. خشک کردن موهای سرتان با حوله و کشیدن حوله روی سرتان، باعث می‌شود فولیکول‌های مویتان آسیب ببینند و موهایتان بیش از حد «رطوبت» از دست بدهند. با پیچیدن موهایتان در حوله‌ی مخصوص سر، آب اضافی آن را بگیرید، در عین این‌که سلامت، طراوت و رطوبتش را حفظ می‌کنید.
  • گرفتن ناخن‌هایتان را به بعد از حمام موکول کنید. گرفتن ناخن همیشه ممکن است سخت باشد، به خصوص که تکه‌های آن به همه جا بپَرند. با دوش‌گرفتن ناخن‌های نرم‌تری دارید که راحت‌تر گرفته می‌شوند و اتفاقا خیالتان راحت‌تر خواهد بود که تکه‌های ناخن را قرار نیست در همه جای خانه ببینید.
  • از عطر و ادوکلن بلافاصله پس از حمام استفاده کنید.

اگر عطر و ادوکلن را بلافاصله پس از دوش‌گرفتن و قبل از پوشیدن لباس‌هایتان روی پوست اسپری کنید، رطوبت پوست باعث می‌شود بوی آن مدت طولانی‌تری روی پوستتان بماند. بنابراین در طول روز نگران از بین رفتن بوی عطرتان نخواهید بود و در ضمن لباس‌هایتان هم آسیب نمی‌بینند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *